mboost-dp1
Til alle studerende.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Intet nyt under solen der.
#3 TullejR, en del videregående uddannelser kræver du skal ud i praktik (eller studere på et andet, evt. udenlandsk, universitet), og det er ulønnet. Man får naturligvis SU i perioden.
Jeg tog selv 3 måneder i ulønnet praktik i Californien under mit bachelorstudie.
#3 TullejR, en del videregående uddannelser kræver du skal ud i praktik (eller studere på et andet, evt. udenlandsk, universitet), og det er ulønnet. Man får naturligvis SU i perioden.
Jeg tog selv 3 måneder i ulønnet praktik i Californien under mit bachelorstudie.
#6 Selvfølgelig er USA mere eftertragtet end TDC - også selvom det ikke var Silicon Valley jeg tog til. Men der findes også en lang række andre danske virksomheder der også anvender samme fremgangsmåde som TDC. Der er selvfølgelig også en del der siger nej tak, fordi de ikke har ressourcerne til at give praktikanter et godt og lærerigt ophold, så det er da kun positivt, at TDC, umiddelbart, "gider" bruge ressourcer på det :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.