mboost-dp1
Torrents til Mac
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey, jeg er rimelig ny i det med at downloade torrentsfilm, for det meste når jeg downloader film står der at det ikke er et film arkiv, som der står ofte når jeg downloader film. Ved ikke om jeg mangler et filmprogram til mac at åbne det i, eller hvad der går galt?
Allan
Allan
#1 For your dearest information:
newz.dk og dets ejere er forpligtet til, at udgive alle relevante oplysninger (altså primært iP-adressen) til politiet hvis disse måtte ønske dette, såfremt du altså har foretaget noget ulovligt.
Sagt på en anden måde: Hvis du vil downloade ulovlige film, så lad være med at diskuttere dette på newz.dk...
newz.dk og dets ejere er forpligtet til, at udgive alle relevante oplysninger (altså primært iP-adressen) til politiet hvis disse måtte ønske dette, såfremt du altså har foretaget noget ulovligt.
Sagt på en anden måde: Hvis du vil downloade ulovlige film, så lad være med at diskuttere dette på newz.dk...
#4 og andre der rater ham flamebait:
Den stakkels mand leder efter et program til at afspille nogle film han har hentet, og straks begynder I at antyde at han har gjort noget ulovligt. Det er da rigtigt at der er mange der bruger torrent når de henter ulovlige film, men der er altså efterhånden også rigtig mange lovlige film der skal (eller ihf. kan) hentes med torrent.
#1:
Hvis de film du henter er lovlige kan du evt. poste et link så vi kan se hvilket format det drejer sig om. Hvis de er ulovlige vil du nok have mere held med at spørge på www.piratgruppen.org hvor de ikke er så nærtagende med det. Under alle omstændigheder kan du jo altså prøve med VLC da den plejer at kunne afspille det meste.
Den stakkels mand leder efter et program til at afspille nogle film han har hentet, og straks begynder I at antyde at han har gjort noget ulovligt. Det er da rigtigt at der er mange der bruger torrent når de henter ulovlige film, men der er altså efterhånden også rigtig mange lovlige film der skal (eller ihf. kan) hentes med torrent.
#1:
Hvis de film du henter er lovlige kan du evt. poste et link så vi kan se hvilket format det drejer sig om. Hvis de er ulovlige vil du nok have mere held med at spørge på www.piratgruppen.org hvor de ikke er så nærtagende med det. Under alle omstændigheder kan du jo altså prøve med VLC da den plejer at kunne afspille det meste.
XorpiZ (7) skrev:#4
Skal der ikke en dommerkendelse til? Det er vel ikke nok, at politiet gerne vil se det.
Og
CutePuppy (9) skrev:#4
Newz.dk er da ikke forpligtiget til en skid uden en dommerkendelse.
Tænk jeg havde ikke troet at Minizeus ville lege lomme jurist.
Jeg skal sgu ikke til at lege dommer, jurist eller noget andet for den sags skyld, jeg siger bare hvad den generelle holdning hos newz.dk er. Er faktisk bare c/p fra et gammelt indlæg.
Så enten overfortolker du mit indlæg eller også forstår du ikke helt konteksten. Vi (newz.dk) vil selvfølgelig ikke til at lege politimænd, og sidde og smide diverse indlæg og brugeroplysninger ind til politi, apg osv. Men hvis politiet beder om oplysningerne, vil vi (newz.dk) selvfølgelig udlevere disse, hvis vi (newz.dk) mener at der er belæg for dette. Vi (newz.dk) vil muligvis spørger en jurist hos freeway til råds. (ved ikke lige om der er mulighed for det)
Det er da meget fint, det med at give oplysninger til politiet - men hvad hulan har politiet dog med fildeling at gøre?
Så vidt jeg ved, er det APG osv. der er imod sådan noget. Politet bliver blot indblandet, hvis der er tale om kommerciel fildeling - hvilket der ikke lægges op til her? (Han spørger om hvordan man afspiller dem?)
Edit: med "dem", mener jeg naturligvis filmene og ikke hvordan han spiller af på politet... og på afveje igen!
Så vidt jeg ved, er det APG osv. der er imod sådan noget. Politet bliver blot indblandet, hvis der er tale om kommerciel fildeling - hvilket der ikke lægges op til her? (Han spørger om hvordan man afspiller dem?)
Edit: med "dem", mener jeg naturligvis filmene og ikke hvordan han spiller af på politet... og på afveje igen!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.