mboost-dp1
TRYLLEBØSSE VANDT!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hahaha... Er flad af grin, har lige kigget på den rampage som vandfarve omtalte.
Sjov til side, det er nemt nok at regne ud hvem vinderen er.
Han måtte lave 1 indlæg, så der er 165-68 = 97 indlæg der skal trækkes fra.
257-97 = 160 indlæg total med i konkurrencen. Indlægget der har vundet er altså nr. 80 !
Indlæg nr. 80 er 12 indlæg efter indlæg 68, Så tæller man bare 12 indlæg ned hans sidste indlæg nr. 68.
Så vinderen, pewbe med indlæg #177
Stort tillykke
Sjov til side, det er nemt nok at regne ud hvem vinderen er.
Han måtte lave 1 indlæg, så der er 165-68 = 97 indlæg der skal trækkes fra.
257-97 = 160 indlæg total med i konkurrencen. Indlægget der har vundet er altså nr. 80 !
Indlæg nr. 80 er 12 indlæg efter indlæg 68, Så tæller man bare 12 indlæg ned hans sidste indlæg nr. 68.
Så vinderen, pewbe med indlæg #177
Stort tillykke
Vinderen er umiddelbart holmen med ordet "man" i indlæg #173. Dette er ord nummer 688 ud af 1376...
Jeg har skippet quotes, tal og smileyer. Jeg har ikke splittet evt. links op, så disse er talt med som et ord. Jeg har godkendt ord som Ouh, lol ol..
Resultatet svinger nok en +-20 stykker da jeg sq ikke lige gider nærlæse min afskrivning :-) (Tak til words ord tæller)
Jeg har skippet quotes, tal og smileyer. Jeg har ikke splittet evt. links op, så disse er talt med som et ord. Jeg har godkendt ord som Ouh, lol ol..
Resultatet svinger nok en +-20 stykker da jeg sq ikke lige gider nærlæse min afskrivning :-) (Tak til words ord tæller)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.