mboost-dp1

Video/film hygge lørdag. Hvad skal vi se?

Gå til bund
Gravatar #1 - rumagenten
14. jan. 2008 18:44
Ja, som overskriften siger, så står den på projektor og film lørdag aften. hvad forslår i af gode film. Der er både dudes og ladys til stede, så lidt til enhver smag. Jeg tror vi skal se American gangster og Shoot em up hvis vi kan overtale tøserne.

men har i nogle gode forslag til en must see?
Gravatar #2 - Ronson ⅍
14. jan. 2008 18:54
Mad Hot Ballroom .. det må gå ind under en lady-dokumentarfilm men jeg synes sgu den er meget fed. Så kan de sikkert godt leve med lidt blod, sæd og vold resten af aftenen.
Gravatar #3 - rumagenten
14. jan. 2008 20:08
ja, det var da et bud...
Gravatar #4 - rwzxy
14. jan. 2008 20:10
rush hour 3 ingentvivl
Gravatar #5 - Cloud02
14. jan. 2008 20:44
Jeg ville anbefale
Attack.Of.The.Monster.Midget.With.A.10.Inch.Cock.XXX.XviD-ViViD
Gravatar #6 - Cloud02
14. jan. 2008 20:44
on a more serious note:
Stardust
Gravatar #7 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 20:48
#6 Er den god?

Topic:
Hvis i mangler en film til at få pigerne til sove, så bare sæt Ringenes herre på, extended... Af en eller anden grund falder både de piger som jeg har set den sammen med, altid i søvn!
Gravatar #8 - Bjørn
14. jan. 2008 21:01
Yes yes, bild dig bare selv ind det er derfor...
Gravatar #9 - madeinrussia
14. jan. 2008 21:01
Godt spørgsmål..hvad genre? hvem er "i" og nye film ? gamle ? danske? eller?
Gravatar #10 - Derfor
14. jan. 2008 22:26
Hmm hvis du er en lille pladder romantiker som mig selv, så vil du elske "The notebook", ellers kan tilmed anbefale The Good Shepherd, Over hækken, og 300. Kommer sikkert på flere senere men det var lige dem jeg havde i hovedet nu og her.
Gravatar #11 - Cloud02
14. jan. 2008 22:49
Jeg syntes den var superfed.
En af de bedste film jeg længe har set.
Den har en god pacing, god fortælleteknik, humor og så lidt character development der kunne have haft afpudsning.
Gravatar #12 - conFen
14. jan. 2008 23:22
Well, som du selv er inde på så er American Gangster en super fed film, der er aktion men det er nu mere selve historien der er fokus på.

Hvis i skal se Stardust ville jeg anbefale jer at sætte forventninger betydeligt ned, da jeg personligt mener det er en af de ringeste film jeg så i 2007. Jeg følte i hvert fald jeg havde spildt min tid efter at have set den.

Shoot 'em up er en super fed film, hvis man er til film a la Sin City.

Hvis jeg endelig skulle vælge en film der skulle passe til en bredere smag ville det nok være en af følgende.

"Gone Baby Gone" Drama/Krimi/Action
"I Am Legend" Sci-fi/action
"Eastern Promises" Drama/Action
"1408" Gyser/Thriller
"No Country For Old Men" Action/Thriller
"Captivity" Psykologisk thriller/Gyser

Har dog ikke set de 2 sidste, men de skulle være rimelig gode :)
Gravatar #13 - conFen
15. jan. 2008 09:13
Argh, nu hvor jeg har læst beskeden igennem igen, ser jeg at der mange, eller i hvert fald 2 steder står "Super fed film". Jeg undskylder for denne gentagelse. Det var i hvert fald en mindre gene for mig at se på :) Jeg må prøve at variere mit sprog en smule mere inden jeg skriver noget igen.
Gravatar #14 - Cloud02
15. jan. 2008 09:33
Shoot 'em up er en super fed film, hvis man er til film a la Sin City.
á la Sin City?!!? LOL!
Du mener vel Crank.
Gravatar #15 - conFen
15. jan. 2008 09:38
Nej, jeg mente nu hvad jeg skrev. Kan dog godt se sammenhængen mellem Shoot 'em Up og Crank, men holder stadig fast i min tidligere udtalelse :)
Gravatar #16 - fidomuh
15. jan. 2008 10:03

Hvis du foeler at Shoot 'Em Up fortjener at sammenlignes med Sin City, saa har du misset et eller andet i Sin City.

