mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
markjensen bruger hotmale
Hvorfor er det at Outlook 2003 (på en Exchange 2003) og en Hotmail-adresse ikke kan kommunikere sammen på ordentlig vis, hvis man benytter Word som editor?
Hvis nogen skulle få lyst til at replikere problemet, så send en mail fra en hotmail til en Outlook 2003-klient og svar frem og tilbage en 4-5 gange.
Efter nogle gange, så crasher Word-editoren og man er tvunget til at benyte Outlooks indbyggede editor.
I øvrigt kan det nævnes, at jeg har testet lidt. Sendte mails frem og tilbage kun indeholdende ordet "test". Den mail der blev sendt, lige inden det gik galt, fylder 161 linjer inkl. html-formattering mv. Mailen hvor der går galt fylder 1874 linjer.
Det er sgu fucked up.
Hvorfor er det at Outlook 2003 (på en Exchange 2003) og en Hotmail-adresse ikke kan kommunikere sammen på ordentlig vis, hvis man benytter Word som editor?
Hvis nogen skulle få lyst til at replikere problemet, så send en mail fra en hotmail til en Outlook 2003-klient og svar frem og tilbage en 4-5 gange.
Efter nogle gange, så crasher Word-editoren og man er tvunget til at benyte Outlooks indbyggede editor.
I øvrigt kan det nævnes, at jeg har testet lidt. Sendte mails frem og tilbage kun indeholdende ordet "test". Den mail der blev sendt, lige inden det gik galt, fylder 161 linjer inkl. html-formattering mv. Mailen hvor der går galt fylder 1874 linjer.
Det er sgu fucked up.
Er det så Outlook, Word eller Hotmail, som failer her?XorpiZ (12151) skrev:Den mail der blev sendt, lige inden det gik galt, fylder 161 linjer inkl. html-formattering mv. Mailen hvor der går galt fylder 1874 linjer.
#12155: Hvordan specifikt gør du?
Word gem doc fil -> www.hotmail.com send eller send attachment i Outlook? Og bruger du Outlook til hotmail eller?
Word gem doc fil -> www.hotmail.com send eller send attachment i Outlook? Og bruger du Outlook til hotmail eller?
zin (12156) skrev:#12155: Hvordan specifikt gør du?
Jeg har aktiveret Word 2003 som e-mail editor i Outlook, så den benytter Words engine, istedet for den 'normale'. Der er ikke noget med .doc-filer og andet pjat.
Og så sender jeg såmænd bare en tom mail fra outlook til min hotmail-adresse frem og tilbage en 3-4-5 gange. Når man når langt nok op, så kan Word ikke længere finde ud af at agere editor for Outlook.
Hvordan kan de tillade sig at få prisen på Uddannelseskort til at stige med 68% fra 1000 kr. hver 3 måned til knap 1700 uden så meget som at sende et brev til de studerende? Har intet modtaget, den eneste grund til jeg opdagede det inden jeg fik regningen var fordi en anden studerende fortalte det fordi de havde lavet en lille notits inde på http://www.uddannelseskort.dk/
Havde man ikke kigget derinde var der ingen meddelelse om prisstigningen.
Havde man ikke kigget derinde var der ingen meddelelse om prisstigningen.
vandfarve (12161) skrev:Intet svar fra H:S endnu.
Suk.
Jeg sad lige og hyggelæste på beredskabsforumet, da lige netop spørgsmålet om placering af ambulance/lægebil kom op.
Sjovt nok er artiklen fra 2010, så du er åbenbart ikke den første de rhar undret dig :)
Man kan læse med her: Beredskabsforum
Tril ca midt ned på siden.
Overvejer ny laptop, men aner ikke en skid om alt det dersens nye hardware
Hvor hurtig er en i3 i forhold til en core 2 duo ved samme clock frekvens? Og hvor hurtig er den i forhold til en i5?
Hvad betyder det når de på edbpriser skriver: Diskret grafik processor Ja
Og sidst men ikke mindst, kan jeg spille noget som helst med et ATI Mobility Radeon HD 5470? Jeg tænker lidt L4D, TF2. Det behøver selvfølgelig ikke være på ultra high max vild setting.
