mboost-dp1
Troværdigt site?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
I går bad min far mig om at kigge på denne hjemmeside: prishammeren.dk
Han var faldet over siden, da han ledte efter en ny slag-boremaskine, og denne forhandler er meget billig, kunne jeg forstå.
Han bad så mig se på den, og vurdere om det virker troværdigt.
Det jeg bider mest mærke i, er at man kan betale med dankort, så kan man jo få varen hjem, og er den ikke som lovet, kan man sende den retur og bede banken om at trække ens penge hjem, inden de 14 dage?
I går bad min far mig om at kigge på denne hjemmeside: prishammeren.dk
Han var faldet over siden, da han ledte efter en ny slag-boremaskine, og denne forhandler er meget billig, kunne jeg forstå.
Han bad så mig se på den, og vurdere om det virker troværdigt.
Det jeg bider mest mærke i, er at man kan betale med dankort, så kan man jo få varen hjem, og er den ikke som lovet, kan man sende den retur og bede banken om at trække ens penge hjem, inden de 14 dage?
Min umiddelbare vurdering er god. Der er både mail, telefonnummer og cvr-nummer på siden. Godtnok har den et elendigt design, men derfor kan siden jo godt være reel alligevel.
Som du også nævner kan man betale med dankort, så man er derfor sikker på ikke at betale, hvis ikke varen kommer. Det eneste tvist kan være, hvis produktet går i stykker og firmaet bagefter ikke er til at danse med.
Personligt ville jeg føle mig tryg ved at handle der.
Som du også nævner kan man betale med dankort, så man er derfor sikker på ikke at betale, hvis ikke varen kommer. Det eneste tvist kan være, hvis produktet går i stykker og firmaet bagefter ikke er til at danse med.
Personligt ville jeg føle mig tryg ved at handle der.
Udover at siden kunne trænge til lidt gennemgang af koden, så ser jeg heller ingen faresignaler ved at handle dér.
Det er med alt sandsynlighed et firma, der kører med drop shipping, hvor de altså tager en ordre hjem, og sender den videre til grossisten, der derefter sender white label til kunden.
Det er med alt sandsynlighed et firma, der kører med drop shipping, hvor de altså tager en ordre hjem, og sender den videre til grossisten, der derefter sender white label til kunden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.