Shoot em Up har kun 1 ting til faelles med Sin City, og det er det lidt moerke udseende. Alt andet er, tbh, lorte daarligt lavet :)

Stardust er da en serioest ringe film?
Skuespillet sutter, replikkerne sutter, historien halter ekstremt ( blandt andet fordi de har skaaret ned paa en god del af den) og sidst, filmen bliver rushed. Praecis som Eragon. ( Omend Stardust er bedre end Eragon ( En kortfilm af en dvaerg der skider en hest i hovedet er bedre end Eragon ), saa siger det ikke meget ) :)

Det kunne vaere en ide at naevne film som han rent faktisk kan se lovligt? :)
Gravatar #17 - conFen
15. jan. 2008 10:09
Jeg føler overhovedet ikke at Shoot 'em up er på niveau med Sin City, der skal godt nok en del til. Jeg mener til gengæld at jeg kan genkende visse ligheder i de to film.

Jeg kan da ikke se noget om at de skulle være lovlige? Og han nævner desuden selv American Gangster og den tvivler jeg på at de kan se lovligt? :)
Gravatar #18 - <3Thinkpads
15. jan. 2008 10:52
I Am Legend, er ufattelig ringe. Dårlig skuespil og endnu dårligere historie.

Hvad med Starship Troopers eller Transformers? :D
Gravatar #19 - Saxov
15. jan. 2008 11:03
Hvis i vil se Stardust og "I am Legend", så kan i ligeså godt følge op med andre film af samme kvalitet som Crossroads, og måske Battlefield Earth. :)
Gravatar #20 - NioBe
15. jan. 2008 11:26
Synes at Smok'n Aces var en griner film, synes at det er en film for som får både herre og damer til at grine. Men folk har hver sin smag... Men kan se her er der er mange herinde som anbefaler I am Legend, og det synes jeg også, hvis I altså ikke har set den endnu.
Gravatar #21 - Cloud02
16. jan. 2008 07:03
fidomuh
Stardust er da en serioest ringe film?
Skuespillet sutter, replikkerne sutter, historien halter ekstremt ( blandt andet fordi de har skaaret ned paa en god del af den) og sidst, filmen bliver rushed.

Tak for at reminde om hvorfor det var jeg ikke tog din mening for at være valid :)
Gravatar #22 - rumagenten
16. jan. 2008 07:46
jeg har set "i am legend"

synes den var fed indtil slutningen, den passede sq ikke rigtig overens med historien. stardust har jeg også set, synes den var ret god, men jeg havde så heller ikke rigtig nogen forventninger til den.

Genren er egentligt underordnet, så længe det det ikke er horror ala saw. Det er film jeg endnu ikke har fundet en mening med.

vi er 2 par og en ekstra, dvs. 3 dudes og 2 ladies. så der skal nok være noget for enhver smag.

Gerne nye film, eller nye for mig, da det er mig der bestemmer :D

Gerne danske film, så længe det ikke er Morten Korch.

Vi har lige fået disturbia på arbejdet, så den tror jeg vi skal se, og så har vi spiderman trilogien og pirates trilogien på bluray, så de ryger nok også med hjem med bluray afspilleren og projektor :D

#18 transformes var sq okay, jeg havde lave forventninger til den, og blev glædeligt overrasket. Starship troppers er fed fordi den er som den er. Dejlig selvironisk.
Gravatar #23 - rumagenten
16. jan. 2008 07:49
og tror da også at eastern promises ryger i puljen.
Gravatar #24 - fidomuh
18. jan. 2008 06:52

Mjoh, der er maaske visse ligheder rent stilmaessigt, men indholdet.. No way :D

Det var bare en sidekommentar, da ikke alle synes det er fedt at downloade materiale man ikke har rettigheder til at bruge.. ;)

