mboost-dp1
VDSL udbydere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Yo..
Da jeg måske er nød til at skifte ISP inden længe, for at beholde min 10/10 mbit VDSL linje, leder jeg efter alternativer..
Da min plan var at opgradere til 15/15 snart, så er jeg på udkig efter ISP'er der tilbyder det.. Så fyr løs hvis i kender nogen! Google var ikke min ven på det punkt..
Struer.net er udelukket da det er dem jeg har nu :)
Da jeg måske er nød til at skifte ISP inden længe, for at beholde min 10/10 mbit VDSL linje, leder jeg efter alternativer..
Da min plan var at opgradere til 15/15 snart, så er jeg på udkig efter ISP'er der tilbyder det.. Så fyr løs hvis i kender nogen! Google var ikke min ven på det punkt..
Struer.net er udelukket da det er dem jeg har nu :)
Fordi Unotel overtager Struernet's bredbåndskunder fra det nye år, og jeg ved ikke lige om Unotel har tænkt sig at begynde at tilbyde VDSL, eller om jeg gider have Unotel hvis jeg kan få noget andet :)
Får forhåbentlig svar fra Unotel inden længe..
Edit: Og så kom en lille Smølf lige og sparkede til min hukommelse.. Jeg har jo fået mail om at de vil fortsætte min forbindelse.. Anyways, hvis i kender alternativer vil jeg gerne se dem :)
Får forhåbentlig svar fra Unotel inden længe..
Edit: Og så kom en lille Smølf lige og sparkede til min hukommelse.. Jeg har jo fået mail om at de vil fortsætte min forbindelse.. Anyways, hvis i kender alternativer vil jeg gerne se dem :)
Hvorfor skulle unotel opsige eller ændre en hel masse brugere, fordi de benytter vdsl frem for f.eks. adsl2+??
Det synes jeg ikke lige giver mening.
Men anyway, hvis du får et ordentligt svar på unotel så er vi da sikkert mange der gerne til kende det (så vi kan få bestilt inden) :)
Det synes jeg ikke lige giver mening.
Men anyway, hvis du får et ordentligt svar på unotel så er vi da sikkert mange der gerne til kende det (så vi kan få bestilt inden) :)
Da jeg havde ISDN blev mit teleselskab opkøbt af et andet, som ikke forhandlede ISDN.
Hver eneste gang der var noget som helst (og det var der lidt for tit), var der ingen der anede noget som helst.
Efterhånden fandt jeg ud af at de havde ca. 2 mand til at håndtere alle ISDN-kunder, og de fleste telefon-passere anede ikke at de eksisterede.
Ofte når de ændrede et eller andet, som ikke havde betydning for kunderne, havde det betydning for mig. Fx. forsvandt mit telefonnummer flere gange, så folk som ringede til mig fik "tre-klang" (nummeret eksisterer ikke).
Nej tak, jeg er varsom med produkter som leverandøren ikke forhandler. Visse ting køber man hos folk, som har forstand på det.
Hver eneste gang der var noget som helst (og det var der lidt for tit), var der ingen der anede noget som helst.
Efterhånden fandt jeg ud af at de havde ca. 2 mand til at håndtere alle ISDN-kunder, og de fleste telefon-passere anede ikke at de eksisterede.
Ofte når de ændrede et eller andet, som ikke havde betydning for kunderne, havde det betydning for mig. Fx. forsvandt mit telefonnummer flere gange, så folk som ringede til mig fik "tre-klang" (nummeret eksisterer ikke).
Nej tak, jeg er varsom med produkter som leverandøren ikke forhandler. Visse ting køber man hos folk, som har forstand på det.
Det er også lidt det jeg frygter, at Unotel simpelthen ikke har evnerne til det. Men jeg tror lige jeg ser tiden an..
Ville dog stadig være rart med nogle alternativer at sammenligne med :)
Svar fra Unotel:
Det er også lidt det jeg frygter, at Unotel simpelthen ikke har evnerne til det. Men jeg tror lige jeg ser tiden an..
Ville dog stadig være rart med nogle alternativer at sammenligne med :)
Svar fra Unotel:
Hej Jesper.
Tak for din mail.
Alle produkterne kører videre som om intet var hændt.
Eneste ændring vil blive, at vi nok kommer til at reducere prisen på de høje Adsl+Vdsl hastigheder, men det vil i selvfølgelig få besked om.
Rigtig god dag.
Med venlig hilsen
--
Kundeservice
UnoTel A/S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.