Hvor hurtig er en i3 i forhold til en core 2 duo ved samme clock frekvens? Og hvor hurtig er den i forhold til en i5?
Hvad betyder det når de på edbpriser skriver: Diskret grafik processor Ja
Og sidst men ikke mindst, kan jeg spille noget som helst med et ATI Mobility Radeon HD 5470? Jeg tænker lidt L4D, TF2. Det behøver selvfølgelig ikke være på ultra high max vild setting.
vandfarve (12165) skrev:Svaret, mine damer og herrer, er:http://www.beredskabsforum.dk/beredskabsdebat/4115-udrykningskorsel-potentiel-fare-3.html skrev:Det er kun politiet som må udføre eskorte under udrykning. Det er derfor
Det giver jo mening. :)
Jeg har bare set engang hvor en politibil kørte forrest, derefter en lægebil og så ambulancen.. Måske gik det fordi politibilen var forrest..
Jeg har heller ikke fået svar fra Falck.
Edit: Kan se på deres forum er der er en meget god debat om det, på mindst en side. Blandt andet skulle det være ulovligt (!) for lægeassistenten (chaufføren i lægebilen) at køre med sirene og blink ind til hospitalet. De må kun køre kørsel 1 hvis der er mennesker (eller dyr, åbenbart) i livsfare.
Hvornår bruger man vi og hvornår bruger man os?
Altså hedder det:
Vi mænd tænker også altid med...
Os mænd tænker også altid med...
Umiddelbart ville jeg sige vi, men hører alligevel ofte folk bruge os, i den slags sætningskonstruktioner. Kan dog selvfølgelig også bare være dem, der - heller - ikke kan finde ud af det.
Altså hedder det:
Vi mænd tænker også altid med...
Os mænd tænker også altid med...
Umiddelbart ville jeg sige vi, men hører alligevel ofte folk bruge os, i den slags sætningskonstruktioner. Kan dog selvfølgelig også bare være dem, der - heller - ikke kan finde ud af det.
Kan til enhver tid forvente at en online butik har en kopi af ens historik?
Har et par sko der skal byttes på garanti. Men kan ikke finde fakturaen. >_<
https://lh4.googleusercontent.com/-NuVuQOqA3po/TY3...
SlettetBruger (12173) skrev:Kan til enhver tid forvente at en online butik har en kopi af ens historik?
Mener de skal gemme den, så hvis det er en meget venlig butik så kan du da håbe på de vil give dig en kopi.
Thalion (12174) skrev:hvis det er en meget venlig butik
Årh crap ^^
Nå jeg prøver, det er ikke værre end at de sender dem retur.
Har været igang siden Februar så jo. Men jeg er 'nystarter' så det går lidt sløvt. Practise
Det er mine udendørs hverdags sko der er slidt op, Dem jeg går i til og fra arbejde og ned i byen ^^ Hvis de bliver slidt op af 6mdrs gang, hva dævlen ville de så ikke gøre hvis jeg løb i dem som de var beregnet til?
Det er mine udendørs hverdags sko der er slidt op, Dem jeg går i til og fra arbejde og ned i byen ^^ Hvis de bliver slidt op af 6mdrs gang, hva dævlen ville de så ikke gøre hvis jeg løb i dem som de var beregnet til?
Mark Jensen vil have en filmpris
Hvem var Robert, og hvorfor er han ikke lige så sej som Bodil? Og hvad har Oscar gjort siden han slår dem begge?
Hvem var Robert, og hvorfor er han ikke lige så sej som Bodil? Og hvad har Oscar gjort siden han slår dem begge?
fjols (12166) skrev:Overvejer ny laptop, men aner ikke en skid om alt det dersens nye hardware
Ved ikke om det er relevant, men på min forrige macbook pro havde jeg en 2.4 core 2 duo med 4 gb ram og på min nuværende har jeg en 2.4 i5, også med 4 gb ram, og jeg kan virkelig mærke forskel, primært i CPU ydelsen. Den kommer stort set aldrig over 15 pct, og er næsten altid nede omkring de 4-5 pct. ved normalt brug*, det betyder så også at blæserne aldrig er kommer over 2000 rpm (laveste indstilling). Til sammenligning, var min gamle altid på minimum 25 pct., og blæserne var altid min. 3000 rpm.