Hehe, hver sin smag jo. Jeg var bare uffatteligt skuffet over Stardust.. Plottet falder, imo, en del fra hinanden og jeg synes det er ret tydeligt at de ikke har vidst om det skulle vaere en "boernefilm" eller en lidt mere serioes film -.-

[spoiler tag that doesnt exist]Fx er De Niros karakter i filmen ufatteligt ugennemfoert imo.
Eller den aabenlyse "zomg jeg er en taber og ingen kan lide mig"-karakter der presses ned i hovedet paa hovedkarakteren, paatrods af at "byens laekreste dame" alligevel gerne vil have ham.[/non-existing-spoilertag]

Men ja, jeg havde nok bare forventet for meget af den.. For mig ligger den nede omkring The Golden Compass, som dog ligger et stykke over Eragon.. :P

Eastern Promises er ret fed, men jeg ved ikke lige hvor interessant den vil vaere for damerne ;)
Gravatar #25 - Jonasee
18. jan. 2008 07:09
Vis du er til de lidt mere dyb sindig film ser er

"Good Will Hunting" en fed film
"En verden udenfor" en af min favoriter.
"Notting Hill" er heller ikke værste, nok mest en tøse film, men ikke værste.
"Two Weeks Notice" også tøse film, men gode

ellers er der altid Resident evil 1,2,3.
Gravatar #26 - Derfor
18. jan. 2008 07:27
#25 Ja "Good Will Hunting" er en kanon film.

Wikipedia.org skrev:
Good Will Hunting is a 1997 film directed by Gus Van Sant and written by Matt Damon and Ben Affleck, who both star in the film. Set in Boston, Massachusetts, it tells the story of Will Hunting (Damon), a troubled prodigy and autodidact who works as a janitor at the Massachusetts Institute of Technology, despite the fact that his knowledge of and facility with higher mathematics far outstrips that of anyone in the university. Will must learn to overcome his deep fear of abandonment in order to learn how to trust and love the people who care about him. Good Will Hunting is the story of a young man and his struggle with both himself and personal relationships, trying to work through his problems so that he can open up to others, and begin putting his immeasurable intellectual potential to work.
Gravatar #27 - hundeboll
18. jan. 2008 07:52
#1 Rumagenten:
Donnie Darko

Hvis du ikke har set den, så mangler du noget i din opdragelse og hvis du har set den, så se den igen! Den film bliver simpelthen bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den :)
Gravatar #28 - Cloud02
18. jan. 2008 16:31
#24 ifdomuh
Jeg er fuldstændig enig i din kritik og grunden til at jeg synes filmen og god, er nok fordi jeg slet ikke har vidst noget som helst om den. :)
Gravatar #29 - themuss
18. jan. 2008 16:41
Jeg var ret begejstret for "the hunting party", selvom jeg ikke er meget for Richard Gere.

Men come on, er det ikke lidt fjollet at tale om film man kun kan "downloade som linux-isoer" ala "I am legend".
Gravatar #30 - fidomuh
18. jan. 2008 17:58

Der kan du jo bare se :P

Praecis, det er lidt ... underligt :)
Gravatar #31 - rumagenten
19. jan. 2008 07:29
så lige donnie darko i går. har stadigvæk ikke helt forstået den. men det kommer nok, jeg elsker sådan nogle film man skal se flere gange for at forstå helt.

Fx. Pulp Fiction. Jeg gik i skole med en der lavede årsopgave om den, hvor han kom ind på at det var en kristen historie hele vejen igennem, at det, Jules og Vincent skal finde for deres chef, er hans sjæl, og når man leder efter en anden mands sjæl, er man usårelig.

Det ændrede totalt filmen for mig næste gang jeg så den.

Men tror det bliver til eastern promises og american gangster, hvor jeg får dem fra er så irrelevant i denne sammenhæng.
siger bare til damerne at Viggo er med i Eastern promises, så er de solgt. :D

"En verden udenfor" er alt for fed. Første gang jeg så den troede jeg det var en lortefilm, men blev glædeligt overrasket.

resident evil tror jeg ikke det bliver til, tror faktisk ikke jeg har fået set nr. 3 endnu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login