mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
WAIT A MINUTE!
Det må simpelthen være Birthe Rønn Hornbæk som du er igang med at have en lille romantisk koalition med!
vandfarve (11942) skrev:Nej, det gør det nemlig heller ikke sjovere. Jeg tænkte, at det aldrig kunne skade at få noget klassisk musik under huden, men det var åbenbart en test.
vandfarve (11942) skrev:Hun er en klassisk power-kvinde
Det må simpelthen være Birthe Rønn Hornbæk som du er igang med at have en lille romantisk koalition med!
Vandfarve, hvis vi nu lige skal være realistiske et øjeblik, hvordan vurderer du så chancerne for i fremtiden at få noget med pige C (hende i New York.)?
Hvis de er relativ lave, så ville jeg nok begynde at se en anden vej. Min erfaring er, at det ikke kan betale sig at vente og håbe på lykken. Om du så vil dyppe svinet i hende B'eren, skal jeg lade være usagt.
Personligt ville jeg dog aldrig lade en gang fremmed (acceptabel) fisse gå uprøvet hen ..
Hvis de er relativ lave, så ville jeg nok begynde at se en anden vej. Min erfaring er, at det ikke kan betale sig at vente og håbe på lykken. Om du så vil dyppe svinet i hende B'eren, skal jeg lade være usagt.
Personligt ville jeg dog aldrig lade en gang fremmed (acceptabel) fisse gå uprøvet hen ..
Colapusheren (11961) skrev:Vandfarve, hvis vi nu lige skal være realistiske et øjeblik, hvordan vurderer du så chancerne for i fremtiden at få noget med pige C (hende i New York.)?
Vi snakker nok omkring de kedelige 25 %, hvis jeg skal være ærlig.
Colapusheren (11961) skrev:Personligt ville jeg dog aldrig lade en gang fremmed (acceptabel) fisse gå uprøvet hen ..
Nu må vi se, hvordan dagen udvikler sig. Men tak for skubbet i den rigtige retning.
Colapusheren (11961) skrev:Personligt ville jeg dog aldrig lade en gang fremmed (acceptabel) fisse gå uprøvet hen ..
Så sandt, så sandt. Som en klog mand engang sagde - jeg tror det var Frank Hvam måske - det er jo ikke den fisse man siger ja tak til, som man fortryder, når man bliver ældre :D
Eller jo, hvis man får aids eller børn ud af det, så gør man vel.. men ellers!
XorpiZ (11963) skrev:Så sandt, så sandt. Som en klog mand engang sagde - jeg tror det var Frank Hvam måske - det er jo ikke den fisse man siger ja tak til, som man fortryder, når man bliver ældre :D
Nu må vi se, hvad aftenen bringer, gutter.
Skal jeg oprette en liveblog, så I kan følge med i aftenen?
Vandfarve min ven, nyd musikken :) Og hvis hun blir frisky under forestillingen kan du jo altid tørt bemærke at du syntes der mangler lidt spade, eller nogle kvindelige dansere til at underholde :P
Ellers er der den kedelig udvej, du kan jo bare sige til hende at du ikke opfattede jeres venskab som mere end det. Så må hun jo bestemme om hun vil kneppe dig alligevel, bare fordi du er hot.
Ellers er der den kedelig udvej, du kan jo bare sige til hende at du ikke opfattede jeres venskab som mere end det. Så må hun jo bestemme om hun vil kneppe dig alligevel, bare fordi du er hot.
Ronson (11879) skrev:Skabe og skuffer
Hvor længe tror I der går, inden det går op for folk (uden viasat), at de ikke kan se fodboldkamp på lørdag?
Til nu!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfod...
vandfarve (11967) skrev:Det har gnarfsan vist nok stadig eksklusiv rettighed til. Hendes krop er dog Open Source.
Ikke crowd source? :(
Precum?Alrekr (11976) skrev:Man kan sgu da ikke 'komme lidt'.. Det er som med graviditet og død: Enten er du det, eller også er du ikke!
