mboost-dp1

Undersøgelse omkring fremtidens vandhane

Gå til bund
Gravatar #1 - Inside
4. sep. 2008 09:34
Jeg vil sætte stor pris på, at i gad bruge 4-5min af jeres kostbare tid på at besvare denne brugerundersøgelse omhandlende jeres syn på vandhaner. Besvarelsen skal jeg bruge som et led i mit afgangsprojekt som Design Ingeniør

http://www.askpeople.dk/?i3=4ac59f20da28fed

På forhånd tak! :D
Gravatar #2 - holmen
4. sep. 2008 09:39
Done.

Hvorfor har du så meget fokus på "hvis den er let at udskifte"?

Overvejer du vandhaner som noget der skal skiftes, som med andre ting der bliver moderne/umoderne?
Gravatar #3 - mooboo
4. sep. 2008 10:05
Også færdig her.

Kunne måske godt have brugt en svar mulighed et sted eller to hvor jeg kunne vælge noget ala: "Nej, bor til leje"

Held og lykke med afgangsprojektet :)
Gravatar #4 - Inside
4. sep. 2008 10:13

tak for besvarelsen :) det skyldes, at dem vi laver afgangsprojektet for, i forvejen har brugt meget tid og penge på at udvikle en hurtig og nem måde at udskifte en vandhane på. Så derfor skal vi vide, om det er noget i overhovedet vil have!

det har du ret i. Lejeboliger har vi ikke lige fået taget i betragtning. Men tak for besvarelsen :)
Gravatar #5 - myplacedk
4. sep. 2008 11:04
Done.

Jeg har for nyligt skiftet blandingsbatteri i bruseren. Der indstiller man temparaturen i stedet for blandingsforholdet. Det er GULD værd, da vandtryk og især vandtemparatur svinger en del. (Fx. når der åbnes en vandhane mens man er i bad, men primært alt efter temparaturen i varmtvandsbeholderen. Den svinger vel normalt mellem 30 og 80 grader, og falder ganske langsomt mens man er i bad.)

Det er knap så vigtigt med vandhanerne, men ville stadig være rart.
Gravatar #6 - Mnc
4. sep. 2008 23:17
There you go.

Ser ingen grund til at skifte vandhane (hvis den ikke er i stykker), medmindre man ville opnå en besparing.
Naturligvis vil man gå efter en vandhane man mener passer til ens hjem, når behovet for at skifte den opstår, og derved vil design selvfølgelig spille en rolle.
Om det ville være vigtigt at apperaturet var let at skifte, tvivler jeg på. det er jo ikke en af de ting man køber og skifter oftest.
Gravatar #7 - milandt
5. sep. 2008 12:08
Hvilken vandhane har du lyst til at skifte til i dag? Vælg fra samlingen af udskiftsvenlige ikke-metal vandhaer lige til at klikke på. Lækkert design der passer til dit humør og kan skiftes lige så let som din maniodepressitivitet gør udfald. Fik vi sagt at de er lette at udskifte?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login