mboost-dp1

tragedie ? hjælp mig

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
4. mar. 2009 19:33
Hejsa alle sammen.

Der er en sød og rar dame der har skrevet til mig, at hun snart skal DØ!!. så derfor har hun lige valgt MIG til at hjælpe hende (ud af mange mange mange mennesker) jeg er frelseren. :-)
Jeg vil meget meget gerne hjælpe hende, hendes navn er Mrs Sarah Maxwell

Er er der nogle der kan komme med gode råd, så jeg virkelig kan tage pis på sådan en neger ??

:D

brevet:

Dearest Friend

I am Mrs.Sarah Maxwell from Libya. I am married to Late Jamil Maxwell of blessed memory who is an oil explorer in Saudi-Arabia and Libya for twelve
years before he died in the year 2000. We were married for twelve years without a child. He died after a brief illness that lasted for only four days.Since his death I too have been battling with both Cancer and fibroid
problems.When my late Husband was alive he deposited a substancial amount of money with JP MORGAN CHASE BANK LONDON-UK..

Recently, my doctor told me that I have only six months to live due to cancer problem. Though what disturbs me most is my stroke sickness.Having known my condition I decided to donate this fund to either a
charity/orphanage home or devoted God fearing individual that will utilize this money the way I am going to instruct herein. I want this organizatio or individual to use this money in all sincerity to fund charity homes
(motherless homes),orphanages,widows.I took this decision because I don't have any child that will inherit this money and my husband relatives are into radical organisation and I don't want a situation where this money will be used in an Unholy manner. Hence the reasons for this bold decision.

Please, pray for me to recover as your paryers will go a long way in uplifting my spirit.As soon as I receive your reply. I shall give you further directives on what to do and how to go about actualising this
project. I will also issue a letter of authority to the financial firm authorizing them that the said fund Have being willed to you and a copy of such authorization will be forwarded to you. I want you to always pray for
me right now i am on tears because of condition.

Any delay in your reply will give room in sourcing for an organization or devoted Individual for this same purpose. Until Ihear from you by email my dreams will rest squarely on your shoulders.
Remain blessed and God bless you and your family.

Mrs.Sarah Maxwell
Gravatar #2 - engfeh
4. mar. 2009 19:36
Et godt råd er i hvert fald ikke at bruge din almindelige mail. Men det er du vel klar over... Bortset fra det er det meget sjovt at tage pis på dem - jeg gør det af og til. Men jeg har ikke nogen gode ideer lige nu.
Gravatar #3 - arne_v
4. mar. 2009 19:47
Faktisk burde flere gøre det.

Den dag 99% af svar på scam emails var fup, så ville mængden af scam email falde.
Gravatar #4 - Svindleren
4. mar. 2009 20:03
:jeg går igang :-)

PIS :-/

så kunne jeg ikke besvare mailen...

When trying to deliver your message, the mail server at mailout.ofir.com encountered
problems with the following addresses:

For <[email protected]>, Site (gmail.com/209.85.219.64) said: 550 5.1.1 http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answe... 20si12730507ewy.113 550-5.1.1 or unnecessary spaces. Learn more at

For a more detailed explanation see http://netwinsite.com/surgemail/deliver_failed.htm
Gravatar #5 - vandfarve
4. mar. 2009 21:33
#1 Google nogle forslag, for jeg har virkelig grint min røv i laser at læse de her lange korrespondencer, hvor det kun handler om at lave grin med scammeren!

Så kom bare i gang med snyde livet hun af de røvhuller!
Gravatar #6 - holmen
4. mar. 2009 22:39
Gravatar #7 - Anders Fedеr
5. mar. 2009 01:51
Beklageligvis er det eneste du får ud af det nok at spilde en eller anden stakkels neger der er ansat i en sweat-shop af mafiaen el. lign. under slave-lignende forhold's tid.

Men ellers fed idé. Som #3 påpeger ville det jo gøre en forskel hvis der var så mange der gjorde det at det faktisk huggede ind i bagmændendes profitmargen.

Måske kunne man oprette en form for institut - f.eks. finansieret via Statens Kunstfond el. lign. - der skulle have det ene formål at drive gæk med de her foretagender, som folk så kunne forwarde alle de Nigeria-breve de modtager til.

Instituttet ville så optage lange sketches hvor narrede scammere indgår, og sælge eller donere dem til f.eks. DR som så kunne afspille dem ligesom indslag fra Tjenesten og lign.

Det ville samtidig have et folkeoplysende formål, og i med at langt flere ville blive bekendte med og varsomme overfor Nigeria-scammere hvis de jævnligt blev udstillet i radio eller TV.
Gravatar #8 - Zombie Steve Jobs
6. mar. 2009 10:05
Det her er helt klart min favorit
http://www.419eater.com/html/bigman.htm

Jeg har været totalt knust af grin over den der. Det photoshoppede egern og nogle af de svar han giver er fantastiske:
Under normal circumstances, as the package initially appeared to have been damaged in our possession, we would of course compensate the owner to the full value of the item, however we were informed by a local the vetenary surgeon that in fact the rodent was an African Tree squirrel (Helioscirurus sp.) and could only have come from your part of the world, unless of course it had escaped from a local zoo, which I find very unlikely as we have no motorbikes in the city.

Men der er mange andre super fede, specielt en hvor han får dem til at genopføre Monty Python "pet shop"-sketchen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login