mboost-dp1
Tre i en
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej, jeg har før kørt med dualscreen, og det har virket upåklageligt, nu tænkte jeg at jeg ville prøve med 3 skærme, men jeg kan ikke få det til at virke, jeg har to grafikkort, begge to er Nvidia GeForce 6600 GT, der er 4 udgange i alt, da jeg kørte dualscreen brugte jeg kun udgangene i ét af kortene, så jeg tænkte at hvis jeg gjorde som jeg plejede, og så bare satte nummer 3 skærm i en af udgangene på mit andet grafikkort, så virkede alt som det skulle..
Men nej, det gjorde det ikke. Det er her I kommer ind, ved i hvad jeg kan gøre for at det virker?
PS. jeg har testet alle tre skærme, og de kan godt køre dual screen med hinanden alle sammen :)
Men nej, det gjorde det ikke. Det er her I kommer ind, ved i hvad jeg kan gøre for at det virker?
PS. jeg har testet alle tre skærme, og de kan godt køre dual screen med hinanden alle sammen :)
Kan det være at man skal slå SLi fra på en eller anden måde, for at aktivere grafikkort #2 som et ... ja... grafikort?
myplacedk (4) skrev:#2
Man kan sagtens bruge flere grafikkort på én gang.
Jeg vidste at jeg stak næsen for langt frem i denne diskussion. :P
Og jo, jeg er godt klar over at man kan bruge flere grafikkort samtidig.. Jeg troede egentlig bare at der var en form for master/slave forhold mellem dem, og at kun ét af kortene leverede billede.. og at det andet kun foretog udregninger..
Dreadnought (6) skrev:Kan det være at man skal slå SLi fra på en eller anden måde, for at aktivere grafikkort #2 som et ... ja... grafikort?
Ahrem!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.