mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... at Crysis ligner et Half-Life 2-reskin. Jeg er lige blevet færdig med Warhead (som er meget nemmere end 1'eren, men den er vist også bare pendant til episode 1). Plot, lyde, specifikke scener, GIANT ASS BUILDING/MOUNTAIN CREATING GIANT ASS STORM, etc. er direkte fra HL2. Det irriterer mig, da Crysis havde chancen for at blive til noget (historiemæssigt).
#Daniel-Dane.
Tror du ligger for meget i det. Jeg har spillet begge spil og jeg synes ikke de minder så meget om hinanden.
I Half life var det (hvis jeg husker rigtigt) fordi den der bygning gik i stykker og der var ikke meget andet en lidt lyn.
I Crysis er det for at terraforme jorden/øen så den passer bedre til de søde små aliens.
Tror du ligger for meget i det. Jeg har spillet begge spil og jeg synes ikke de minder så meget om hinanden.
I Half life var det (hvis jeg husker rigtigt) fordi den der bygning gik i stykker og der var ikke meget andet en lidt lyn.
I Crysis er det for at terraforme jorden/øen så den passer bedre til de søde små aliens.
wwi.dk's reklame fik mig til at gå ind på deres hjemmeside (så meget stener jeg). Jeg klikker lidt random rundt i håbet om, at newz.dk får flere penge af denne grund. Så støder jeg på "support" (øverste højreste hjørneste).
HMM!
tl;cba
Det er en .exe-fil.
HMM!
tl;cba
Det er en .exe-fil.
Kendt program, Dubex bruger den også :) Men kan godt forstå at stedet den ligger er underligt... den burde ligge som et link inde på en support side.
Pyt. Det er jo ikke hr og fru jensen der skal besøge den side
Pyt. Det er jo ikke hr og fru jensen der skal besøge den side
SlettetBruger (7428) skrev:Rene, den konfliktsky barfodsløberYoutube kommentar skrev:this is amazing, i was just wondering whether it is possible to cure myopia/shortsightedness by running barefoot?
http://peecee.dk/upload/view/288267
Aputech (7461) skrev:Lidt hmm til fAndroid crew, Newz.dk
http://i.imgur.com/kBr8u.png
Det samme ville ske med WWDC (Apple), hvis Apple gav gratis iPhone's.
Det er jo den billigeste måde at få en Android-phone, uden abbonnement. (Og så får man også adgang til en god konference)
Men hvis jeg var i USA, ville jeg også have købt en billet dertil. (Og det er så fedt, at Google viser alt gratis, på nettet)
At min mor nu har nået Fase 5 i hendes forårs høj/skævhed.
Fase 5 inkludere at hun invitere familien på spise på underlige tidspunkter... og sende sms'er hele tiden, og hun har endda fået en facebook profil...
"Kommer du ikke hjem og spiser i aften så må du bestemme hvad slags kartoffel vi skal have har også inviteret Mads han er græs enke sandra er i berlin det vil glæde os spichelt far han har det ikke let med tre tøser han savner dig"
WTF
Sentimental much?
Fase 1 er at hun griner af alt
Fase 2 er at hun griner når hun skændtes med far
Fase 3 er at hun fylder huset med nipsting, og køber underlige ting.. som en gummi kylling.
Fase 4 er at vise familiefotos til gud og hver mand
Fase 6 er at hun begynder at kalde sig selv sindsyg, og mener hun burde indlægges så hun i det mindste "har en undskyldning"
Tror jeg må ty til noget utraditionelt... og afslutte en sms med "elsker dig"
Hun må jo søge bekræftigelse af en art?
Fase 5 inkludere at hun invitere familien på spise på underlige tidspunkter... og sende sms'er hele tiden, og hun har endda fået en facebook profil...
"Kommer du ikke hjem og spiser i aften så må du bestemme hvad slags kartoffel vi skal have har også inviteret Mads han er græs enke sandra er i berlin det vil glæde os spichelt far han har det ikke let med tre tøser han savner dig"
WTF
Sentimental much?
Fase 1 er at hun griner af alt
Fase 2 er at hun griner når hun skændtes med far
Fase 3 er at hun fylder huset med nipsting, og køber underlige ting.. som en gummi kylling.
Fase 4 er at vise familiefotos til gud og hver mand
Fase 6 er at hun begynder at kalde sig selv sindsyg, og mener hun burde indlægges så hun i det mindste "har en undskyldning"
Tror jeg må ty til noget utraditionelt... og afslutte en sms med "elsker dig"
Hun må jo søge bekræftigelse af en art?
Det er ret nyt.
Tror det startede da min bror flyttede hjemmefra. så det er måske en reaktion på frygten af at være alene. Når mine søstre engang er gamle nok og de er flyttet, så har jeg godt nok svage håb for hvorvidt mine forældre holder sig sammen.
Uden at lege alt for meget lommepsykolog..
Tror det startede da min bror flyttede hjemmefra. så det er måske en reaktion på frygten af at være alene. Når mine søstre engang er gamle nok og de er flyttet, så har jeg godt nok svage håb for hvorvidt mine forældre holder sig sammen.
Uden at lege alt for meget lommepsykolog..
SlettetBruger (7469) skrev:så må du bestemme hvad slags kartoffel vi skal have
Saa bliver det ikke meget stoerre, hva'?
Jamen, jeg skulle jo ud at finde noget morgenmad, ikk', men saa var det som om, jeg opdagede, at man skal bruge en noegle for at komme ud af hoveddoeren og saadan en har jeg ikke lige. Vaerten er paa arbejde og hans hustru ligger vist og sover, saa det ser ud som om, jeg er fanget paa ubestemt tid.
