mboost-dp1
TV bord?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har købt mig et lækkert plasma tv et par måneder tilbage, og indtil nu har det bare stået på et lille skævt møgbord jeg har stående.
Denne måneds lønseddel er lige faldet ind af døren og nu skal der altså købes et ordentligt bord til mit tv. Helt specifikt er der tale om et 42" Panasonic PX80 i sort pianolak så det ville selvfølgelig være en fordel hvis bordet matchede.
Hvor jeg skal finde sådan et bord har jeg ingen anelse om så jeg tænkte at i newz folk nok kunne hjælpe mig da i sikkert har stået i samme situation. Krav til bordet er at der selvfølgelig skal være plads til fjernsynet men har også en PS3 der mangler et sted at være. Jeg gider ikke nogen glas låger der ikke kan bruges en fjernbetjening gennem. Bordet må gerne være omkring 2 meter. Budgettet er omkring 2.000 kr. Glas eller træ er mig ligemeget.
Denne måneds lønseddel er lige faldet ind af døren og nu skal der altså købes et ordentligt bord til mit tv. Helt specifikt er der tale om et 42" Panasonic PX80 i sort pianolak så det ville selvfølgelig være en fordel hvis bordet matchede.
Hvor jeg skal finde sådan et bord har jeg ingen anelse om så jeg tænkte at i newz folk nok kunne hjælpe mig da i sikkert har stået i samme situation. Krav til bordet er at der selvfølgelig skal være plads til fjernsynet men har også en PS3 der mangler et sted at være. Jeg gider ikke nogen glas låger der ikke kan bruges en fjernbetjening gennem. Bordet må gerne være omkring 2 meter. Budgettet er omkring 2.000 kr. Glas eller træ er mig ligemeget.
Ilva - Glossy. Det er ret lækkert, det i midten er træ, og det hvide er sådan noget glossy stas der passer godt ind til dit Piano tv
Ellers Ilva generelt. De laver de bedste tv-borde.
Ellers Ilva generelt. De laver de bedste tv-borde.
http://boshop.dk/
Vi har selv lige købt derinde fra! Super service kl 22 om aften.
Specifikt købte vi dette: http://boshop.dk/shop/casoli-tv-bord-med-373p.html
Nu ved jeg ikke hvilken prisklasse vi ligger i, men de er fede til prisen.
Jeg vil ikke anbefale et højglans, da støv er yderst tydeligt herpå. Især sorte..
Det skal lige siges at boshop kun er online handel. De har en workshop nær Århus, i Viby J. Men vi tog chancen og købte online uden at have set det. Og vi er ikke skuffede :D
Vi har selv lige købt derinde fra! Super service kl 22 om aften.
Specifikt købte vi dette: http://boshop.dk/shop/casoli-tv-bord-med-373p.html
Nu ved jeg ikke hvilken prisklasse vi ligger i, men de er fede til prisen.
Jeg vil ikke anbefale et højglans, da støv er yderst tydeligt herpå. Især sorte..
Det skal lige siges at boshop kun er online handel. De har en workshop nær Århus, i Viby J. Men vi tog chancen og købte online uden at have set det. Og vi er ikke skuffede :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.