mboost-dp1
Virus-flash reklamer rundt omkring?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa, jeg vil blot høre om jeg er den eneste der den seneste uge har oplevet at blive stillet videre til sjove domains (http://178prik162.147.19/yh4rfj/63ry/), formegentlig via reklamer her på det seneste?
Jeg ved med sikkerhed at jeg har oplevet det på DBA.dk, og tidligere på en side jeg ikke husker, men enten dba, newz eller eb.
Det har jo været set før at der er nogen der har haft held med at lave noget trylleryl i de reklamer der.
Når det sker er det hele siden som hopper over på den nye side, jeg har endnu ikke af hvad jeg ved fået forbindelse til siden, men i ren panik har jeg også hamret på alt hvad der hamres kan - Og dermed stoppet for indlæsning :)
Jeg ved med sikkerhed at jeg har oplevet det på DBA.dk, og tidligere på en side jeg ikke husker, men enten dba, newz eller eb.
Det har jo været set før at der er nogen der har haft held med at lave noget trylleryl i de reklamer der.
Når det sker er det hele siden som hopper over på den nye side, jeg har endnu ikke af hvad jeg ved fået forbindelse til siden, men i ren panik har jeg også hamret på alt hvad der hamres kan - Og dermed stoppet for indlæsning :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.