mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gramps (23107) skrev:Igen.
Pjat, det er da meget normalt her nede ... Det er jo det vi kalder en normal lørdag formiddag?
IT-ekspert Yvossen (23109) skrev:#23108
TB er fra Tønder. Porre er fra Tønder.
TB dater Mulle. Porre dater Mulle.
Lige før at Tønder kan fanges med en Regex så fast er mønstret.
Incest incest...... forklarer hvorfor TB er så singleminded og kun kan tænke på hardware.......
http://www.dr.dk/tv/se/den-dag-de-fremmede-forsvan...
Speakeren konkluderer følgende:
"Indtil videre kan danskerne ikke følge med de udenlandske ansatte"
Han glemmer at nævne, at de udenlandske har været ansat to år og danskerne havde deres første arbejdsdag.
Speakeren konkluderer følgende:
"Indtil videre kan danskerne ikke følge med de udenlandske ansatte"
Han glemmer at nævne, at de udenlandske har været ansat to år og danskerne havde deres første arbejdsdag.
OxxY (23114) skrev:at DR skriver "nu osse ..."
Det skriver de forhåbentlig ikke. Så skal jeg dælme komme efter dem med en våd søndagsberlinger.
TV-Syd nyhederne, der afbryder interviews midt i en forklaring, fordi der "desværre ikke er mere tid". Så kan de jo lide så godt lade være.
Manofsciencemanoffaith (23116) skrev:OxxY (23114) skrev:at DR skriver "nu osse ..."
Det skriver de forhåbentlig ikke. Så skal jeg dælme komme efter dem med en våd søndagsberlinger.
http://www.dr.dk/tv/se/tv-avisen/tv-avisen-1612#!/ næstesidste program blok. Det med brætspillet var måske bare mig der var hidsig over "osse" fordi han siger jo egentlig ikke at det kendte matador er inspireret af serien, men hvis folk siger brætspil og matador til mig, så tænker jeg sku ikke på den gamle latterlige serie.
edit: newz gider ikke linket ... meh
har i dag modtaget et håndskrevet brev fra Smartguy Smartgirl Smartkids Stylepit, med ødelagt papir og kaffeplet og alt hvad der ellers kan ønskes når man skal reklamere for sit firma ^^
Brev fra Stylepit
Brev fra Stylepit
NightZtorm (23119) skrev:har i dag modtaget et håndskrevet brev fraSmartguy Smartgirl SmartkidsStylepit, med ødelagt papir og kaffeplet og alt hvad der ellers kan ønskes når man skal reklamere for sit firma ^^
Brev fra Stylepit
Nu deler du det jo her.. så det er jo vildt god reklame :)
Qw_freak (23122) skrev:NightZtorm (23119) skrev:håndskrevet brev
Er du sikker?
Har du da egentlig ret i det ikke er ^^ var bare kaffepletten der fik mig til at gå ud fra det, men kan da godt se at der ikke er, da der mangler fordybninger efter kuglepennen
De idioter der er glade for, at "så er vi da af med dem". De tror åbenbart, at der er nogle danskere, der er villige til at arbejde under kummerlige forhold til en elendig løn.
Jeg kan ikke LEVE uden en vandpibe - online-kiosken.dk har billige vandpiber både med 2 slanger og 4 slanger
Player1212 (23125) skrev:Jeg kan ikke LEVE uden en vandpibe - online-kiosken.dk har billige vandpiber både med 2 slanger og 4 slanger
Det skal lige siges at online-kiosken.dk får alle deres vandpiber lavet af handicappede børneslaver i det sydlige bangladesh.
NightZtorm (23126) skrev:Player1212 (23125) skrev:Jeg kan ikke LEVE uden en vandpibe - online-kiosken.dk har billige vandpiber både med 2 slanger og 4 slanger
Det skal lige siges at online-kiosken.dk får alle deres vandpiber lavet af handicappede børneslaver i det sydlige bangladesh.
Jeg er blevet SNYDT af online-kiosken.dk. Jeg bestilte 3 forskellige slags tobak, og de hævede pengene på min konto uden at sende noget.
online-kiosken.dk er en flok svindlere!
online-kiosken.dk kan IKKE anbefales!
