mboost-dp1

VIDSTE DU............

Gå til bund
Gravatar #1 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
29. jan. 2008 21:30
At man enten kan få 10 gram ris....

ELLER

EN VARM KAKAO MED SUNDAE IS FRA "the golden mååååge"?!?!?!??!

... Nej og jeg er da også hengivende ligeglad Freeway? - eller nårrh jo newz.dk, som i jo også kalder jer..

NEWZ: Indrøm det, i bliver styret af Freeway nu, de har købt os brugere, som asiatiske luder-slaver, det bliver solgt på groveste vis til skumle bagmænd her i Danmark.

Hvor meget kostede 25000 brugere så?
Kan vi få et svar, det er da i hvert fald os der er varen, dette er den eneste forskel på os og de asiastiske ludere, de får (højst sandsynligt) deres pris at vide.

Jeg føler mig voldtaget newz, på groveste vis.
Gravatar #2 - Azuria
29. jan. 2008 21:51
Kan du ikke lide røgen i køkkenet?
http://newz.dk/user/edit/mergedelete
Indtast dit password i nederste tekst felt og dine kvaler er ovre..
Gravatar #3 - TullejR
29. jan. 2008 21:52
#2: Nu er han så bare ikke den eneste der har den holdning. Men det ville måske være et fint hint, hvis der pludseligt forsvandt nogle hundrede brugere.
Gravatar #4 - Azuria
29. jan. 2008 21:56
#3 Netop... At skabe sig sådan giver ikke den store effekt..
Men at vise sin utilfredshed ved at logge ud/slette sin bruger er noget der kan måles på.

Jeg må så erkende at de reklamer ikke generer mig.. efter 10år på nettet har jeg udviklet en tendens til slet ikke se skidtet.
Så for mit vedkommende er det knaldhamrende ligegyldigt om det er google adsense eller McDöner der gør reklame.
Gravatar #5 - zin
29. jan. 2008 21:57
#1: You can't rape the willing. :-)
Gravatar #6 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
29. jan. 2008 22:32
# Alle ( minus TullejR )

Hvorfor skal jeg rates flamebait fordi jeg har en anden holdning end "normen" herinde? Dette strider direkte imod demokratiet, skulle venstre så også vedtage en lov om at alle der stemmer enhedslisten skulle gå rundt med en skildt påtrykt: "Jeg er en nar" ?

Og come on... hvis i ser bort fra mine sammenligninger mellem os brugere og luder-slaver så må i da alle sammen give mig ret.

Der er virkelig tale om en utilgivelig forrykt handling her.
Newz.dk har i flere tilfælde direkte løjet overfor os brugere.

"Nej, Freeway har ikke købt sig ind i Newz.dk" -lød det.

Men JOV, ifølge FAQ'en omkring salget -HAR de netop gjort dette.

Jeg kunne bare godt tænke mig at få prisen for 25000 brugere at vide, da de ikke vil frem med det. Jeg vil vide hvor meget "vi" er værd, det kunne de da i det mindste sige, nu hvor de har solgt os?
Gravatar #7 - Azuria
29. jan. 2008 22:40
#6 > I mit tilfælde er det ikke din holding der flamebait rates..
For den er jeg hverken enig eller uenig i.. nærmest ligeglad.
Det er din måde at formidle den på

NEWZ: Indrøm det, i bliver styret af Freeway nu

Noget du kan dokumentere?

som asiatiske luder-slaver

Meget saglig beskrivelse, præcis hvad jeg forventer at høre fra en rebelsk teenage tøs der ikke får lov til at tage i skoven til kl03 om natten med Ivan på deres anden date.
Men ikke særlig brugbar, i en diskussion hvor du forsøger at belyse din holdning.

Hvor meget kostede 25000 brugere så?

Og den tror jeg næsten jeg kan give et delvist svar på.
Et fuldtids job til Pernicuis, eller hvordan det nu liiige staves, så der er en til at tage sig af newz.dk på en konstant basis.
Men den kommer ham og Acro nok nærmere ind på.
Hvis de gider blande sig her..
Gravatar #8 - rackbox
29. jan. 2008 22:40
"Nej, Freeway har ikke købt sig ind i Newz.dk" -lød det.

Hvor står det?

Newz.dk har i flere tilfælde direkte løjet overfor os brugere.

Hvordan udleder du denne påstand?
Gravatar #9 - conFen
29. jan. 2008 22:47
Du blev ikke rated flamebait pga dine holdninger, men pga din mindre intelligente måde at skrive på.

Det virker ikke som et oplæg til en debat, men nærmere bare en tudepost omkring at du ikke er tilfreds med hvordan tingene er.
Gravatar #10 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
29. jan. 2008 23:13
#7 - Azuria:

Jeg drager en række sammenligninger. Men der er stadig ingen grund til at jeg skal flames, for at udtrykke mig på en bestemt måde. Enhver har sin stil, og det er det der gør os mennesker så unikke.

Det kan jeg dokumentere i den grad at der er tale om at Freeway har købt sig ind i newz.dk, så de ejer 50%, hvis Newz.dk ikke makker ret. kan de , ret juridisk, nægte at de fx må rette fejli kode mm. Dette opkøb
af 50% af newz.dk giver i princippet Veto-ret til alt der foregår på siden.

Endelig, hvis jeg ikke har ret i overstående, vil jeg påpeje at Freeway vel på ethvet tidspunkt kan frasige sig kontrakten, hvorefter Pernicious vil stå uden arbejde, og newz.dk have mistet en masse brugere.

