mboost-dp1

Wallpaper, som tak for hjælpen! :)

Gå til bund
Gravatar #1 - Martinity
9. dec. 2007 03:25
Hej alle

Som lovet tidligere ville jeg lave et newz.dk wallpaper til jer hvis det lykkedes mig at vinde den ultimative digitizer, en Wacom Cintiq 21" fladskærm, gennem den videokonkurrence jeg deltog i på sclipo.com. Det utrolige skete, og min video vandt! Blandt andet takket være de stemmer jeg fik igennem newz.dk.

Nu har jeg altid haft en svaghed for at tegne kvinder.. så her får i et wallpaper med én! Kan godt være jeg senere laver et lidt mere newz.dk relevant wallpaper, men indtil videre må i nøjes med det her :P

udgave 1

udgave 2

Tegningen

Skitsen er lavet på min Cintiq i Artrage, blir' ved med at overraskes over hvor tæt det program kommer på traditionel blyantstegning.
Gravatar #2 - Martinity
9. dec. 2007 03:29
prøver lige igen, hjernen kører i halvt gear når man sidder oppe til kl. 4 for at tegne newz.dk wallpaper :P

Udgave 1

Udgave 2

Tegningen
Gravatar #3 - IT-ekspert Kejser
9. dec. 2007 08:15
Den er squ flot.. Jeg har allerede udskiftet min baggrund nu.. Glæder mig dog til en mere Newz.dk relateret wallpaper - men et rigtigt godt udkast.. thumps up..
Gravatar #4 - Martinity
10. dec. 2007 12:05
Tak, det var sjovt at tegne den i hvert fald :P Skal nok se om jeg kan finde på et mere!
Gravatar #5 - Jace
10. dec. 2007 13:14
#1 - Rigtigt lækkert arbejde.

En fed feature kunne være hvis du også optog hvordan du lavede dette wallpaper ligesom du gjorde da du vandt konkurrencen. Det er altså sjovt at se hvordan ting bliver til :)
Gravatar #6 - KaW
10. dec. 2007 21:07
Fedt! Tak :)
Gravatar #7 - BluepaiN
11. dec. 2007 22:58
Uf, hvorfor ikke en babe der læner sig op ad Newz.dk "logoet"? :O
Der mangler lidt relationer til newz på det her, men ellers en fin tegning. :)
Gravatar #8 - Martinity
13. dec. 2007 11:13
Ja der mangler lidt, det eneste er at der er newz.dk på computerskærmen. Håber jeg får tid til en mere!
Gravatar #9 - xstefan
13. dec. 2007 11:34
damn. så lige videoen, det er jo sindssyge skillz der bliver brugt der. ;)

og det er en fed baggrund du har fået lavet der, den har lige fået en plads på pauseskærmen :D
Gravatar #10 - squad2nd
18. dec. 2007 06:24
#1 Feeed baggrund du har lavet dér!
Du burde lave sådan en sort bjælke over hendes trusser hvor der stor med store fede bogstaver "Se mere på Newz.dk"... hæhæ
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login