Hånter (23127) skrev:NightZtorm (23126) skrev:Player1212 (23125) skrev:Jeg kan ikke LEVE uden en vandpibe - online-kiosken.dk har billige vandpiber både med 2 slanger og 4 slanger
Jeg er blevet SNYDT af online-kiosken.dk. Jeg bestilte 3 forskellige slags tobak, og de hævede pengene på min konto uden at sende noget.
online-kiosken.dk kan IKKE anbefales!
online-kiosken.dk er meget useriøse. De har forskellige priser alt efter om man kigger på deres egen side eller just-eat.dk. Jeg føler mig snydt!
gramps (23128) skrev:Det skal lige siges at online-kiosken.dk får alle deres vandpiber lavet af handicappede børneslaver i det sydlige bangladesh.
online-kiosken.dk kan IKKE anbefales! [/quote]
online-kiosken.dk er meget useriøse. De har forskellige priser alt efter om man kigger på deres egen side eller just-eat.dk. Jeg føler mig snydt! [/quote]
Jep. Det er også derfor jeg kun skriver ting som faktisk passer, såsom at online-kiosken.dk har forskellige priser på deres egen hjemmeside og på just-eat.dk, og at jeg følte mig snydt da jeg fandt ud af det.
Jep. Det er også derfor jeg kun skriver ting som faktisk passer, såsom at online-kiosken.dk har forskellige priser på deres egen hjemmeside og på just-eat.dk, og at jeg følte mig snydt da jeg fandt ud af det.
Jeg mener bare at det ikke skulle være lovligt at yde lån til folk som ingen kreditværdighed har eller som måske ligefrem står i RKI....
Folk der har økonomiske problemer og som ikke kan optage et "almindeligt" lån,
de kommer i langt større økonomiske problemer hvis de optager lån som for eksempel LEASY's "vi plukker dig for hårdt" afbetalings lån.
Mange er også fuldt ud i stand til at optage et bank lån til en fornuftig rente, men desværre er der så en del af disse mennesker som stadig vælger at optage "quick lån" og/eller en eller flere af alle de andre "rocker" låne typer (inkl. LEASY's)... Så ender de med at betale pengene tilbage 4-5 gange i stedet for måske at betale beløbet tilbage max 1,5 gange.
Jeg mener bare at det ikke skulle være lovligt at yde lån til folk som ingen kreditværdighed har eller som måske ligefrem står i RKI....
Folk der har økonomiske problemer og som ikke kan optage et "almindeligt" lån,
de kommer i langt større økonomiske problemer hvis de optager lån som for eksempel LEASY's "vi plukker dig for hårdt" afbetalings lån.
Mange er også fuldt ud i stand til at optage et bank lån til en fornuftig rente, men desværre er der så en del af disse mennesker som stadig vælger at optage "quick lån" og/eller en eller flere af alle de andre "rocker" låne typer (inkl. LEASY's)... Så ender de med at betale pengene tilbage 4-5 gange i stedet for måske at betale beløbet tilbage max 1,5 gange.
CBM (23135) skrev:de kommer i langt større økonomiske problemer hvis de optager lån som for eksempel LEASY's "vi plukker dig for hårdt" afbetalings lån
De kan vi godt blive enige om, men
CBM (23135) skrev:Jeg mener bare at det ikke skulle være lovligt at yde lån til folk som ingen kreditværdighed har eller som måske ligefrem står i RKI.
er lige sygt nok..
RKI er et privat firma, der lever af at samle lister over folk der skylder penge. Det er helt sygt at tænke, at sådan en liste skulle være grundlag for lov forbud.. Undskyld jeg siger det, men fuldstændigt sindsyg tanke.
Sandt nok, det kan der måske være noget om... men tanken her er netop at beskytte folk (og samfundet) fra at de optager lån som de ingen chance (eller vilje?) har for at betale tilbage igen.
Tidligere eksisterede disse "højrisiko" lån kun hvis du henvendte dig til en mafia boss, en rocker president eller en bande leder.
De må være blevet lovlige ifm. de nye låne typer som pause lån, f1, afdragsfrie lån osv osv
Krisen er delvist affødt af at banker og "alternative" låne udbydere har været alt for uforsigtige med at yde lån som aldrig blev betalt tilbage... Der findes mennesker som lever af det man i gamle dage kaldte "checkrytteri".
Sandt nok, det kan der måske være noget om... men tanken her er netop at beskytte folk (og samfundet) fra at de optager lån som de ingen chance (eller vilje?) har for at betale tilbage igen.
Tidligere eksisterede disse "højrisiko" lån kun hvis du henvendte dig til en mafia boss, en rocker president eller en bande leder.
De må være blevet lovlige ifm. de nye låne typer som pause lån, f1, afdragsfrie lån osv osv
Krisen er delvist affødt af at banker og "alternative" låne udbydere har været alt for uforsigtige med at yde lån som aldrig blev betalt tilbage... Der findes mennesker som lever af det man i gamle dage kaldte "checkrytteri".
CBM (23137) skrev:Tidligere eksisterede disse "højrisiko" lån kun hvis du henvendte dig til en mafia boss, en rocker president eller en bande leder.
