mboost-dp1
Undgå bøvl og problemer: Sådan håndterer du unge it-folk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.computerworld.dk/art/222416/undgaa-boev...
Spørgsmålet "Du er jo ret ung, hvordan har du det med ældre kollegaer" har jeg efterhånden ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet stillet. Seneste jobsamtale jeg var til kunne jeg godt mærke på dem at de ikke var meget for det, og de endte også da også med at vælge en der var ældre end mig.
Spørgsmålet "Du er jo ret ung, hvordan har du det med ældre kollegaer" har jeg efterhånden ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet stillet. Seneste jobsamtale jeg var til kunne jeg godt mærke på dem at de ikke var meget for det, og de endte også da også med at vælge en der var ældre end mig.
Ja jeg kunne ikke lige finde den der var oversat fra :)
Det skal lige siges at jeg ikke ved om det var pga alder de valgte den anden, men det virkede sådan imo.Magten (1) skrev:Seneste jobsamtale jeg var til kunne jeg godt mærke på dem at de ikke var meget for det, og de endte også da også med at vælge en der var ældre end mig.
Har lige skulle gentage en procedure 4 gange for en ældre bruger >_<
Folk der ikke ved hvad en Windows Tast er burde pensioneres.
Folk der ikke ved hvad en Windows Tast er burde pensioneres.
Jeg tror jeg kan betegnes som en del af den generation. Jeg er ansat i et virksomhed hvor gennemsnitsalderen er omkring de 45-50 stykker og hvor de fleste af dem har en anciennetet på 15-25 år.. Jeg er så den yngste og har været det i 5 år, hvor jeg har været ansat, men jeg er steget i "graderne"(Der er ingen grader men mere ansvar og mere løn) i de 5 år der er gået, så jeg kan sige at den her firma har været rimelig god ved mig, selvom de kan være rimelige dårlige mht. ny ansatte, især de lidt yngre(Som der har været 4-5 stykker i løbet de 5 år jeg har været her)..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.