mboost-dp1

WD My Book backup system

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
21. maj 2008 14:24
Selvom jeg er indehaver af et par My Books fra Western Digital, så har jeg aldrig selv brugt systemet og har formateret maskineriget asap jeg fik det ind af døren.

Nu står kæresten så i den situation, at gerne vil bruge sådan et backup-program, og derfor ville det jo være smart at slå to fluer med ét smæk, og så købe en WD My Book Home, for så at bruge deres backupprogram.

Men virker det overhovedet? Der må jo være nogle herinde som har prøvet at bruge det, eller måske endda stadig gør?

/Daniel
Gravatar #2 - jeldtoft
21. maj 2008 21:19
Kort og godt.. Det virker ikke.

Jeg prøvede det, det er en trial. Det mente jeg ikke var særlig godt. Så aktiverede jeg det, for at se, om den fulde version var mere værd. Det var den sørme ikke. Jeg kan ikke uddybe det meget, da det er nogle måneder siden jeg prøvede det, men der er altså langt bedre og nemmere alternativer end det fis, der følger med.

Og nå ja.. Kæresten.. Er der nogle på newz der har kærester (foreslår lige en poll)
Gravatar #3 - 3214N
24. maj 2008 14:00
MZ, nix - jeg slettede det også strax.
Men jeg har lavet et script der backer det op jeg ønsker, og efterfølgende kun backer ændringer op. Rimligt simpelt.
Gravatar #4 - jeldtoft
24. maj 2008 14:13
Jeg har et program. Vision Backup. Jeg har også valgt at, at den kun skal backup'e ændrede filer. Men af en eller anden grund kan det tage en krig, selvom der nok kun er 100filer. Men det virker i det mindste.
Gravatar #5 - vandfarve
24. maj 2008 18:02
#2 jeldtoft og ikke mindst crew:

Sådan, nu har jeg oprettet en poll med navnet "Har du en kæreste?". Så, MiniatureZeus, nu skal det vise sig, om vi er rigtige venner, og du stemmer den ind!

:P
Gravatar #6 - MiniatureZeus
24. maj 2008 20:32
Det er vidst ikke så lang tid siden, der sidst var sådan en afstemning, men skal nok stemme på den ; )

Så skal du bare lige overfører 500 kr. til en anden i crew også øhm overtale en anden i crew :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login