Ja, når hele samfundet nægter at hjælpe en mand i nød, søger han alternativer.
Men du er godt klar over, at dit forslag, lige netop ville skabe grobund for disse slags lån igen?
Det virker lidt omvendt det du prøver at opnå.
CBM (23137) skrev:men tanken her er netop at beskytte folk (og samfundet) fra at de optager lån som de ingen chance (eller vilje?) har for at betale tilbage igen.
Ved at lave forbudslister? Jeg ville slet ikke føle mig beskyttet som forbruger, hvis jeg vidste sådanne lister eksisterede i Danmark. Nej, heldigvis har vi da lidt frihed tilbage i vores liv.
Prøv lige at forestille dig det scenerio du opsætter. Her ville det være muligt og sandsygenligt, at en familie ville skulle gå fra hus og hjem, fordi en telefon regning endte i RKI.. Det bare surt, dit lån i huset bliver gjort op og afsluttet..
Alt sammen for at beskytte dig selvfølgelig
hvis du ejer det hus du bor i og ryger på kontant hjælp så skal du alligevel flytte fra hus og hjem ?
Jeg syntes nu heller ikke at det hjælper folk at de tilbydes håbløse lån med skyhøje ågerrenter (pengeautomaten, Quicklån, leasy m.l.)
hvis de nogensinde kommer på fode igen så har de måske en livslang gæld bagefter
så var man bedre hjulpet ved at lempe på kravene for at opnå en kontanthjælp (fx at man ikke blev tvunget til at sælge sit hus)
men kan godt se at folk kan tvinges til det, der hvor jeg syntes det er mest ærgeligt, er når det er til ligegyldige ting at disse lån optages
hvis du ejer det hus du bor i og ryger på kontant hjælp så skal du alligevel flytte fra hus og hjem ?
Jeg syntes nu heller ikke at det hjælper folk at de tilbydes håbløse lån med skyhøje ågerrenter (pengeautomaten, Quicklån, leasy m.l.)
hvis de nogensinde kommer på fode igen så har de måske en livslang gæld bagefter
så var man bedre hjulpet ved at lempe på kravene for at opnå en kontanthjælp (fx at man ikke blev tvunget til at sælge sit hus)
men kan godt se at folk kan tvinges til det, der hvor jeg syntes det er mest ærgeligt, er når det er til ligegyldige ting at disse lån optages
CBM (23140) skrev:hvis du ejer det hus du bor i og ryger på kontant hjælp så skal du alligevel flytte fra hus og hjem ?
Jeg kan ikke helt se sammenhænget?
Tror du alle i RKI er på kontanthjælp?
CBM (23140) skrev:Jeg syntes nu heller ikke at det hjælper folk at de tilbydes håbløse lån med skyhøje ågerrenter (pengeautomaten, Quicklån, leasy m.l.)
Alt skal heller ikke handle om at hjælpe folk.. Bilka hjælper hellere ikke fede mennesker ved at sælge slik og kager, og de gør ikke alkoholikeren en tjeneste når de har tilbud på en flaske sprut.
CBM (23140) skrev:så var man bedre hjulpet ved at lempe på kravene for at opnå en kontanthjælp (fx at man ikke blev tvunget til at sælge sit hus)
Igen har jeg meget svært ved at se sammenhænget mellem kontanthjælp og RKI..
http://finans.dk/live/it/ECE7271947/Stor-test-dr%C3%A6ber-sejlivet-myte-Sm%C3%A5-diske-lever-l%C3%A6ngere-end-du-tror/ skrev:TestReport har i sin stadig kørende test seks SSD'er til at køre, hvor der bliver ved med at blive skrevet på. SSD'erne har kørt i over et år, og fire af de seks døde efter at have skrevet mellem 728 terabytes og 1,2 petabytes - hvilket stadig er langt, langt over, hvad producenterne selv skriver, at SSD'erne kan holde til.
De seks testede SSD-diske:
Samsung 840 Pro - over 2 petabytes
Kingston HyperX 3K - over 2 petabytes
Corsair Neutron GTX - 1,2 petabytes
Samsung 840 (ikke Pro) - Næsten 1 petabyte
Intel 335 Series - 750 terabyte
Kingston HyperX 3K (ligesom den der stadig kører) - 728 terabytes
To kører stadig
De sidste to SSD'er. En Samsung EVO 840 Pro og en Kingston HyperX 3K kører stadig. De har netop begge krydset 2 terabytes-mærket.
zymes (23146) skrev:Tre nyheder igår og (i skrivende stund) fire styks idag. Er Newz vågnet op fra dvale?
Haha, good one. You win, funny man!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.