mboost-dp1

TV abonnementer...

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
15. jan. 2009 21:42
Vi er igang med at lede efter nyt sted at bo (se signatur ;) og derfor også igang med at finde noget tv af en slags..
Men hold da op en jungle at finde rundt i!

Hvis man bare vil have et par interessante kanaler, skal man jo op og give 200-350 kr. om måneden! hvor man så også får en masse ligegyldige kanaler med i købet... Jeg glæder mig godt nok til der bliver noget mere konkurrence på det område og noget mere frihed, så man kan vælge de kanaler som man synes er interessante, uden at man skal have 10-20 kanaler man er ligeglade med... f.eks. Viasat: Hvis man vil have TV2 Zulu, så er man tvunget ti at købe den såkaldte "underholdning / nyheds"-pakke, hvor man også får Hallmark, Fox news (TV2 news), CNN, BBC World News, TCM, TV2 Charlie, E! og CNBC Europe... Den eneste kanal af disse, udover Zulu, som kunne have en lille interesse er E!, mest på grund af kæresten.. Alligevel skal jeg betale for 8 (7) kanaler som jeg ikke er interesseret i.. Hvis jeg vil have NGC, så skal jeg betale for 6 kanaler som jeg ikke er interesseret i, og hvis jeg vil høre noget musik (VH1), skal jeg have en tredje pakke, hvor jeg 12 ekstra kanaler (hvor af 6 er børnekanaler og 4 radiokanale?!), som heller ikke gider have... Alt i alt skal jeg altså have 3 pakker og 29 kanaler hvor jeg reelt kun gider at se 3 kanaler, måske en sjælden gang 4.. Det skal lige siges at man får TV3, TV3+, TV2, DR1 og DR2 "gratis".. Alt dette koster 5.274 kr. det første år og så 439,50 kr. pr. måned det efterfølgende år (inkl. kortafgift)!!
For mig er det virkelig bondefangeri!

Hvis man så ser på de nye boxer og deres TV VEST pakke, så kan jeg faktisk nøjes med den, da den både indeholder Zulu, kanal 5 (CSI alene!) og Discovery, hvilket egentlig er de kanaler vi behøver, dog ville jeg gerne have NatGeo og VH1 men mon ikke de også kommer...? Anyhow, dette koster 184 kr. pr. måned... en noget flottere pris efter min mening, som dog stadigvæk er 2208 kr. det første år..

Hvis jeg skal have YouSee, skal jeg også have den største pakke, fuldpakken, til 375 kr. pr. måned, hvor jeg så får en masse ekstra kanaler oven i som jeg egentlig aldrig ser...

Umiddelbart, som en lille konklusion så må Boxer være billigst pt. men savner dog stadig nogle kanaler, så mon ikke at at de bliver lige så dyre senere hen?

Kan kun sige, at jeg virkelig glæder mig til noget seriøs konkurrence..
Gravatar #2 - Dreadnought
16. jan. 2009 06:08
Så er der jo viasat, men de har ikke K5.

Jeg selv venter pænt på 1. februar samt et boxer kort. :D
Gravatar #3 - XERXES
16. jan. 2009 14:26
Var det ikke en ide at vente med sådan noget til man har fået tag over hovedet? Det kan være den lejlighed du/I finder er medlem af en antenneforening, og så er det demokratiet der bestemmer hvad du skal se.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
16. jan. 2009 19:03
#3 Jo da :) Vi sidder bare og undersøger hvad og hvor meget vi kan betale for en lejlighed, og der er tv jo en vigtig del af det :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login