mboost-dp1
Ups!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nej.
Jo bedre din karma er, jo større vægt har din stemme.
Desuden er der jo 4 negative og 3 positive stemmer, så det passer fint.
Jo bedre din karma er, jo større vægt har din stemme.
Desuden er der jo 4 negative og 3 positive stemmer, så det passer fint.
Det er jo svært at nævne den bedste, når der er så meget at vælge imellem. En god en er dog en jeg selv har lavet. Det er vinter (og derfor mørk om morgenen) og jeg vågner for en gangs skyld af mig selv. Jeg går i bad og begynder derefter at spise morgenmad. Midt i morgenmaden opdager jeg klokken er 3 om natten.
Måske ikke så meget en Ups, men en "Holy shit det var tæt på".
Kom gående med en skålfuld morgenmad hen til computeren, glad og tilfreds, da jeg så glider på underlaget til kontorstolen i bedste bananskrælsstil, falder halvvejs bagover, når at rette op, falder forover, retter op, og står så frosset fast med mælken i skålen milimeter fra at skvulpe ud over kanten ud på ny skærm og tastatur.
Dette så efterfulgt af højlydt latter
Kom gående med en skålfuld morgenmad hen til computeren, glad og tilfreds, da jeg så glider på underlaget til kontorstolen i bedste bananskrælsstil, falder halvvejs bagover, når at rette op, falder forover, retter op, og står så frosset fast med mælken i skålen milimeter fra at skvulpe ud over kanten ud på ny skærm og tastatur.
Dette så efterfulgt af højlydt latter
izym (18) skrev:Det er jo svært at nævne den bedste, når der er så meget at vælge imellem. En god en er dog en jeg selv har lavet. Det er vinter (og derfor mørk om morgenen) og jeg vågner for en gangs skyld af mig selv. Jeg går i bad og begynder derefter at spise morgenmad. Midt i morgenmaden opdager jeg klokken er 3 om natten.
Har selv prøvet noget lignende. Jeg gik i seng omkring kl 23, sover, vågner igen og begynder at tage tøj på. Da jeg forlader værelset får jeg øje på uret, hvor der står at kl kun er 23.30.
tis lugter ikk godt, det siger min mor, så jeg skal altid huske at hvis jeg er inde i stuen, så skal jeg gå ud på toilettet for at tisse, og jeg skal også huske at ramme den hvide porselæns potte. men hvis jeg er udenfor må jeg godt tisse i en busk hvis der ikke er nogen mennesker der kan se det, ellers skal jeg gå ind på toilettet og tisse, men jeg skal huske at ramme den hvide porselænspotte ellers blir mor sur!
Jeg havde hentet en kop kaffe i IHA's kantine og på vejen tilbage til klasselokalet smuttede jeg lige på toilet. Da jeg skulle ud igen "sparkede" jeg døren op, men fjederen var virkeligt hårdt strammet op, så døren røg tilbage og ramte koppen med kaffe, så jeg fik kaffe ud over det hele, fra top til tå.
Ærgeligt at jeg ikke har det på video :)
Ærgeligt at jeg ikke har det på video :)
Købte ny spand, skulle samle den.
Det går jeg i gang med. PSU i, MB i, CPU i, Køler i.
Skal smide hd'en i - jeg kan ikke få den ind i kabinettet, pga. cpukøleren, så jeg hiver køleren af, smider hd'en i og køleren på. Smider optisk drev i, smider sata stikket i, skal smide strømstikket i - det kan ikke nå fra hd til optisk drev.
Af med køler, ud med hd, længere op med hd, i med køler og strøm til begge drev.
Finally, på det her tidspunkt er det ved at være ret sent, jeg trykker på power. Alle kølere tænder, men der sker ikke mere - intet. Jeg tænder slukker, intet, hiver alle dele ud, i med dem igen, tænder - intet.
Sætter mig ned, glor ned i kabinettet, hvad ser jeg, jeg har ikke sat 12v stikket i til cpu'en.
Det var en jævnt neder aften, men sjovt nok at klukke af bagefter.
Det går jeg i gang med. PSU i, MB i, CPU i, Køler i.
Skal smide hd'en i - jeg kan ikke få den ind i kabinettet, pga. cpukøleren, så jeg hiver køleren af, smider hd'en i og køleren på. Smider optisk drev i, smider sata stikket i, skal smide strømstikket i - det kan ikke nå fra hd til optisk drev.
Af med køler, ud med hd, længere op med hd, i med køler og strøm til begge drev.
Finally, på det her tidspunkt er det ved at være ret sent, jeg trykker på power. Alle kølere tænder, men der sker ikke mere - intet. Jeg tænder slukker, intet, hiver alle dele ud, i med dem igen, tænder - intet.
Sætter mig ned, glor ned i kabinettet, hvad ser jeg, jeg har ikke sat 12v stikket i til cpu'en.
Det var en jævnt neder aften, men sjovt nok at klukke af bagefter.
Den fejl tror jeg langt de fleste computernørder har været ude for.
Den fejl tror jeg langt de fleste computernørder har været ude for.
Jeg satte et ethernet-kamera op til overvågning. Det skulle sende en mail når der blev opdaget bevægelse (som var baseret på lys). Desværre havde jeg ikke taget højde for at lyset uden for bygningen tændes kl. 1900, så næste morgen havde jeg intet mindre end 120.000 mails i min inbox.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.