mboost-dp1
UHAHA JEG ER STIV
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
uha badabej
jeg skal til for stiv til denne samtale ja
og jeg skal til den flotte kyst
uha je er den store kyssk
Den triller
og "briller "
puha den er ikke noget af "du piller"
Jeg digter,
men ikke svigter
Det er noget klikker
jeg er stiv og jeg har ømme tænd'
Puha nogle slemme tømmer mænd
Grand prix sejr, eller er det npbel til mig
Hej hej
Vi ses på "the kaj"
jeg skal til for stiv til denne samtale ja
og jeg skal til den flotte kyst
uha je er den store kyssk
Den triller
og "briller "
puha den er ikke noget af "du piller"
Jeg digter,
men ikke svigter
Det er noget klikker
jeg er stiv og jeg har ømme tænd'
Puha nogle slemme tømmer mænd
Grand prix sejr, eller er det npbel til mig
Hej hej
Vi ses på "the kaj"
I min aldeles udrukken tilstand er jeg heller ikke et øjeblik i tvivl om at du har fat i noget...
...jeg er bare lidt i tvivl om hvad det er, og om ikke du burde give slip på det ;-)
...jeg er bare lidt i tvivl om hvad det er, og om ikke du burde give slip på det ;-)
Jeg synes eller der skal noget uformelt over dette site, det vil klæde folk at vise en anden side, end den kloge eller sjove.
Folk i dette gode land, skal give hinanden plads og rum til at slå sig løs. Derfor opfordre jeg til at denne tråd kører videre til folk der skal af med noget i den tilstand vort kære land er så gode til at praktisere.
Jeg har fat i den lange ende - Oder was?
Folk i dette gode land, skal give hinanden plads og rum til at slå sig løs. Derfor opfordre jeg til at denne tråd kører videre til folk der skal af med noget i den tilstand vort kære land er så gode til at praktisere.
Jeg har fat i den lange ende - Oder was?
WTF, jeg ville have væddet en kop mjød på at det var Buch der havde startet den her tråd...
Søg på "jeg er fuld", amokk startede sådan en tråd engang og undertegnde har også, på et senere tidspunkt, men jeg skal nok holde liv i den her.
Først om en uge, men det er jo også tids nok...
Søg på "jeg er fuld", amokk startede sådan en tråd engang og undertegnde har også, på et senere tidspunkt, men jeg skal nok holde liv i den her.
Først om en uge, men det er jo også tids nok...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.