OxxY (11981) skrev:WD-40 er genialt! Det kan holde min cykel kørende i cirkus 2 år, og så får den en ny kæde. Vedligeholdelse og rengøring er for bøsser! :P
WD-40 er genialt - har købt noget pissedyrt Spectra smøreolie min cykelkæde. Det holder ca. 3 uger inden jeg skal smøre kæde igen :/ WD-40 holder i måneder.
What? Det burde være lige omvendt. Kædeolie er netop designet til at blive siddende på kæden, det er WD40 ikke. WD40 er i øvrigt heller ikke designet til at smøre, det er en fugt-fortrænger.
Men derfor kan du jo godt have ret. :)
I øvrigt: Nu siger du "smøreolie", ikke "kædeolie". Sikker på at det dyre olie du har købt faktisk er beregnet til det du bruger det til?
What? Det burde være lige omvendt. Kædeolie er netop designet til at blive siddende på kæden, det er WD40 ikke. WD40 er i øvrigt heller ikke designet til at smøre, det er en fugt-fortrænger.
I øvrigt: Nu siger du "smøreolie", ikke "kædeolie". Sikker på at det dyre olie du har købt faktisk er beregnet til det du bruger det til?
myplacedk (11983) skrev:#11982
Jeg er rimelig sikker:
'Bagsiden' af dåsen skrev:
Lubricant spray with teflon(R) [..] Use on gear mechanisms, sprockets, cables, chains etc.
Jeg undrer mig også over at den er så ringe som den er.
WD-40 fortrænger fugt, ja, men den lægger også en lille hinde, som forhindrer fugt i at trænge ind igen. (WD = Water-displacer, men det vidste du vel godt?)
Alrekr (11984) skrev:WD-40 fortrænger fugt, ja, men den lægger også en lille hinde, som forhindrer fugt i at trænge ind igen. (WD = Water-displacer, men det vidste du vel godt?)
Jojo, jeg ved godt WD-40 har en let smørende effekt. Men jeg tror jeg får svært ved at finde noget blandt alle mine dåser, flasker og dunke på mit værksted, som smører dårligere, ud over de flygtige væsker.
Nå, men underlig olie du har fundet dig der. :-/
Mark Jensen på tur:
Nogen der ved hvilken dag man bedst søger flybilletter på?
I sidste uge kostede den billet jeg vil have 3200 og senere 3400, i går 3700 og i dag 3500 kr. Jeg tænker derfor på om der er nogen dage der er bedre at bestille på end andre.
Billetten er til maj måned, hvor længe tror i jeg kan vente? Får nemlig skat tilbage om 3 uger.
Nogen der ved hvilken dag man bedst søger flybilletter på?
I sidste uge kostede den billet jeg vil have 3200 og senere 3400, i går 3700 og i dag 3500 kr. Jeg tænker derfor på om der er nogen dage der er bedre at bestille på end andre.
Billetten er til maj måned, hvor længe tror i jeg kan vente? Får nemlig skat tilbage om 3 uger.
Bedøm selv.
On topic: Så er det nu, gutter, at slaget skal stå. Ønsk mig held og lykke med hende IRL-pigen.
Forresten er det lykkedes mig at sætte en date i stand med den anden (eller første pige, om man vil), som finder sted på torsdag.
Jeg holder jer opdateret.
EDIT: Inden Lingie går amok, så vil jeg til referatet gerne have noteret, at pigen til venstre i billedet, klipper mig, og at det er hun er en af de syv tilbageholdte gidsler i Somalia. Se evt. bådens navn med store typer i højre del af billedet.
On topic: Så er det nu, gutter, at slaget skal stå. Ønsk mig held og lykke med hende IRL-pigen.
Forresten er det lykkedes mig at sætte en date i stand med den anden (eller første pige, om man vil), som finder sted på torsdag.
Jeg holder jer opdateret.
EDIT: Inden Lingie går amok, så vil jeg til referatet gerne have noteret, at pigen til venstre i billedet, klipper mig, og at det er hun er en af de syv tilbageholdte gidsler i Somalia. Se evt. bådens navn med store typer i højre del af billedet.