CPU'en ligger på omkring de 45° på min i5, og lå konsekvent på 60° på min gamle.
*)10-15 faner åbent i safari, et word dokument og et pages dokument åbent, itunes åbent, mens der spilles musik og nok også quicktime åbent.
Alrekr (12178) skrev:Find en udskrift af posteringen fra netbanken, så de kan se hvor meget du har brugt hvornår på skoene. Det gør det meget nemmere for dem at finde kvitteringen.
... Køber aldrig skoene alene, altid sammen med x antal sokker, så desværre, godt bud ellers :)
SlettetBruger (12173) skrev:Kan til enhver tid forvente at en online butik har en kopi af ens historik?
Får man ikke altid tilsendt faktura på mail, når man køber online?
Colapusheren (12179) skrev:Mark Jensen vil have en filmpris
Hvem var Robert[..]
"Det var den danske billedhugger Robert Jacobsen, der skabte statuetten, og man kvitterede ved at opkalde den efter ham."
Kilde: http://www.scope.dk/pris/2-robert
[...]hvorfor er han ikke lige så sej som Bodil?
"The awards are given without regard to commercial interests or box-office sales, but rather to highlight the films or actors that the critics regard as most worthy.
The name of the award honors two of the most important actresses in Danish cinema, Bodil Kjer and Bodil Ipsen."
http://en.wikipedia.org/wiki/Bodil_Awards
[...]? Og hvad har Oscar gjort siden han slår dem begge?
Været en gift mand - måske:)
http://en.wikipedia.org/wiki/Academy_Award#Oscar_s...
Systran (12182) skrev:Får man ikke altid tilsendt faktura på mail, når man køber online?
Jo, men den mail er væk ^^
Nu har jeg ikke fulgt ret godt med, så jeg ved ikke, om jeg er helt forkert på den - men du vil have kompensation for et par sko, som du har brugt i 6 mdr.? GTFO!
Alrekr (12185) skrev:Hva katten - bruger du ikke gmail?!
Jo...? men den sletter jo gamle mails.
Lingu; sku jeg istedet købe et nyt par? som er helt de samme? no. der er vel 2 års garanti. det er jo ikke ligesom normale sko hvor 'mode' har en rolle
Hvorfor er ALLE netværksproducenter gået fra at tillade wallmounting af deres routere?
Linksys E4200 kan ikke mountes, Asus' topmodel. Netgears...
DER ER IKKE NOGET STED DEN KAN STÅ FUCKERS
Linksys E4200 kan ikke mountes, Asus' topmodel. Netgears...
DER ER IKKE NOGET STED DEN KAN STÅ FUCKERS
Er der ikke 2 års garanti på alt i DK ? sålænge der bliver brugt normalt?
Jeg har ikke engang brugt dem til løb, som de er lavet til.
Jeg har ikke engang brugt dem til løb, som de er lavet til.
Da kun hvis man har valgt, at de skal.SlettetBruger (12187) skrev:Jo...? men den sletter jo gamle mails.
Garanti != reklamationsret.SlettetBruger (12190) skrev:Er der ikke 2 års garanti på alt i DK ? sålænge der bliver brugt normalt?
Daniel-Dane (12191) skrev:Da kun hvis man har valgt, at de skal.
Har købt xx antal sko derfra, og kan kun finde 3-4 fakturaer fra "alun.dk" og jeg sletter aldrig noget ^^
Daniel-Dane (12191) skrev:Garanti != reklamationsret.
Right, havde jeg glemt
Fint nok... så kan jeg købe nogen andre :D
Desvære findes den kun i dame størrelser
http://www.yesvibram.com/images/five-finger-speed-...
You fail.SlettetBruger (12192) skrev:Har købt xx antal sko derfra, og kan kun finde 3-4 fakturaer fra "alun.dk" og jeg sletter aldrig noget ^^
har aldrig været god til at rode med mails. når det ikke er drag'n drop folder strukture. Der er gmail for bøvlet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.