mboost-dp1

Vidne stukket ned

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
1. maj 2009 09:33
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22067728.html?rss skrev:
En 25-årig mand blev i går aftes kørt ned, da han kom gående ad Søborg Hovedgade i udkanten af København.

Ifølge politiet blev han bevidst kørt ned, fordi han er indkaldt som vidne i en retssag om et skyderi i Bagsværd, der starter i næste måned.

Så var det måske en ide hvis politiet tog til Bagsværd i næste måned og gjorde en pro-aktiv indsats.
Gravatar #2 - rpey60
1. maj 2009 09:40
Jeg kan ikke helt forstå hvor du vil hen med det indlæg? :-/

Savner du politi på gaden i Bagsværd?
Gravatar #3 - cyandk
1. maj 2009 10:48
Har vi politi i Danmark???

I så fald, hvor hænger de henne?
Gravatar #4 - rpey60
1. maj 2009 11:07
Efter den nye politi-reform er de vel blevet spærret inde bag skrivemaskinerne på stationen.

Jeg vil give dig ret i, at der er alt for lidt synligt politi i Danmark, ud over de politibiler der kører rundt hist og her.
Så gerne der var flere "fodfolk", der patruljerede gaderne og skabte en større samt bedre kontakt til befolkningen. Dette kunne evt. gøres i form af mere lokalpoliti og mindre skrivearbejde.

Jeg er selv bosiddende på Nørrebro, med skyderierne som nabo. Det er uhyre sjældent(læs: aldrig sket) at man ser en politibetjent gå rundt uden for bilen, ved mindre personen skal købe noget i den lokale fakta, eller der skal stoppes en bil med svensk nummerplade.

Det eneste jeg har set er politihestene rende rundt på blågaardsplads, men hvor meget de hjælper ved jeg ikke..
Gravatar #5 - milandt
1. maj 2009 11:32
Jeg ville egentlig bare gerne have at politiet troppede op når nu jounalisten kan fortælle at der finder et skyderi sted i Bagsværd i næste måned.
Gravatar #6 - Strauss
1. maj 2009 12:06
#5: milandt

Jeg fattede det nu, du joker, right ? :)

Hvis ikke, så mener journalisten at retssagen FOR skyderiet finder sted i næste måned, skyderiet har fundet sted :)
Gravatar #7 - milandt
1. maj 2009 12:31
#6 Ellers skulle det da været første gang jeg starter en seriøs tråd på newz ;)
Gravatar #8 - madeinrussia
1. maj 2009 13:21
læs dog hele beskeden før i kommenterer :P det da god humor at han skal vidne om et skyderi der først foregår om en måned :p
Gravatar #9 - Cloud02
1. maj 2009 13:33
cyandk (3) skrev:
Har vi politi i Danmark???

I så fald, hvor hænger de henne?
Lige her
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login