mboost-dp1
Wieliczka saltmine og Auschwitz - 2012
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu har jeg bestemt, at det bliver fra den 13. til den 16. september. Så er dét fandeme ude af verden.
LinguaIgnota (48) skrev:nu skal jeg bare have MiniatureSvinet med på den. Han er kraftedeme så fuld af brok hele tiden.
Fat chance. Han har allerede vist een gang at han hellere vil tage afsted midt om natten, end at risikere at være på samme fly som dig!
Han påstår, at han nok er i London på det tidspunkt og vil flyve derfra - så ja, vi kommer gudskelov heller ikke på samme fly denne gang. Til gengæld skal vi fandeme på kommunisme-tour i en Trabant!
LinguaIgnota (55) skrev:Han påstår, at han nok er i London på det tidspunkt og vil flyve derfra - så ja, vi kommer gudskelov heller ikke på samme fly denne gang.
Lol, men ok, han har jo brugt undskyldningen med at vælge den forkerte afgang, såeh...
LinguaIgnota (55) skrev:Til gengæld skal vi fandeme på kommunisme-tour i en Trabant!
Meh, jeg tog turen (Hele turen fra Århus, ja) i en Citroen BX, der ikke kunne køre mere end 120. Så jeg har set landskabet i detaljer. Det var godtnok ikke en trabant, men jeg tror at oplevelsen matcher ret godt.
For at give oplevelsen mere autencitet, havde jeg en ægte polak med.
Nå, men vi har booket hostel fra den 13.-16. september, så nu er datoerne officielle. Der er pt. 4 ledige pladser - og deltagerlisten ser således ud:
MiniatureSnøvs
RonRon
Failfarve
Sysser
Hånter
Onkel Ignota
Failfarve
Sysser
Hånter
Onkel Ignota
Jeg har ikke den store indflydelse på deltagersammensætningen. Tilbuddet røg først ud i Pripyat-gruppen, så man kunne være hurtig at melde sig til, hvis man kunne leve med gas i stedet for stråling - og da vi nu er ret sikre på, at der ikke kommer flere tilmeldinger fra dén kant, så ligger den åben her. Så Arne_v kan nå det endnu.
Jeg blev i øvrigt inspireret af Trylleklovns link i en anden tråd og har fattet interesse for forladte militærinstallationer i Østblokken. Det må så bare blive næste gang igen.
Jeg blev i øvrigt inspireret af Trylleklovns link i en anden tråd og har fattet interesse for forladte militærinstallationer i Østblokken. Det må så bare blive næste gang igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.