mboost-dp1

Verdens sygeste mennesker på YouTube

Gå til bund
Gravatar #1 - Emil
16. aug. 2008 08:44
Det her er godt nok nogle syge mennesker

http://www.bestweekever.tv/2008/08/13/the-10-best-...

Jeg er fuldstændig mundlam ...
Gravatar #2 - jeldtoft
16. aug. 2008 11:46
Emil, why don't you have a seat over there?
Gravatar #3 - Norrah
16. aug. 2008 15:02
That's sick.
Men er den sexuelle lavalder ikke 15 i danmark?
Så er nogle af dem ikke "etisk" lovlige i det danske samfund?

Se det dog ikke som et "accepterende" nod fra min side af.
Hos mig er det påkrævet med en studenter eksamen :)
Gravatar #4 - squad2nd
16. aug. 2008 15:37
#1 Bortset fra det er nasty ældre fyre der prøver at komme i bukserne på mindreårige, så ser jeg ikke dem på alderen 12 og op, som så uskyldige.

Hvis man bare følger en samtale inde på Arto.dk og bare ser hvad børn og unge (unge ifølge Amerika og Danmark) skriver til hinanden... og hvad de gerne vil prøve... så har jeg ingen respekt.

Hvis jeg var forælder, og mine børn sagde ja til at mødes med sådan nogen typer, ville jeg virkelig have fejlet min rolle.
Gravatar #5 - Emil
16. aug. 2008 18:15
#4 > Jamen jeg er da helt enig i, at der er gået et eller andet galt for børn, der opfører sig sådan. Men jeg synes også, du skal differentiere lidt. Børn er børn, og de tænker ikke altid over konsekvenserne ved de ting, de gør, de tænker generelt ikke altid særlig meget over de ting, de gør, og de er desværre alt for lette at manipulere med.

Voksne mennesker er trods alt voksne, og de har et ansvar over for det, de gør. Det er dem, vi forventer, der skal træffe det moralsk korrekte valg i sådan en sag her.
Gravatar #6 - natterjack
17. aug. 2008 09:14
Det er selvfølgelig godt at programmet har fanget en masse pædofile, men bryder mig meget lidt om deres metode. De opfordrer den mistænkte til at bryde loven, og de anholdes alle sammen uden at have gjort noget forkert. Ja, de fleste ville sikkert have forsøgt samleje eller lign., men det ændrer ikke på at de anholdes og latterliggøres på national tv, selvom de ikke har gjort noget endnu.
Gravatar #7 - Norrah
17. aug. 2008 09:27
#6 Jeg er enig i at de selv har opfordret til det. Men ifølge den amerikanske lovgivning, så er det noget med at de viser "intent" ved at f.eks. at tage deres tøj af. Eller køre 2 timer midt om natten.

Så er det åbenbart ligegyldigt at de kunne havde kommet fordi de var i tvivl eller noget.

Men none the less, they like children. And they are NASTY... in the bad way.
Gravatar #8 - fidomuh
17. aug. 2008 09:45
#3/7

Den sexuelle lavalder er vist 16 i danmark, men kan ikke lige finde noget dokumentation paa det.

Din pointe er dog reel, hvor mange herinde har vaeret sexuelt sammen med en 15 aarig?
Jeg har.
Jeg har ogsaa vaeret sammen med en 17 aarig, som ogsaa ville vaere ulovligt ifht. den stat i USA programmet opererede i.

Hvor mange herinde har vaeret sammen med en 18 aarig?
Noget som ogsaa er ulovligt i nogle stater i USA.

Een ting er at man synes det er klamt at det er aeldre maend, men moralsk maa man lige tage sin hoeje hest ud af roeven og vurdere ud fra den enkelte sag.
Det nytter ikke noget at sige "HUN VAR KUN 15!!!!", hvis man saa bagefter opdager at hun er ekstremt moden af sin alder. ( Ja, det kan ske... )

Omvendt kan en paa 18 ogsaa vaere vildt umoden og ikke klar til sex, hvorfor hun maaske vil have en langt stoerre risiko for at foele sig "misbrugt" bagefter.

Selvfoelgelig skal der vaere en graense, men i mange steder i USA er graensen 18 aar.
Hvor mange havde deres sexuelle debut inden de blev 18?
Jeg var selv sent ude, men jeg var under 18 ...... ;)

Lidt mere on-topic, saa bryder jeg mig paa ingen maade om den metode de bruger, og jeg er rimeligt sikker paa det er ulovligt i danmark for politiet at "lokke" folk til den slags.
Saa for lige at runde af, saa er det "bad" at de hersens maend gerne vil pule 13-15 aarige, men som foraelder ville jeg laegge alt skylden hos mig selv.
Hvis min datter synes det var en god ide at invitere en 30 aarig mand paa besoeg midt om natten, med sex i tankerne, saa har jeg fejlet som foraelder. Groft.
Hvis min soen paa 15 fik en 30 aarig med i kanen, som var laekker, ville jeg nok klappe ham paa skulderen :D
Lidt dobbeltmoral kommer vi aldrig udenom :P
Gravatar #9 - natterjack
17. aug. 2008 10:08
Jeg vil også mene der er betydelig forskel på 15-årige og børn, den medicinske definition af en pædofil er jo netop også en person, der tænder på et prepubertært barn. Politiet og diverse efterforskningsgrupper bruger derimod betegnelsen om personer der er dømt for seksuelt misbrug af børn, også teenagere, altså har man muligvis at gøre med to forskellige slags lovovertrædere, der, indenfor politiet ihvertfald, betegnes på samme måde.

