mboost-dp1

Tre i en

Gå til bund
Gravatar #1 - Strauss
27. nov. 2009 12:14
Hej, jeg har før kørt med dualscreen, og det har virket upåklageligt, nu tænkte jeg at jeg ville prøve med 3 skærme, men jeg kan ikke få det til at virke, jeg har to grafikkort, begge to er Nvidia GeForce 6600 GT, der er 4 udgange i alt, da jeg kørte dualscreen brugte jeg kun udgangene i ét af kortene, så jeg tænkte at hvis jeg gjorde som jeg plejede, og så bare satte nummer 3 skærm i en af udgangene på mit andet grafikkort, så virkede alt som det skulle..

Men nej, det gjorde det ikke. Det er her I kommer ind, ved i hvad jeg kan gøre for at det virker?

PS. jeg har testet alle tre skærme, og de kan godt køre dual screen med hinanden alle sammen :)
Gravatar #2 - tazimn
27. nov. 2009 12:22
Jeg mener du skal have et grafikkort med 3 udgange.. Mener der var et der hed quatro, som havde sådanne 3 udgange.

Ellers er der nok en løsning her
Gravatar #3 - myplacedk
27. nov. 2009 17:05
Du har vel prøvet at sætte skærm 3 til det andet stik i grafikkort to?
Gravatar #4 - myplacedk
27. nov. 2009 17:05
Man kan sagtens bruge flere grafikkort på én gang.
Gravatar #5 - Strauss
27. nov. 2009 17:12
#3:

Jo jeg har prøvet alle skærmene.

Skærm 1 og 2 sammen, tjek.

Skærm 1 og 3 sammen, tjek.

Skærm 2 og 3 sammen, tjek.

og alle 3 alene, tjek.

help me please :P
Gravatar #6 - Dreadnought
27. nov. 2009 17:44
Kan det være at man skal slå SLi fra på en eller anden måde, for at aktivere grafikkort #2 som et ... ja... grafikort?
Gravatar #7 - myplacedk
27. nov. 2009 17:57
Jojo, men har du prøvet alle fire STIK?
Gravatar #8 - myplacedk
27. nov. 2009 17:58
Hvad siger dit operativ-system egentlig?

Hvor mange grafikkort kan det se?
Hvor mange skærmudgange?
Hvor mange skærme?
Gravatar #9 - tazimn
27. nov. 2009 18:08
myplacedk (4) skrev:
Man kan sagtens bruge flere grafikkort på én gang.

Jeg vidste at jeg stak næsen for langt frem i denne diskussion. :P

Og jo, jeg er godt klar over at man kan bruge flere grafikkort samtidig.. Jeg troede egentlig bare at der var en form for master/slave forhold mellem dem, og at kun ét af kortene leverede billede.. og at det andet kun foretog udregninger..
Gravatar #10 - myplacedk
27. nov. 2009 18:17
Der findes systemer til det, men så handler det om at få (næsten) dobbelt så meget regnekraft, til at lave ét skærmbillede.
Gravatar #11 - Strauss
27. nov. 2009 20:26
#8: myplacedk

Nu du siger det så siger min computer faktisk at der kun er ET grafikkort i min pc, og når jeg tilslutter min skærm til det andet grafikkort, duer den ikke.. mystifistisk

Gravatar #12 - Dreadnought
27. nov. 2009 21:34
Dreadnought (6) skrev:
Kan det være at man skal slå SLi fra på en eller anden måde, for at aktivere grafikkort #2 som et ... ja... grafikort?

Ahrem!!
Gravatar #13 - Niklas H
28. nov. 2009 21:49
Så hut jeg hvisker, så har det førhen ikke været muligt at bruge udgangene på det andet grafikkort i SLi. Men der kom en opdatering for omkring ½-1 år siden tror jeg, som gjorde det muligt.

Tjek eventuelt om du har den nyeste NVIDIA driver.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login