mboost-dp1

Tyveri i Århus området.

Gå til bund
Gravatar #51 - Ronson ⅍
22. apr. 2009 20:10
Jeg er slet ikke faldet i dag, det er faktisk en fremgang.

Vi satans overvægtige nisser har jo meget korte ben (for silvan da jeg var død af grin da han skrev det!)
Gravatar #52 - Dreadnought
22. apr. 2009 20:43
#50 Jeg har fundet tyven.
Gravatar #53 - Norrah
22. apr. 2009 20:45
#52 jamen, det har jeg jo lige købt!

Nobody make a smell... or i'll rat you out as well.
Gravatar #54 - madeinrussia
22. apr. 2009 21:34
Der er en ting jeg ikke forstår, okay tyvene kører rundt i en mindst en lille lastbil for at have alle de ting med, sommerhuse ligger på små veje.. ville ingen opdage en lastbil på en sommerhusvej som tømmer et hus midt om natten? (nårh ja mange ville nok gætte på det var vampyrene der flytter pga. de sover om dagen?) sådan en lastbil larmer altså meget, og sådanne veje er slet ikke "lavet" til at håndtere sådan nogen lastbiler.. lad os sige de var 2 tyve, så skulle de frem og tilbage 10+ gange mindst, det må da tage tid + smadre døren/vinduet for at komme ind, han har ingen alarm men sindsygt dyre ting, er også mærkeligt..

Så har han en riffel og et gevær liggende udenfor deres "bur" som loven påkræver, og hvorfor skulle de nu bryde et våbenskab op? det tager sku tid også? og hvad fanden skal de med våben hvis de lige har pillet en mindre formue ind i deres bil? det er jo nok ikke våben entusiaster som har mega forstand på dem som lavede indbrudet, og at tage våben med ud er da som at tage eksempelvis elkeddelen med ud..

Mææærkeligt.. men okay alt kan vel ske når ens bord koster noget i den der prisklasse..
Gravatar #55 - Norrah
22. apr. 2009 22:08
#54 intet i det prisleje bliver snuppet uden at være bestilt på forhånd, det er ikke bare noget man bare lige sælger!

Og en tyv der ikke kender til værdierne, stjæler næppe 2 sofa'er.
Noget af en junkie. :)

Det logiske ville unægteligt være svindel.
Gravatar #56 - Nerq
22. apr. 2009 22:13
#52, ARRRRRRH, du mener ikke seriøst at vi skal tro på at han har båret på noget?

Han er nok nærmere hæleren...

On-topic: jeg tror måske jeg har set tyven i området? Lidt ældre herre med en RØDnissehue? :o
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login