Tænder man på teenagere, der har nået deres pubertet, er man altså ikke ramt af den psykologiske lidelse kaldet pædofili.
Gravatar #10 - myplacedk
17. aug. 2008 16:30
Ja, det er lidt noget underligt noget. Er man 16 kan man straffes for at have sex med en 15-årig. Fx. sin sexuelt modne kæreste. Det er lidt langt ude.

Måske skulle man tilføje lidt, så det bliver til "en person som er under X år, og mere end 2 år yngre end sig selv.
Gravatar #11 - KaW
17. aug. 2008 16:48
10 skrev:
Ja, det er lidt noget underligt noget. Er man 16 kan man straffes for at have sex med en 15-årig. Fx. sin sexuelt modne kæreste. Det er lidt langt ude.

Måske skulle man tilføje lidt, så det bliver til "en person som er under X år, og mere end 2 år yngre end sig selv.

Man kunne også implementere creepyness-faktoren http://xkcd.com/314/
Gravatar #12 - milandt
18. aug. 2008 08:25
11 skrev:
Man kunne også implementere creepyness-faktoren http://xkcd.com/314/

Ahh.. jeg har altid troet at det var AGE / 7 + 2
Gravatar #13 - myplacedk
18. aug. 2008 08:50
Man kunne jo lige analysere lidt på den formel, hvis man er lige så rastløs som mig.

Hvis vi forudsætter at alder er med decimaler (og ikke rundet ned som vi er vant til), så bliver det til:

Din alder - kærestens min-alder - kærestens max-alder
13 - 13,5 - 12
13,5 - 13,75 - 13
14 - 14 - 14
14,5 - 14,25 - 15
15 - 14,5 - 16
15,5 - 14,75 - 17
16 - 15 - 18
16,5 - 15,25 - 19
17 - 15,5 - 20
17,5 - 15,75 - 21
18 - 16 - 22
18,5 - 16,25 - 23
19 - 16,5 - 24
19,5 - 16,75 - 25
20 - 17 - 26
20,5 - 17,25 - 27
21 - 17,5 - 28
21,5 - 17,75 - 29
22 - 18 - 30

Formler:
Min-alder: alder / 2 + 7 (fra XKCD)
Max-alder: (alder - 7 ) * 2 (afledt formel)
Gravatar #14 - Thomas Nielsen
18. aug. 2008 09:00
13 skrev:

13 - 13,5 - 12
13,5 - 13,75 - 13

De gav ikke lige mening for mig, hvordan finder man f.eks. en der er ældre end 13,5 men stadig ikke er fyldt 12?

Tror du bruger en forkert ligning til max alder (ikke at jeg selv kan finde en bedre). Eller også må man tolke det som at man bare ikke må date før man er 14
Gravatar #15 - myplacedk
18. aug. 2008 09:04
14 skrev:
Eller også må man tolke det som at man bare ikke må date før man er 14

Bingo.
Gravatar #16 - XorpiZ
18. aug. 2008 10:28
#8, #10

Den seksuelle lavalder i Danmark er 15 år, og der er derved intet galt i at rende rundt og hygge sig med 15-årige, hvis det er det, man skulle have lyst til.

Jeg ved ikke hvem, der har startet rygtet om, at det er 16 år, der er grænsen - man hører det igen og igen, og der er ingen der ved, hvor de har hørt det henne.

Straffeloven siger;

§ 222. Den, som har samleje med et barn under 15 år, straffes med fængsel indtil 8 år.
Stk. 2. Har barnet været under 12 år, eller har gerningsmanden skaffet sig samlejet ved tvang eller fremsættelse af trusler, kan straffen stige til fængsel indtil 12 år.
Stk. 3. Ved fastsættelse af straffen efter stk. 1 og stk. 2, 1. led, skal det indgå som en skærpende omstændighed, at gerningsmanden har skaffet sig samlejet ved udnyttelse af sin fysiske eller psykiske overlegenhed.
Gravatar #17 - myplacedk
18. aug. 2008 10:55
13 skrev:
Formler:
Min-alder: alder / 2 + 7 (fra XKCD)
Max-alder: (alder - 7 ) * 2 (afledt formel)

Lidt mere:

Hvornår du kan begynde at komme sammen med ham/hende den lækre:
1) Hvis du er ældst: aldersforskel * 2 + 14
2) Hvis du er yngst: aldersforskel + 14

Dvs. hvis du finder en sød sild 2 år yngre end dig, må du komme sammen med hende når du er 2 * 2 + 14 = 18 år gammel.

Og hun må komme sammen med dig når hun er 2 + 14 = 16 år gammel.

(Lidt simpel matematik er da meget sjov at slappe af med nogle gange...)
Gravatar #18 - fidomuh
18. aug. 2008 12:34

Ah, nice :)
Tak for underbyggelsen.

Jeg tror det haenger sammen med at de i 2001 (?) ville haeve det til 16 aar, saavidt jeg husker, men det blev nok aldrig gennemfoert saa :)
Gravatar #19 - XorpiZ
18. aug. 2008 14:58

Det kan være :) Det husker jeg ikke. Troede egentlig det stammede fra, da de indførte, at man skal være 16 for at købe cigaretter og alkohol.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login