mboost-dp1
Ubuntu Cola
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu har jeg kigget den igennem 2 gange. Hvor fuck er det?
Edit, ændrede mit søgekriterie fra "ubuntu logo" til "ubuntu" så var den der
Edit, ændrede mit søgekriterie fra "ubuntu logo" til "ubuntu" så var den der
Like the Ubuntu computer operating system, the cola is named after the African philosophy of Ubuntu, which means humanity or fellow feeling; kindness,[4] but otherwise there is no connection between the two. Moreover, although the Ubuntu OS is free and open source software, Ubuntu Cola should not be confused with "open source" colas such as OpenCola.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_Cola
Kendte - som i "Han døde af indtagelsen" ...?
Kendte - som i "Han døde af indtagelsen" ...?
Mere som i "Ingen kommunikation mere da han hader mig for at have, i hans mening, ødelagt hans gaming community"
Mere som i "Ingen kommunikation mere da han hader mig for at have, i hans mening, ødelagt hans gaming community"
Naaah, jeg var med i noget der hed Klan Humle(Det gik ud på øl og spil) som havde .. 25-30 medlemmer. Og da jeg gik ud fulgte 12 andre med. Og det var jo min skyld.
Naaah, jeg var med i noget der hed Klan Humle(Det gik ud på øl og spil) som havde .. 25-30 medlemmer. Og da jeg gik ud fulgte 12 andre med. Og det var jo min skyld.
Ja, selvfølgelig! Det kunne du da vel for fa'en ha' sagt dig selv? ^_^
Ja, selvfølgelig! Det kunne du da vel for fa'en ha' sagt dig selv? ^_^
Ja nemlig! Jeg burde vide at når jeg er utilfreds med noget så smitter det til alle! Ligesom et nys, bare over internettet!
Ja nemlig! Jeg burde vide at når jeg er utilfreds med noget så smitter det til alle! Ligesom et nys, bare over internettet!
Brugernavn (23) skrev:Bare den ikke pludseligt opdaterer, og bliver ubrugelig.
Ja, jeg plejede også at foretrække Ubuntu Cola, men nu kan jeg bedre lide Cola Mint. Arch Cola er også udemærket, men det kan være lidt frustrerende i længden at man selv skal blande ingredienserne hver gang man vil have cola. Til gengæld kan man lave den så den passer præcis til ens smag, det er ret fedt!
Rødvin og Cola er skam fint nok.
Ubuntu Cola derimod er en ret tam affære, den smager af meget mindre end den typiske cola, vil umiddelbart sige at smagen ligger hen af 1/3 Coca-Cola, 1/3 Harboe Cola og så 1/3 vand hvad angør hvor sød den er og hvor mange bobler der er i.
Det kan være Asger Aamund har fået arbejde som Salgsassistent i Netto, så er der nemlig gratis frugt mens han er på arbejde.
Eller også har det noget at gøre med at den side og det citat handler om det store fede Fairtrade logo.
Ubuntu Cola derimod er en ret tam affære, den smager af meget mindre end den typiske cola, vil umiddelbart sige at smagen ligger hen af 1/3 Coca-Cola, 1/3 Harboe Cola og så 1/3 vand hvad angør hvor sød den er og hvor mange bobler der er i.
Det kan være Asger Aamund har fået arbejde som Salgsassistent i Netto, så er der nemlig gratis frugt mens han er på arbejde.
Eller også har det noget at gøre med at den side og det citat handler om det store fede Fairtrade logo.
Hvis man spilder noget af den kombination på tøjet, så har jeg et bud på hvilet middel der skal til for at få det af igen.Thoroughbreed (13) skrev:Selvfølgelig ikke! Det kræver også rødvin jo!
http://www.winehq.org/images/winehq_logo_glass.png
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.