mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (12202) skrev:Markere mail
trykke "label"
Vælge pågældende label
= 3
Daniel-Dane (12199) skrev:Gmail har også drag and drop til labels.
yeah, så det godt, men ligemeget hvad jeg gjorde ku jeg ikke dragge ^^
Nå har jeg så fundet de 3mm man skal ramme for at gøre det. nice.. didn't know, tak.
Nå har jeg så fundet de 3mm man skal ramme for at gøre det. nice.. didn't know, tak.
Men så igen. At bruge to-tre klik på menuen er intet at whine over. Det er i alt fald nogenlunde lige så hurtigt som at finde mappen, filen skal dragges over i.
Det er ikke så meget det at det er 3 klik. Det er det at det er forskelligt i forhold til hvad man er vant til ^^ det gør det kun nemmere at ting er ens.
Det var hårdt nok at gå fra Domino til Exchange ;D
Det var hårdt nok at gå fra Domino til Exchange ;D
Søger du en retail-version af Windows? Desuden kan du bare smide billedet af skiven ned på en usb med https://fedorahosted.org/liveusb-creator/.
Søger du en retail-version af Windows? Desuden kan du bare smide billedet af skiven ned på en usb med https://fedorahosted.org/liveusb-creator/.
Daniel-Dane (12216) skrev:#15
Det ved jeg ikke, ligesom derfor jeg spørger :) Har levet af det jeg fik via mit uni det sidste 8 år, så aner hat og briller om den slags.
Og tak for link, men det hjælper mig jo ikke hvis jeg ikke har et dvd drev :P Meeen mon ikke det kan afhjælpes på en eller anden måde.
Det ene udelukker da ikke det andet? Jeg vil hermed, i al fremtid, omtale kvinders vagina som "uheldig fold". Altså lige indtil jeg glemmer det.LinguaIgnota (12212) skrev:Cameltoe eller uheldig fold?
PROTIP: Det sidste bogstav angiver billedstørrelsen på EB. Prøv med "a" i stedet for "f".
Når min pc kører på batteri, mister den netforbindelsen pænt tit...
why? den kører på samme power scheme som når der er strøm til. har opdateret drivere >_<
why? den kører på samme power scheme som når der er strøm til. har opdateret drivere >_<
SlettetBruger (12224) skrev:Når min pc kører på batteri, mister den netforbindelsen pænt tit...
... og du er sikker på, at der ikke er forskel på strømindstillingerne? Selvom den kører på samme strømstyringspaln, så kan de enkelte indstillinger godt variere meget.
Men hvorfor dropper den forbindelsen? når jeg så åbner kan jeg godt se mit netværk. men den vil ikke forbinde. først efter man bare lader den stå i et stykke tid forbinder den af sig selv igen :S
Kan måske være min router... har tænkt på at skifte den ud, men alleroutere idag er stå, eller ligge ned routere, ingen væhhængte
Kan måske være min router... har tænkt på at skifte den ud, men alleroutere idag er stå, eller ligge ned routere, ingen væhhængte
Trendnet... nice
Men de ligner lort, hvem gider ha den hængene i stuen? Udvendige antenner... hvad er det? 0'erne?
Men de ligner lort, hvem gider ha den hængene i stuen? Udvendige antenner... hvad er det? 0'erne?
SlettetBruger (12226) skrev:Kan måske være min router... har tænkt på at skifte den ud, men alleroutere idag er stå, eller ligge ned routere, ingen væhhængte
Tror da samtlige routere jeg har haft gennem tiden, inklusive min nuværende DIR-655, har monteringshuller på bagsiden. To skruer i en væg og du er kørende ..
For helvede...
Det er jeg siger at ingen i den nyeste generation kan vægophænges, jeg siger ikke at routere der kan stå = nye.
Det er jeg siger at ingen i den nyeste generation kan vægophænges, jeg siger ikke at routere der kan stå = nye.
SlettetBruger (12226) skrev:Men hvorfor dropper den forbindelsen? når jeg så åbner kan jeg godt se mit netværk. men den vil ikke forbinde. først efter man bare lader den stå i et stykke tid forbinder den af sig selv igen :S
Mange strømstyringsplaner er sat sådan sammen, at netkortet skal gå i 'Maximum battery life'-mode når computeren kører på batteri. Jeg var i hvert fald nødt til at ændre det på min Win7, da jeg ellers ikke havde internet overalt på skolen.
Men, jeg bruger nettet konstant. Den slukker ikke netkortet, den disconnector og nægter at forbinde før der er gået en masse sekunder.
Den gør det også når der er strøm til, bare ikke lgieså ofte.
bras
Den gør det også når der er strøm til, bare ikke lgieså ofte.
bras
det fjols prøver at sige er at selvfølge tillader normale netværk ikke folk i fivefinger shoes at have en stabil forbindelse...
oxxy: Der ligger noget ved Kystvejen der hedder Goblin Gate. Jeg har ikke selv været der, men jeg har fået at vide at det er mega nice!!!!
OxxY (12240) skrev:Mark "terningerne er kastet" Jensen
Findes der alternativer til Games og Dragonslair hvis man vil have brætspil i Aahrus? Games er pikhamrende dyre og Dragonlair har ikke ligefrem et særlig godt udvalg.
Jeg savner Fantask :(
Hvad med det der internet shopping?
Hai guise.
Jeg er inviteret til fødselsdagskaffe- og kage om et par ugers tid og skal finde en slags gave til manden, der har alt. Det skal ikke være noget stort og fint, men sådan i omegnen af 200 kr. (gerne inkl. fragt, hvis dét skulle blive aktuelt).
Han drikker ikke vin og jeg gider kraftedeme ikke at belemre folk med nips. Film, sokker, gavekort mv. er for kedeligt.
Der må altså gerne være tale om noget, der er lidt anderledes. Men der skal også tages hensyn til, at der er børn i huset - så sådan et "Clone your Cock"-sæt går desværre ikke, selvom det sikkert var faldet i OK jord.
Har en af jer et bud?
Jeg er inviteret til fødselsdagskaffe- og kage om et par ugers tid og skal finde en slags gave til manden, der har alt. Det skal ikke være noget stort og fint, men sådan i omegnen af 200 kr. (gerne inkl. fragt, hvis dét skulle blive aktuelt).
Han drikker ikke vin og jeg gider kraftedeme ikke at belemre folk med nips. Film, sokker, gavekort mv. er for kedeligt.
Der må altså gerne være tale om noget, der er lidt anderledes. Men der skal også tages hensyn til, at der er børn i huset - så sådan et "Clone your Cock"-sæt går desværre ikke, selvom det sikkert var faldet i OK jord.
Har en af jer et bud?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.