mboost-dp1

Visa selvvalgt forside sjove billeder?

Gå til bund
Gravatar #1 - trylleklovn
5. nov. 2009 22:10
Skal til at have ny visa dankort og mener at jeg så en tråd på newz engang, med nogle ganske humoristiske billeder sat på, men kan simpelthen ikke finde den.

Kan i fantastiske newz folk hjælpe mig med at finde den?
Gravatar #2 - gnаrfsan
5. nov. 2009 22:34
http://jimveney.com/images/king_of_spades.jpg

Eller bare sort... så tror folk at du er rig, eller stamkunde i Magasin ;)
Gravatar #3 - Fjolle
5. nov. 2009 22:45
Gravatar #5 - DiZaster
6. nov. 2009 18:36
#4 holmen

Ja han virker godt nok en kegle af format. Dette indtryk bliver ikke mindre når man læser om ham og hans virksomhed...

Nogen her der har set ham i aktion i virkeligheden, der kan bevidne at han rent faktisk kan noget?
Gravatar #6 - Fjolle
6. nov. 2009 18:40
Nej. Men har ikke set ham i medierne siden den gang, så han er nok ikke det store...
Gravatar #7 - trylleklovn
6. nov. 2009 20:05
#4 Haha! Jeg kunne godt nok ikke lige sådan genkende ham ud fra #3
Gravatar #8 - Systran
7. nov. 2009 13:37
http://katieevans.files.wordpress.com/2009/02/ecst... ville nok få folk til at kigge en del :)

#topic
Kender ikke tråden, du vil finde?
Gravatar #9 - Jakob Jakobsen
7. nov. 2009 13:58
Helt klart Goatse!
Gravatar #10 - DiZaster
7. nov. 2009 18:26
Lidt inspiration :-)

Mint-CC-12 og 13 er ret gode. (En plade chokolade og et kassettebånd)

Tag et billede af kortets bagside, og brug det som forside. Om ikke andet, så for at forvirre dig selv i en brandert.

Matador penge, en lommeregner, telefon, kamera, fjernbetjening, en optisk illusion, 1:1 del af dit ansigt eller en anden overflade, så kortet bliver "usynligt" når det holdes op foran/imod dette område (Well i en brandert måske), et dybt hul / kasse med evt. indhold...
Gravatar #11 - KC
7. nov. 2009 20:01
din pik?
Gravatar #12 - noramskull
8. nov. 2009 19:20

Jeg tror han leder efter noget som kan fylde hele kortet :P
Gravatar #13 - KC
8. nov. 2009 21:45
KC (11) skrev:
din pik?

Hvad sker der for demitio og qw_freak - er det de mest snerpede tøser på nettet? En tråd oprettes til forslag til billeder på sit visa og så fordi jeg nævner penis er det flamebait?

Denne post kan man rate som flamebait, men fandme ikke den anden, få nogle nosser tøser...

Hvad med en behåret røv? Så kan man skuda kende sit kort og det bliver måske ikke misbrugt i byen hvis man taber det.
Gravatar #14 - cyandk
8. nov. 2009 21:49
KC (13) skrev:
Hvad sker der for demitio og qw_freak - er det de mest snerpede tøser på nettet?

Ja.
Gravatar #15 - Qw_freak
9. nov. 2009 22:54
KC (13) skrev:
Hvad sker der for demitio og qw_freak - er det de mest snerpede tøser på nettet?

Jeg ved ikke med Demetio, men jeg er snerpet, uhh så snerpet, simplthen, [url= snerpet er jeg!!![/url]
Gravatar #16 - trylleklovn
10. nov. 2009 11:25
Nu har jeg sendt et helt sort forslag ind. Så må jeg se om det bliver godkendt. Det står at bankens logo skal være synligt, og på eksempelbilledet er bankens logo i sort, så ved ikke om de bare laver det en anden farve eller det bliver afvist.

Syntes det blev for cluttered med alt for mange detaljer, kortet er i forvejen fyldt med alt for mange informationer for et simpelt betalingskort.
Gravatar #17 - KC
14. nov. 2009 00:10
qw_freak (15) skrev:
Jeg ved ikke med Demetio, men jeg er snerpet, uhh så snerpet, simplthen, [url= snerpet er jeg!!![/url]

Det lugter langt væk af en rick-roll...
Gravatar #18 - KC
14. nov. 2009 00:11
trylleklovn (16) skrev:
Nu har jeg sendt et helt sort forslag ind. Så må jeg se om det bliver godkendt. Det står at bankens logo skal være synligt, og på eksempelbilledet er bankens logo i sort, så ved ikke om de bare laver det en anden farve eller det bliver afvist.

Syntes det blev for cluttered med alt for mange detaljer, kortet er i forvejen fyldt med alt for mange informationer for et simpelt betalingskort.

Jeg synes ikke du har taget alle vores relevante forslag i betragtning...
Gravatar #19 - Qw_freak
16. nov. 2009 10:28
KC (17) skrev:
Det lugter langt væk af en rick-roll...

Det ku jeg da aldrig finde på! :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login