mboost-dp1

Uwe Boll vil stoppe med at lave film.....

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
9. apr. 2008 21:49
...hvis der bliver samlet 1 million underskrifter imod ham. Så skynd jer at skrive under, så vi kan slippe for hans dårlige filmatiseringer af computer spil.

Kilde: http://www.slashfilm.com/2008/04/06/uwe-boll-will-...

Underskriftindsamling: http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.ht...
Gravatar #2 - reefermadness2
10. apr. 2008 07:46
Nu har jeg ikke set hans seneste film (Postal the movie)...

Men er det generelt ikke sådan, at computerspil og tegneserier (med få undtagelser) sutter max røv på læredet uanset hvem der har instrueret dem?

Du kan jo ikke forvente, at Uwe Boll kan få et typisk "nak alle zombier" spil til at fremstå som en intelligent og tankefuld filmoplevelse...

Folk der whiner over uwe boll burde tage en tur i ringen med ham efter min mening
Gravatar #3 - myplacedk
10. apr. 2008 08:57
http://www.imdb.com/name/nm0093051/

Ikke én af de titler siger mig noget.
Gravatar #4 - fidomuh
10. apr. 2008 09:01

Generelt er der rigtigt mange spil som har en helt fremragende historie, som ville goere sig ganske glimrende paa det store laerrede...

Tilgengaeld kan man ikke altid tilskrive misdaederen til instruktoeren, da det ofte kan vaere manus'et som sutter vildt :P
Gravatar #5 - zin
10. apr. 2008 09:47
#4: Problemet er sådan set at Uwe selv også skriver manuskriptet - og bestemmer drejebogen (hvilke scener skal der være med, og hvordan skal de se ud).
Samtidig med at han vælger de skuespillere der skal med, og ærlig talt - ingen af delene gør han bare middelmodigt. Alt er helt generelt noget bras.
Se f.eks. hans version af Dungeon Siege, som har en meget simpel, men god, historie. Han fik vredet alt det magiske ud af verdenen, al personaliteten ud af hovedpersonen (Jason Statham er ikke nogen stor skuespiller...), og selvom han havde to gode skuespillere med i den film (John Rhys-Davies (spillede Gimli) og Burt Reynolds), kunne end ikke deres talenter løfte filmen op til et niveau der ikke fik selv din gængse knallert-brian til at synes at den var dårlig.
Det er simpelthen gyseligt.
Gravatar #6 - fidomuh
10. apr. 2008 09:50

Det er jeg godt klar over, men det er ikke ALTID han selv skriver manuskriptet..

Men jeg ved godt at Uwe Boll konstruktioner typisk er noget makvaerk, saa det var bare for at pointere at mange spil rent faktisk har en fed historie :)
Gravatar #7 - Magten
10. apr. 2008 09:57
/me håber Spang Olsen brødrene går samme vej...
Gravatar #8 - zin
11. apr. 2008 07:39
#6: Sandt, men du skrev jo:
Tilgengaeld kan man ikke altid tilskrive misdaederen til instruktoeren, da det ofte kan vaere manus'et som sutter vildt :P

Som jo på ingen måde kan siges at være sandt om Uwe Bolls film. Det er hans skyld. Hver gang. :-)
Gravatar #9 - fidomuh
11. apr. 2008 09:00

Hah, fair nok :D

*boejer sig for Uwe Boll hadet* :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login