mboost-dp1

VH1 Danmark

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
3. apr. 2008 16:18
Nu ved jeg ikke, hvor mange af jer, der hører/ser den kanal.

Men er jeg den eneste, der synes den er ELENDIG efter den er blevet "dansk". Lortemusik.. The voice 2.. Det er fandme flot! Nu mangler vi bare nogle ringetoner til 30kr og en sms-linje der fylder hele skærmen.

Nik & Jay spillede desuden den anden dag, lige i VH1-ånden! [/whine]
Gravatar #2 - olfda
3. apr. 2008 16:24
Jeg er helt enig! Selv deres rock session om aftenen er blevet meget ringre og det er det samme lort de spiller hele tiden.. Saver min gamle VH1!!!! :'-(
Gravatar #3 - jeldtoft
3. apr. 2008 16:28
NU SPILLER DE NIK & JAY IGEN! LIGE NU! ARRRRRR!
Gravatar #4 - dyg
3. apr. 2008 17:58
Ja, det er virkeligt trist. Den eneste gode musikkanal er død :(
Gravatar #5 - vandfarve
3. apr. 2008 18:16
#4 Efter MTV begyndte at sende flere reelle (Ha, kald dem lige reelle en gang til!) programmer end musik, så døde den første og sidste rigtige musikkanal.

Men hey, når man har netradio og webtjenester som Pandora.com (som vi europæere dog ikke kan bruge længere), hvem har så brug for en musikkanal?
Gravatar #6 - Ronson ⅍
3. apr. 2008 18:57
Hvad sender den danske vh1 egentlig? Kan desværre kun se den internationale.
Gravatar #7 - holmen
4. apr. 2008 10:19
shoutcast.com tilbyder gode alternativer til DR, tv2 og andet mainstream-radio.
Gravatar #8 - tgr
4. apr. 2008 10:22
Husk at Kjeld Tholstrups nye radioprogram starter i aften kl. 18 til 23 på P3.

Jeg ser frem til det.
Gravatar #9 - trylleklovn
4. apr. 2008 17:34
Ja det er trist, nu kan jeg ikke se Blue Private efter 24 på min fællesantenne :((((
Gravatar #10 - jeldtoft
4. apr. 2008 23:29
#9 De skiftede navn til Blue Hustler.. Tsk tsk
Gravatar #11 - trylleklovn
5. apr. 2008 10:21
#10 Well det siger vist mere om dig end det gør om mig ;)
Gravatar #12 - indiekryptonite
17. apr. 2008 20:43
AAARG det er så frustrerende, jeg har endnu ikke mødt en der synes den har ændret sig til det bedre.

Før var der musik 24/7 nu er der tegnefilm, har man ikke nok i alt det disney lort de har på de andre kanaler.
Ikke nok med at det er de samme 40 musikvideoer og de samme 5 programmer der kører igen og igen og igen, det kommer også i samme rækkefølge, det er virkelig skidt!!

Man burde sende en klage og få dem til at fjerne 80'er Dan
Gravatar #13 - limaje
27. apr. 2008 15:25
Åh hvor er jeg glad for at have fundet nogen, der er enige med mig.

VH1.uk som den hed plejede at være prikken over alt, stort set nul reklamer og fede genreprogrammer, classic, new, flipside, rock, chill-out jeg kunne blive ved, noget for enhver smag.

Og nu? TDC reklamer, Thomas Helmig, TV-2 og alle andre ulykker vi skulle endelig ikke få nogen inputs fra omverden.
(Men jeg er nu glad for at være sluppet af med Blue Hustler)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login