Burde du i oevrigt ikke vaere mere interesseret i, hvorfor Porrefjaesets mor mener, at een kartoffel er nok til 4+ mennesker? Det maa vaere en paent stor kartoffel, no?
Burde du i oevrigt ikke vaere mere interesseret i, hvorfor Porrefjaesets mor mener, at een kartoffel er nok til 4+ mennesker? Det maa vaere en paent stor kartoffel, no?
no kiddin, så har vi ret ofte gravet kartofler op som kunne fylde bunden af en spand alene ^^ så det er ikke så usandsynlig
Josso (7468) skrev:Aputech (7461) skrev:Lidt hmm til fAndroid crew, Newz.dk
http://i.imgur.com/kBr8u.png
Det samme ville ske med WWDC (Apple), hvis Apple gav gratis iPhone's.
Det er jo den billigeste måde at få en Android-phone, uden abbonnement. (Og så får man også adgang til en god konference)
Men hvis jeg var i USA, ville jeg også have købt en billet dertil. (Og det er så fedt, at Google viser alt gratis, på nettet)
Det er bare en ret vild udvikling. Meget kendetegnende for Android i det hele taget.
.. nedenstående velvalgte ord fra den lokale hardwarepusher i Varde.
http://www.netnyheder.dk/ugeavisenvarde/2011/6/1/
Han er på side 32-33.
Afsnittet 'Renselsesproces' er i særklasse!
Danish
For fanden hvor er eb's nationen da ufrivilligt underholdende. Et par eksempler på kommentarer man kun kan ryste på hovedet af...
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1500892.ece skrev:Måske men det fjerner ikke ved at for hvert sekundt du er online på din facebook profil har en cracker fuldt adgang til alt på din maskine og det netværk du sidder på UANSET sikkerhed ;).
&
Med din tilladelse vil jeg gerne hacke din fjolsbogs konto.
Det vil tage mig mindre end tre minutter.
DiZaster (7482) skrev:For fanden hvor er eb's nationen da ufrivilligt underholdende. Et par eksempler på kommentarer man kun kan ryste på hovedet af...http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1500892.ece skrev:Måske men det fjerner ikke ved at for hvert sekundt du er online på din facebook profil har en cracker fuldt adgang til alt på din maskine og det netværk du sidder på UANSET sikkerhed ;).
&
Med din tilladelse vil jeg gerne hacke din fjolsbogs konto.
Det vil tage mig mindre end tre minutter.
Han giver ham senere lov. lad os se hvad der sker ;D
SlettetBruger (7479) skrev:48 timer for at fikse en pc med virus? xD
Nejnej...:
'Sådan en proces strækker sig i bedste fald over 48 timer.'
.. og så ville jeg meget gerne vide, hvad det er for noget 'snavs', som ligger og roder nede i hardwaren'
B~)
Danish Dude: Well, der er vel en grund til at man aldrig har set et menneske gå ind i den butik. Eller, vent. Jeg tror faktisk mine forældre har fået fixet min brors computer derinde. Meh.
Browser ikke understøttet...
hjemmesiden er optimeret til Internet Explorer 5.0 +
Vores internetydelser fungerer derfor ikke i Netscape, tidligere versioner af Internet Explorer samt øvrige alternative browsere.
Du er velkommen til at downloade seneste version af Internet Explorer ved at klikke på nedenstående ikon
<Ikon der linker til IE6>
Elsker moderne hjemmesider <3
Fake er de helt sikkert.. Men der er som sådan ikke noget galt. patter flygter nu engang opad når armene ryger op ^^
http://aldi.medion.com/md30844/_flash/bildqualitae...
Se det er sgu imponerende! Deres full hd-paneler har åbenbart verdens vildeste støjfilter. Det kunne alle de andre producenter lære noget af.
Se det er sgu imponerende! Deres full hd-paneler har åbenbart verdens vildeste støjfilter. Det kunne alle de andre producenter lære noget af.
SlettetBruger (7494) skrev:http://www.engadget.com/2011/02/09/hps-webos-keyboard-hands-on/
sweeet
Nææ, et sort Apple Keyboard!
MiniatureZeus (7495) skrev:SlettetBruger (7494) skrev:http://www.engadget.com/2011/02/09/hps-webos-keyboard-hands-on/
sweeet
Luk røven :P bare fordi det er tyndt skal apple ikke ha credit. det er et naturligt, generisk udseene. ^^
SlettetBruger (7496) skrev:MiniatureZeus (7495) skrev:SlettetBruger (7494) skrev:http://www.engadget.com/2011/02/09/hps-webos-keyboard-hands-on/
sweeet
Luk røven :P bare fordi det er tyndt skal apple ikke ha credit. det er et naturligt, generisk udseene. ^^
Skal Apple så heller ikke have credit, for nærmest at have udviklet det design? ;)
Hånter (7497) skrev:Skal Apple så heller ikke have credit, for nærmest at have udviklet det design? ;)
Ikke hvis det design er en uungåelig udvikling. Hvordan ville du forestille dig et minimalistisk tastatur anderledes?
De skal ha credit for at ha nået det pænt før alle andre :D
...Der lige updater og nævner at min moder er konstateret maniodepressiv...
WALK IT OFF BITCH!
Just kidding ;D Men i troede nok det var det jeg ville sige ^^
WALK IT OFF BITCH!
Just kidding ;D Men i troede nok det var det jeg ville sige ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.