mboost-dp1

tmake of tmake.conf

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
22. nov. 2012 12:05
Jeg har et lille problem, når jeg forsøger at compile doxygen, for den bruger tmake. Som det kan ses af screenshot'et, så er min TMAKEPATH sat korrekt, og bliver fuldstændigt ignoreret, da doxygen vælger at bruge sin egen tmake. Forskellen er dog til at overse, da tmake er så gammel, at det alligevel er samme version, og platform er også det samme (linux-g++). Der eksistere også en pyro-g++, men resultatet er nøjagtigt det samme, og der er i øvrigt heller ikke den store forskel på linux-g++ og pyro-g++.

Når jeg googler "tmake error: Template file tmake.conf not found", er den eneste løsning på problemet at sætte TMAKEPATH, hvorefter det ser ud til at virke for folk.

Er der en med kendskab til tmake, der ved hvad problemet kan være?

screenshot
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
22. nov. 2012 14:30
ToTAL off-topic ...

Jeg kan se at du kører Pyro OS, er der kommet en release? Eller er det en "beta" udgave? :)
Gravatar #3 - HrJakobsen
22. nov. 2012 15:05
http://pyro-os.org/?section=Get_Pyro skrev:
Current
version
0.7.0
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
22. nov. 2012 15:07
Med andre ord, nej?
Kan se at release etc. ikke er tilgængeligt
Gravatar #5 - HrJakobsen
22. nov. 2012 15:09
Ja, der står også "Your soon-to-be userfriendly system". Så jeg kunne da forestille mig at det ikke er blevet officielt udgivet endnu.
Gravatar #6 - BurningShadow
22. nov. 2012 18:24
Der er ikke kommet en release endnu, selvom den var planlagt til for lidt over et halvt år siden. Der dukkede et par show-stoppers op undervejs, og en håndfuld ting der bare ville være rare at have med, og jeg er ikke så god til det med at sige stop, ligesom to af de andre har lidt travlt med livet, så vi er pt. kun to der er aktive.

Det er en fork af Syllable, men der er efterhånden ændret så meget, at der skal meget grundig testing til, for ikke at det skal ende i total katastrofe :-)
Derudover vil jeg gerne være sikker på at vi har en nogenlunde stabil udformning, så folk kan lære systemet at kende, uden at de skal starte forfra ved næste release.

Som i nok fornemmer, så forgår udviklingen pt. på Pyro, så vi er kommet et godt stykke. Faktisk er det eneste problem i øjeblikket, at vi ikke kan genere dokumentationen, uden at bruge Syllables doxygen, og så arbejder der på en installer, så vi slipper for den gamle tekstbaserede.
Gravatar #7 - BurningShadow
29. nov. 2012 20:24
Problemet, beskrevet i #1, er stadig aktuelt, hvis der er en der er så heldig, at have kendskab til tmake.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login