mboost-dp1
Voddler er landet!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey alle newz brugere...
Nu er den længe eftertragtet online filmtjeneste landet i DK.
Link kan ses her: http://opdagelse.telenor.dk/Bliv-underholdt/Film/
Og til alle piratkopierings sympatisører kan jeg kun sige at jeres bortforklaringer har nået deres ende.
Live and Learn!
Nu er den længe eftertragtet online filmtjeneste landet i DK.
Link kan ses her: http://opdagelse.telenor.dk/Bliv-underholdt/Film/
Og til alle piratkopierings sympatisører kan jeg kun sige at jeres bortforklaringer har nået deres ende.
Live and Learn!
Ehm. Det er da nogle måneder siden?
Og deres klient virker helt ad helvede til, i hvert fald på mac. Udover at den gør forbindelsen ustabil, ved ikke om den står og streamer selv når man ikke bruger det eller hvad. Ja så lægger den også en fil ind som står og sluger 90% cpu tilfældigt, når maskinen er idle. Og den fil skal man lave nogle fiksfakserier for at slette.
Nåja, og så er det sjældent at den rent faktisk får startet en film op når man så vil bruge det. Og hver gang den fejler, så skal man se de åndsvage reklamer igen.
Når det så kører, så virker det da hæderligt.
Og deres klient virker helt ad helvede til, i hvert fald på mac. Udover at den gør forbindelsen ustabil, ved ikke om den står og streamer selv når man ikke bruger det eller hvad. Ja så lægger den også en fil ind som står og sluger 90% cpu tilfældigt, når maskinen er idle. Og den fil skal man lave nogle fiksfakserier for at slette.
Nåja, og så er det sjældent at den rent faktisk får startet en film op når man så vil bruge det. Og hver gang den fejler, så skal man se de åndsvage reklamer igen.
http://www.voddler.com/tv/browseseries/all/alphabe...
Ja det er virkelig imponerede udbud de har af TV serier, jeg går da straks hjem og smider min NAS i skralderen :)
1032 film er dog en rigtig fin begyndelse, priserne ligger dog en tand over det vi er vandt til fra Blockbuster. 19-35 kroner for 24 timer men det er måske prisen for ikke at gidde rejse sig :)
Ja det er virkelig imponerede udbud de har af TV serier, jeg går da straks hjem og smider min NAS i skralderen :)
1032 film er dog en rigtig fin begyndelse, priserne ligger dog en tand over det vi er vandt til fra Blockbuster. 19-35 kroner for 24 timer men det er måske prisen for ikke at gidde rejse sig :)
trylleklovn (3) skrev:Ehm. Det er da nogle måneder siden?
Ja, har haft en bruger i omkring 3 måneder nu, og har da fået set 3-4 gratis film..
Men, ja når man ikke bruger programmet på mac, så sluger det både båndbredde (omkring 200-300 KB/s på min 10 mbit linje) og konstant 30-50 pct. CPU... (ifølge iStat)...
ghostface (4) skrev:http://www.voddler.com/tv/browseseries/all/alphabetical/
Ja, undrer mig også meget over at det skal være så dyrt.. Enten er det selve tjenesten der tjener rigtig meget penge eller også er filmselskaberne der gør.. Det er alle de tjenester jeg har set, hvor nye film koster lige så meget eller mere end samme film på Blu ray hos Blockbuster..
Hvis priserne var halv pris end hos BB, så ville jeg sagtens leje i hvertfald 2-3 film om måneden via Telias service (som vi bruger på vores fjernsyn).. Indtil videre har jeg dog ikke gidet betale så mange penge for det... så hellere downloade en "gratis" HD udgave og smide den over på PS3'eren..
trylleklovn (3) skrev:
Jeg bruger også Mac-klienten. Så vidt jeg husker, er det en p2p-service, så du bliver nødt til at lukke ned for voddler tray-appen. På min er den oppe i menubaren.
Jeg har ikke oplevet tekniske problemer endnu, men jeg synes, at udvalget er dårligt og for dyrt, hvad der gælder betalingsfilmene. Serieafsnittet gider jeg ikke engang at komme ind på :)
Aputech (6) skrev:Jeg bruger også Mac-klienten. Så vidt jeg husker, er det en p2p-service, så du bliver nødt til at lukke ned for voddler tray-appen. På min er den oppe i menubaren.
Problemet er at den kører videre i baggrunden, selvom man lukker tray applikationen. Ja sågar selv hvis man afinstallerer den.
Aputech (8) skrev:nikke genkendende til. Little Snitch og Sys monitor giver ingen indikatio
Processen hedder vnet. Det kørte sporadisk hos mig så. Problemet er også omtalt her: http://blog.jenstinfors.com/2009/12/uninstalling-v...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.