Har helt glemt at påpege det.. Men det lader til Vandfarve muligvis er mindst ligeså behåret end mig.
Google Chrome fucker lige nu lidt med mig og redirecter mig til http ://www.google.dk/blank.html når jeg prøver at søge på noget. Wat do?
Nu har jeg lige set at politikerne har forlænget perioden hvor at Danmark skal deltage i 'Operation Ocean Shield' (som er kaldenavnet for at være med i Somalia/Adenbugten og "bekæmpe" pirater) med 3 måneder, altså ikke vildt længe nu man tænker over det.
Sagen er så den at jeg skal i søværnet i Juli, og 10 måneder frem skal jeg uddannes til Taktisk Konstabel.
Jeg tænker så hvor jeg så har chance for at blive udsendt henne til den tid? Jeg ved at søværnet også opererer i havet ud for Libanon, og at det jo er meget oppe i pressen nu med Libyen, og at søværnet muligvis skal dertil.
Håber der er nogle der ved noget og kan oplyse mig lidt, da jeg har søgt og søgt men ikke rigtigt kan finde et ordentligt svar!
Sagen er så den at jeg skal i søværnet i Juli, og 10 måneder frem skal jeg uddannes til Taktisk Konstabel.
Jeg tænker så hvor jeg så har chance for at blive udsendt henne til den tid? Jeg ved at søværnet også opererer i havet ud for Libanon, og at det jo er meget oppe i pressen nu med Libyen, og at søværnet muligvis skal dertil.
Håber der er nogle der ved noget og kan oplyse mig lidt, da jeg har søgt og søgt men ikke rigtigt kan finde et ordentligt svar!
Du skal vel lige færdiguddannes før de sender dig nogen steder og det kan du i følge min hovedregning ikke nå at blive indenfor 3 måneder ;)
Desuden så er Libanon ikke specielt tæt på Libyen, medmindre du tænker på middelhavet generelt.
Til sidst så tror jeg da ikke de sender nogen afsted medmindre de gerne vil, men det må du have fået oplyst?
Desuden så er Libanon ikke specielt tæt på Libyen, medmindre du tænker på middelhavet generelt.
Til sidst så tror jeg da ikke de sender nogen afsted medmindre de gerne vil, men det må du have fået oplyst?
#11999: fjols
Ja det er jo netop det at jeg søger information om, om nogen ved noget om det er standard at forlænge 3 måneder af gangen eller om det rækker mod enden med Somalia/Adenbugten, så at sige.
Jeg siger ikke at Libanon er tæt på Libyen, jeg siger at lige PT. er søværnet til stede ud for Libanon, og det er oppe i pressen (som i medierne, aviser, tv, osv.) at der er gang i Libyen, og jeg læste i en artikel at en fyr fra forsvaret havde udtalt at det var muligt at søværnet skal indblandes i det.
Og jo når man skriver kontrakt og skal uddannes udover basisuddannelsen (det der før hed værnepligt) så vil de selvfølgelig også have noget for pengene, og derved skal man udsendes, man kan dog blive udsendt til Grønland eller Færøerne og opretholde dansk suverænitet der, så det er ikke nødvendigvis "farlige" udsendelser man skal på :-)
Ja det er jo netop det at jeg søger information om, om nogen ved noget om det er standard at forlænge 3 måneder af gangen eller om det rækker mod enden med Somalia/Adenbugten, så at sige.
Jeg siger ikke at Libanon er tæt på Libyen, jeg siger at lige PT. er søværnet til stede ud for Libanon, og det er oppe i pressen (som i medierne, aviser, tv, osv.) at der er gang i Libyen, og jeg læste i en artikel at en fyr fra forsvaret havde udtalt at det var muligt at søværnet skal indblandes i det.
Og jo når man skriver kontrakt og skal uddannes udover basisuddannelsen (det der før hed værnepligt) så vil de selvfølgelig også have noget for pengene, og derved skal man udsendes, man kan dog blive udsendt til Grønland eller Færøerne og opretholde dansk suverænitet der, så det er ikke nødvendigvis "farlige" udsendelser man skal på :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.