Dette er grunden til at jeg umidbart vil sige at Freeway alligevel ejer mest af newz.dk, da der altid vil være en frygt hos Pernicious, for at miste sit arbejde (og dermed LIVSGRUNDLAG!), hvis han ikke gør lige præsist hvad Freeway beder ham om.

Og den tror jeg næsten jeg kan give et delvist svar på.
Et fuldtids job til Pernicuis

Som jeg dokumenterer nedenunder har Freeway købt sig ind i newz.dk, dette har måtte koste noget, og da det der giver en webside som denne værdi er brugerene, vil jeg meget gerne vide hvad vi kostede.

#8 - Rackbox:

Fra FAQ om Opkøbet af newz.dk

Hvad indgår mere i aftalen? Er newz.dk blevet opkøbt?
Freeway har købt sig ind i newz.dk med 50 %, de har derfor ingen bestemmende magt i newz.dk.

Fra tidligere debat, om OPKØBET skrevet af Pernicious:

Som #2 korrekt påpeger, så er der tale om en partnerskabsaftale ikke noget opkøb. Det betyder at vi stadig har 50 % af newz.dk, og dermed også fuld indflydelse på hvad der skal ske.

Kilde: http://newz.dk/forum/newz-dk/koebt-af-freeway-inge...

Den påstand Pernicious kommer med der, vil jeg direkte kalde en løgn.
Gravatar #11 - zin
29. jan. 2008 23:19
#10: Øøh. Pernicious er en af ejerne af newz.dk. Eftersom Freeway ejer 50% ejer resten af ejerne også 50%. Hvis Freeway ikke får støtte af mindst en af disse, jamen så bliver tiltaget ikke gennemført, punktum - det kan Freeway ikke beklage sig over, og ikke opsige deres aftale på baggrund af.
Freeway har købt sig ind i newz.dk, men de får ikke så meget magt at de blot kan sige: "gør dit, gør dat" og så bliver det gjort - de har nemlig ikke et flertal (kræver jo 51%).
Gravatar #12 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
29. jan. 2008 23:24

nej men magt er penge, og som det er lige nu sidder Freeway på pengekassen. Tror næppe de "ægte" ejere af newz.dk ville blive glade for at miste en så stor indtægt, som newz.dk har potentiale til at blive for dem.
Gravatar #13 - Spiderboy
29. jan. 2008 23:44
Jeg drager en række sammenligninger. Men der er stadig ingen grund til at jeg skal flames, for at udtrykke mig på en bestemt måde. Enhver har sin stil, og det er det der gør os mennesker så unikke.

Ja, man kan udtrykke sig på forskellige måder.

Du valgte en meget provokerende, trollende og usagligt udtrykform i #1, hvilket altså er et flamebait uanset hvordan du vender og drejer det, og uanset hvilken holdning du ytrer.

#10 bruger du en meget mere saglig tilgang. Ergo er det ikke et flamebait, selv om har du nøjagtig den samme holdning.
Gravatar #14 - zin
30. jan. 2008 09:42
#12: Så du siger altså, at newz.dks ejere er nogle pengegriske hunde? Hvorfor introducerede de så ikke selv brugerbetaling tilbage i '99?
Har du intet lært af 8 års newz.dk?
*Suk*
Gravatar #15 - Pernicious
30. jan. 2008 10:21
@Banantukan

Nej Freeway har ikke opkøbt newz.dk, så ejede de 100 %. De har købt sig ind og er blevet partner 50/50. Hvis du tolker det som at vi er opkøbt, tja så er det din holdning.

Desuden så må jeg sige at du i den grad drager konklusioner, som du slet ikke har grundlag for at kunne drage. Du foretager en masse antagelser uden overhovedet at kende fakta. Det er du naturligvis velkommen til, men det virker dog i mine øjne noget usagligt.

Angående min ansættelse, så antager du at det kun kan lade sig gøre på grund af aftalen med Freeway. Hvis du har fulgt med i de andre tråde omkring emnet, så ville du vide at vi allerede inden Freeway, arbejde på at gøre det muligt at fastansætte en person. Aftalen med Freeway er skam ikke lavet blot for at få mig ansat, det fremgår også af FAQ'en. Så nej jeg har ingen frygt for at miste mit job. Og tro mig, jeg er ikke en dukke Freeway kan manipulere med efter for godt befindende - noget jeg så heller ikke tror at de har nogen som helst intentioner om. Du kender mig ikke, så lidt plat at komme med antagelser om hvordan du tror jeg håndterer hele denne sag.
Gravatar #16 - myplacedk
30. jan. 2008 10:53
BananTukan: Du er velkommen til at komme med holdninger vi ikke er enige i, og du er meget velkommen til at komme med argumenter.
Provokerende formuleringer kan også gå, så længe man ikke går så langt over stregen, at meningen går tabt.

Det eneste jeg ser i dit indlæg er galde, og det er der ingen der kan bruge til noget.
Gravatar #17 - BurningShadow
30. jan. 2008 11:10

Det eneste jeg ser i dit indlæg er galde,
Eller måske frustration? Det ville i hvert fald være mit gæt, i betragtling af hvad der er sket det sidste halve år.

(Der er dog ingen tvivl om, at han kunne have formuleret det bedre!)
Gravatar #18 - bulldog
30. jan. 2008 20:32
Sikke stille BananTukan pludselig blev..
Gravatar #19 - buch
30. jan. 2008 21:09
Ja føj fjern da det mac nasty lort, enten reklamere I for Burger King eller også reklamere i ikke for noget!

Quality just taste better :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login