mboost-dp1
Tillykke til dig
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kun mig der ikk fatter hvilken tjeneste det er vi ska gøre os selv ifølge #9?? Jeg ender på forum oversigten
Tillykke til mig jeg har helt mutters alene kvadret en del øl og en god flaske rødvin og ska nu snart i byen og være tæske fuld :D
Tillykke til mig jeg har helt mutters alene kvadret en del øl og en god flaske rødvin og ska nu snart i byen og være tæske fuld :D
Magten (13) skrev:Jeg fik lønforhøjelse idag :D
http://newz.dk/forum/ ignore/add/97051
Din lort. Jeg er offentlig ansat, så jeg får kun, hvad HK finder rimeligt, sådan nogle nærige bøsserøve... Så drop dog de skide overenskomstforhandlinger, for jeg er sguda langt mere værd end 116 kroner/timen.
Tillykke til mig - jeg har weekend og er stolt af endelig at kunne slappe af!
Ironisk nok så er det faktisk HK vi lige har fået forhandlet den aftale hjem med :]vandfarve (14) skrev:Din lort. Jeg er offentlig ansat, så jeg får kun, hvad HK finder rimeligt, sådan nogle nærige bøsserøve... Så drop dog de skide overenskomstforhandlinger, for jeg er sguda langt mere værd end 116 kroner/timen.
Og så med tilbagevirkende kraft til April.. Hvorfor er jeg egentlig ikke i byen idag så? *slap*
Magten (15) skrev:Ironisk nok så er det faktisk HK vi lige har fået forhandlet den aftale hjem med :]
Og så med tilbagevirkende kraft til April.. Hvorfor er jeg egentlig ikke i byen idag så? *slap*
Måske burde man begynde at undersøge, hvorvidt terrorangreb mod faglige organisationer virker i Danmark?
vandfarve (19) skrev:Jeg tvivler. Mindstelønnen for personer under 18 år er omtrent 50 kroner, hvorfor du må have et "arbejde", hvor "lønnen" godt må være lavere, fx trænerjobs i klubber.
Han snakker vel om SU, ku jeg forestille mig. I så fald, så skal han være lykkelig for de penge, han får kastet i nakken af os andre.
Men nå! jeg er glad fordi min 1-års kontrakt (der udløber 1. april) netop er blevet udskiftet med en fast kontrakt :D
Tillykke til mig for at – endelig – blive færdig med Scrubs.
Gik i gang med at se dem for en del måneder siden, da Vandfarve anbefalede dem, og idag er jeg blevet færdig med den 8. sæson.
I aften starter den niende sæson, men det regner jeg nærmest ikke med, da det nærmere er en udvidelse af Scrubs, en det egentligt er Scrubs.
Gik i gang med at se dem for en del måneder siden, da Vandfarve anbefalede dem, og idag er jeg blevet færdig med den 8. sæson.
I aften starter den niende sæson, men det regner jeg nærmest ikke med, da det nærmere er en udvidelse af Scrubs, en det egentligt er Scrubs.
Josso (26) skrev:Tillykke til mig for at – endelig – blive færdig med Scrubs.
Hvad pokker?! Lytter folk til mig. Så må jeg nok tage mig sammen og skære ned på min munddiarré i fremtiden.
Men ja, det er en pokkers god serie. Jeg sad næsten og tudede, da jeg så det sidste afsnit (i 8. sæson, da Scrubs nu fortsætter på halv kraft).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.