mboost-dp1

USB-dimser.

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
17. nov. 2008 14:25
Man burde egenligt tro at der ikke kan opfindes flere USB-dimser, men så fandt jeg den her:
http://www.atbatt.com/product/20788.asp
Gravatar #2 - myplacedk
17. nov. 2008 14:52
Dreadnought (1) skrev:
an burde egenligt tro at der ikke kan opfindes flere USB-dimser,

Det må være slemt at have så dårlig fantasi, at man ikke engang kan forestille sig at andre kan have en. ;-)

I øvrigt har de vist været på newz som en nyhed engang.
Gravatar #3 - Bornslippy
17. nov. 2008 16:18
Slap af det er et blæret batteri. Sådan et par stykker må jeg eje.
Falder direkte under dansk design. Funktionalitet (hvis man er geek nok), hmm men formatet kan man jo ikke gøre så meget ved :D
Gravatar #4 - Dreadnought
17. nov. 2008 17:52
#3 Ja, det var også min første tanke, indtil jeg tænkte på kapaciteten. Næsten halvdelen af batteriet går jo til USB-stikket. og ladeelektronik. Men man er vel for det meste tættere på et USB-stik end en lader.
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
17. nov. 2008 17:56
Ideen er god, dog er 5 timers ladetid og lav kapacitet (under halvdelen af et normalt NiMh batteri) noget der gør at jeg aldrig ville eje sådan et.
Jeg bruger 4-8 genopladelige batterier om dagen, det ville så være 8-16 om dagen, der hver skulle have 7 timer i en aktiv USB port.
Gravatar #6 - Acro
17. nov. 2008 18:38
Jakob Jakobsen (5) skrev:
Jeg bruger 4-8 genopladelige batterier om dagen...

Du kan altså få vibratorer, der kan sættes direkte i stikkontakten, hvilket nok ville gøre din hverdag en del lettere.
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
17. nov. 2008 18:57
ROLFMAO, er vist det eneste jeg kan sige på stående fod :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login