mboost-dp1

Undre-tråden

Gå til bund
Gravatar #51 - gnаrfsan
11. feb. 2010 10:27
Tror det hænger sammen med at de (humac) er islandsk ejede. Der er ikke kapital til at holde lager.
Gravatar #52 - Spiderboy
11. feb. 2010 12:13
trylleklovn (33) skrev:
Er det generaliserende at trække en parallel mellem
racisme og lav intelligens?

Jeg har et indtryk af, at der er en positiv korrelation, men har ikke nogen dokumentation på det.

Hvis det er tilfældet, er statistisk sammenhæng mellem rasicme og lav intelligens og derfor har en sådan generalisering en vis merit (alt efter hvor stærk korrelationen er naturligvis).
Gravatar #53 - vandfarve
11. feb. 2010 15:49
The-Lone-Gunman (49) skrev:
Og dagens undren:
Hvorfor eksistere filosofi som fag, når det eneste en filosof kan bruges til er, at uddanne nye filosoffer? Har de nogen berettigelse på det egentlige arbejdsmarked?

Filosofi har generelt stor påvirkning på både socialvidenskaberne og de humanistiske videnskaber, så de har egentlig en stor eksistensberettigelse.

Desuden er ideen med at studere på de videregående uddannelser ofte ikke blot at skabe et overskud på statens bundlinje, når du kredser af som 83-årig, men faktisk at fordybe dig for fordybelsens skyld.

Det er derfor meget interessant at snakke om i et funktionelt perspektiv, hvor alle helst skal bidrage positivt til samfundet, men fordi du ikke direkte kan måle filosofernes virkning, så er det stadig meget svært at argumentere for det modsatte - at de ikke bidrager med noget. :)
Gravatar #54 - LinguaIgnota
11. feb. 2010 15:58
vandfarve (53) skrev:
humanistiske videnskaber

Haha. :D
Gravatar #55 - vandfarve
11. feb. 2010 16:11
LinguaIgnota (54) skrev:
Haha. :D

Jeg mobber også selv humanister, men for en gangs skyld ville jeg prøve at opføre mig ordentligt. Det lykkedes så ikke...
Gravatar #56 - Jakob Jakobsen
11. feb. 2010 17:27
Jeg undrer mig over at det kan være lovligt at svindle folk så åbenlyst i Danmark og at der faktisk er mange der er så dumme/naive at de køber det.
Gravatar #57 - DiZaster
11. feb. 2010 21:06
LinguaIgnota (41) skrev:
Du har aldrig været i London? - De får københavnerne til at ligne en flok junkie-sigøjnere.

London. <3

Jo jeg har boet der kortere perioder af et par uger over det sidste 1½ års tid... Men ja der findes da selvfølgeligt pæne mennesker i London, me

AAARGH... WTF. skete der der?

Nåh men skrev noget om hvor grimme folk var, og især når man kom lidt rundt i landet... Samt at jeg kunne anbefale at besøge natklubben Oceana i Nottingham, grundet en ratio på 5:1 piger:mænd (Grundet universiteterne), så man kan se hundredevis af pæne lårkorte piger i højre hæle...
Gravatar #58 - zin
11. feb. 2010 21:08
#41: Københavnere er junkie-sigøjnere? >_>
Kom til Sønderbronx en weekend - vi starter torsdag.
Gravatar #59 - Qw_freak
11. feb. 2010 23:16
Jakob Jakobsen (56) skrev:
Jeg undrer mig over at det kan være lovligt at svindle folk så åbenlyst i Danmark og at der faktisk er mange der er så dumme/naive at de køber det.

Så vidt jeg kan se, er det bare en stor kondensator der kan levere strøm ved korte spændingstab!

Sådan en skal jeg da ha, kun 350,- det er hurtigt sparet! eller.....

lidt google fortæller mig VIABTOR.dk -domænet er ejet at Samcon ApS, som ifølge degulesider er et VVS-firma! hehe
Gravatar #60 - plazm
11. feb. 2010 23:42
qw_freak (59) skrev:
Så vidt jeg kan se, er det bare en stor kondensator der kan levere strøm ved korte spændingstab!

Sådan en skal jeg da ha, kun 350,- det er hurtigt sparet! eller.....

lidt google fortæller mig VIABTOR.dk -domænet er ejet at Samcon ApS, som ifølge degulesider er et VVS-firma! hehe

Altså et fuldt ud egnet firma til at levere elektronik, vi ved alle at VVS folk er de bedste til at fremstille sådan noget, jeg har bestilt 3 og så 2 af disse: http://www.netpcdirect.co.uk/car-12v-socket-adapte...

Det må gøre min bil meget bedre!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login