mboost-dp1
Wallpaper, som tak for hjælpen! :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej alle
Som lovet tidligere ville jeg lave et newz.dk wallpaper til jer hvis det lykkedes mig at vinde den ultimative digitizer, en Wacom Cintiq 21" fladskærm, gennem den videokonkurrence jeg deltog i på sclipo.com. Det utrolige skete, og min video vandt! Blandt andet takket være de stemmer jeg fik igennem newz.dk.
Nu har jeg altid haft en svaghed for at tegne kvinder.. så her får i et wallpaper med én! Kan godt være jeg senere laver et lidt mere newz.dk relevant wallpaper, men indtil videre må i nøjes med det her :P
udgave 1
udgave 2
Tegningen
Skitsen er lavet på min Cintiq i Artrage, blir' ved med at overraskes over hvor tæt det program kommer på traditionel blyantstegning.
Som lovet tidligere ville jeg lave et newz.dk wallpaper til jer hvis det lykkedes mig at vinde den ultimative digitizer, en Wacom Cintiq 21" fladskærm, gennem den videokonkurrence jeg deltog i på sclipo.com. Det utrolige skete, og min video vandt! Blandt andet takket være de stemmer jeg fik igennem newz.dk.
Nu har jeg altid haft en svaghed for at tegne kvinder.. så her får i et wallpaper med én! Kan godt være jeg senere laver et lidt mere newz.dk relevant wallpaper, men indtil videre må i nøjes med det her :P
udgave 1
udgave 2
Tegningen
Skitsen er lavet på min Cintiq i Artrage, blir' ved med at overraskes over hvor tæt det program kommer på traditionel blyantstegning.
Den er squ flot.. Jeg har allerede udskiftet min baggrund nu.. Glæder mig dog til en mere Newz.dk relateret wallpaper - men et rigtigt godt udkast.. thumps up..
Ja der mangler lidt, det eneste er at der er newz.dk på computerskærmen. Håber jeg får tid til en mere!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.