mboost-dp1

Til dem der har bestilt Heavy Rain CE fra CoolShop

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
23. feb. 2010 22:55
Coolshop har ikke lige haft overskud, til at sende en mail om de ikke får spillet leveret alligevel.

Når man logger ind og ser ordren, kan man se at der står.

Nordisk Film kan desv‘rre ikke levere collectors edition alligevel. Vi beklager.

Coolshop svarer

svar fra Coolshop:
Der er desværre ikke meget vi kan gøre ved det. Nordisk Film bekræftede ordren på Collectors Edition men valgte at levere standard versionen til os i stedet for. De oplyser nu, at de slet ikke kan (vil) levere collectors edition til os.

Jeg tror aldrig jeg har oplevet noget tilsvarende. Især ikke når der foreligger en skriftlig ordrebekræftelse. Det er dybt uacceptabelt at Nordisk Film vælger at brænde os og vores kunder af på den måde.

Jeg tuder helt vildt lige nu og er uendeligt sur på Coolshop og ikke mindst Nordisk film! Fandme typisk!

Havde afsat hele dagen i morgen, til at game! :(
Gravatar #2 - fidomuh
23. feb. 2010 23:58

Vaer sur paa Nordisk Film, CoolShop kan jo intet goere, hvis de har en skriftlig bekraeftelse, men NF bare ikke vil levere :/

Saa kunne de tage den i retten, men i sidste ende ville NF nok bare sige "Fuck jer" til alle nye leverancer :(
Gravatar #3 - Killa
24. feb. 2010 00:01
fidomuh (2) skrev:
CoolShop kan jo intet goere

De kunne sende en mail med info om at folk ikke får deres spil.
Gravatar #4 - fidomuh
24. feb. 2010 00:02

Det er sandt, sorry about missing that.
Skidt kundeservice, men mht. spillet kan de intet goere :(

Det kan jo vaere at CoolShop har en masse-mail i mail-bryggeren, omend jeg tvivler :)
Gravatar #5 - jeldtoft
24. feb. 2010 10:14
De siger, at du har sendt mail rundt. Jeg har bare ikke modtaget den. Om det er sandt eller ej, ved jeg ikke.

Fik desuden 5 coolpoints af kundeservice, så jeg kunne få standardudgaven til samme pris.

Så nu er jeg lidt glad igen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login