mboost-dp1
Universets store spørgsmål og TV2 - Lykkehjulet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej med-newzer.
Jeg har nu i ualmindelige lange tider gået og tænkt og tænkt over endnu et af universets store spørgsmål - Hvilket afsnit af det gamle lykkehjul med Bent Burg hvor følgende skete?:
En af deltagerne var på forhånd af produktionsholdet blevet oplyst hvilke ord der skulle gættes og han kunne så gætte ordene relativt hurtigt under showet.. Det var vist en practical joke mod Bent.
Er der nogen der kan huske hvem hvad og hvor?? Samt hvilket afsnit??
Jeg har nu i ualmindelige lange tider gået og tænkt og tænkt over endnu et af universets store spørgsmål - Hvilket afsnit af det gamle lykkehjul med Bent Burg hvor følgende skete?:
En af deltagerne var på forhånd af produktionsholdet blevet oplyst hvilke ord der skulle gættes og han kunne så gætte ordene relativt hurtigt under showet.. Det var vist en practical joke mod Bent.
Er der nogen der kan huske hvem hvad og hvor?? Samt hvilket afsnit??
Var det ikke noget jubilæum for Bent? Mener de sendte den da TV2 eller Lykkehjulet havde jubilæum selv her for noget tid siden..
Genzo (8) skrev:Michael og Bengt byttede vidst roller så vidt jeg husker fra elevatoren og lykkehulet
Det var fandme de ondeste programmer i TV-guiden, de skarpeste knive i skuffen, de vildeste koalaer i zoo, de tykkeste drenge i skolegården!
De var G-E-N-I-A-L-E!
... nå, hvor lagde jeg nu mine piller?
Ohhh... gode minder der kommer frem her
Selvom jeg ikke var stor fan af Lykkehjulet, var det da sjovt nok at se en gang imellem :)
Eleva2eren så jeg ofte, men af en eller anden grund så er det eneste jeg kan huske derfra Hugo. Underligt at spille spil pr. telefon hehe :)
Arrggg... nu får jeg lyst til at spille de klassiske Hugo spil igen
On topic:
Kan dog ikke huske nævnte episode, men vil da gerne se det
Selvom jeg ikke var stor fan af Lykkehjulet, var det da sjovt nok at se en gang imellem :)
Eleva2eren så jeg ofte, men af en eller anden grund så er det eneste jeg kan huske derfra Hugo. Underligt at spille spil pr. telefon hehe :)
Arrggg... nu får jeg lyst til at spille de klassiske Hugo spil igen
On topic:
Kan dog ikke huske nævnte episode, men vil da gerne se det
ZiN (12) skrev:Gå nu hjem med jeres fancy farver og pjat. Guldkornsekspressen is where it's AT.
Damn, det var nice det spil!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.