mboost-dp1
VH1 Danmark
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu ved jeg ikke, hvor mange af jer, der hører/ser den kanal.
Men er jeg den eneste, der synes den er ELENDIG efter den er blevet "dansk". Lortemusik.. The voice 2.. Det er fandme flot! Nu mangler vi bare nogle ringetoner til 30kr og en sms-linje der fylder hele skærmen.
Nik & Jay spillede desuden den anden dag, lige i VH1-ånden! [/whine]
Men er jeg den eneste, der synes den er ELENDIG efter den er blevet "dansk". Lortemusik.. The voice 2.. Det er fandme flot! Nu mangler vi bare nogle ringetoner til 30kr og en sms-linje der fylder hele skærmen.
Nik & Jay spillede desuden den anden dag, lige i VH1-ånden! [/whine]
#4 Efter MTV begyndte at sende flere reelle (Ha, kald dem lige reelle en gang til!) programmer end musik, så døde den første og sidste rigtige musikkanal.
Men hey, når man har netradio og webtjenester som Pandora.com (som vi europæere dog ikke kan bruge længere), hvem har så brug for en musikkanal?
Men hey, når man har netradio og webtjenester som Pandora.com (som vi europæere dog ikke kan bruge længere), hvem har så brug for en musikkanal?
AAARG det er så frustrerende, jeg har endnu ikke mødt en der synes den har ændret sig til det bedre.
Før var der musik 24/7 nu er der tegnefilm, har man ikke nok i alt det disney lort de har på de andre kanaler.
Ikke nok med at det er de samme 40 musikvideoer og de samme 5 programmer der kører igen og igen og igen, det kommer også i samme rækkefølge, det er virkelig skidt!!
Man burde sende en klage og få dem til at fjerne 80'er Dan
Før var der musik 24/7 nu er der tegnefilm, har man ikke nok i alt det disney lort de har på de andre kanaler.
Ikke nok med at det er de samme 40 musikvideoer og de samme 5 programmer der kører igen og igen og igen, det kommer også i samme rækkefølge, det er virkelig skidt!!
Man burde sende en klage og få dem til at fjerne 80'er Dan
Åh hvor er jeg glad for at have fundet nogen, der er enige med mig.
VH1.uk som den hed plejede at være prikken over alt, stort set nul reklamer og fede genreprogrammer, classic, new, flipside, rock, chill-out jeg kunne blive ved, noget for enhver smag.
Og nu? TDC reklamer, Thomas Helmig, TV-2 og alle andre ulykker vi skulle endelig ikke få nogen inputs fra omverden.
(Men jeg er nu glad for at være sluppet af med Blue Hustler)
VH1.uk som den hed plejede at være prikken over alt, stort set nul reklamer og fede genreprogrammer, classic, new, flipside, rock, chill-out jeg kunne blive ved, noget for enhver smag.
Og nu? TDC reklamer, Thomas Helmig, TV-2 og alle andre ulykker vi skulle endelig ikke få nogen inputs fra omverden.
(Men jeg er nu glad for at være sluppet af med Blue Hustler)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.