mboost-dp1

Thouchpad til T60?

Gå til bund
Gravatar #1 - helsinghof
26. jul. 2008 09:02
Hejsa - håber i kan hjælpe

Jeg har en IBM T60 (2007 - ut0fudk) og min venstre museknap under touchpaden er meget dårlig. Den virker meget løs, men hvis man klikker i den venstre side af knappen er det som om man kan klikke den på plads igen. Det er dog rigtig træls at arbejde med, så jeg vil gerne lave det. Jeg gider ærlig talt ikke skulle undvære PC'en i en uge, og betale flere hundrede kroner i fragt for at få den lavet, så tænkte om man ikke kunne købe en ny touchpad med museknapper?

Jeg har kigget her: http://dk.eetnordic.com/guides/products.aspx
men har ikke fundet andet end et nyt keyboard, hvilket nok ikke løser problemet.

Er der nogen der ved om man kan købe en ny touchpad, og i så fald hvor

På forhånd tak

EDIT: Skulle have været under Support men jeg bøffede i det. Sorry
Gravatar #2 - Azuria
26. jul. 2008 09:10
Der skal en ny håndleds støtte til...
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=50_10...
Gravatar #3 - helsinghof
26. jul. 2008 09:14
Hmm, det er laptops.dk jeg har købt den af... Tror i de dækker det under garantien? Synes bare de har været meget afvisende med andre ting, og henvist direkte til servicegruppen.
Gravatar #4 - Azuria
26. jul. 2008 09:22
Det skulle jeg mene de skulle...
Men jeg ville nu også hellere gå direkte til servicegruppen istedet, da laptops alligevel bare sender dertil.
Tjek evt. på lenovo's side vedr. garanti da laptops har det med at parallel importere.
Gravatar #5 - helsinghof
26. jul. 2008 09:28
Har fået skiftet skærmen ved servicegruppen under garantien. Der var ingen problemer - bortset fra at det tog en måned, og kostede mig flere hundrede kroner i forsendelsesgebyr.

Jeg prøver at skrive dem en mail - ellers kan jeg se at den er meget billig på ebay...
Gravatar #6 - Azuria
26. jul. 2008 09:33
Prøv for en sikkerheds skyld at tjekke garantien på lenovo's side..
Der er en risiko for at du har pick-up service på jo ;)
Gravatar #7 - buch
26. jul. 2008 22:20
Jeg fik en tilsendt af lenovo da min også var i stykker.
Gravatar #8 - helsinghof
27. jul. 2008 14:22
Okay! Ringede du direkte til Lenovo?
Det vil jeg prøve at gøre i morgen! Det er jo ingen sag at skifte sådan en bandit, og den koster nærmest det samme som at sende skidtet frem og tilbage...
Gravatar #9 - buch
27. jul. 2008 20:43
Ja jeg ringede bare til dem og sagde at den var i stykker samt at jeg ikke kunne undvære min bærbar da den var til arbejdsbrug.
Gravatar #10 - helsinghof
28. jul. 2008 13:49
Har lige snakket med Lenovo, og de vil gerne sende en ny. Skal dog lige hjem til maskinen og have mit serienummer, men regner med det forløber smertefrit.

Tak for hjælpen :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login