mboost-dp1
windcape sneg sig lige ind i top 50
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis du ikke har noget at tilføje i debatten, så er det nærmere fordi at du ikke gider bruge energien på det.Hubert (13) skrev:Der er jo ingen grund til at bræge hvis man ikke har noget at tilføje...
Men på version2 har folk jo en mening meget lig din, og derfor er der stort set ingen debat derinde.
10 brugere på newz.dk ville jo på ét år, skrive flere debatindlæg, end samtlige brugere på version2 efter 5 år.
Og debatten er hvad der gør siderne interassant. Nyhederne kan man jo alligevel læse dagevis før på udenlanske sider. (Eller på Twitter, hvis man vil have det minutter efter det er sket)
Windcape (14) skrev:Hvis du ikke har noget at tilføje i debatten, så er det nærmere fordi at du ikke gider bruge energien på det.
Men på version2 har folk jo en mening meget lig din, og derfor er der stort set ingen debat derinde.
10 brugere på newz.dk ville jo på ét år, skrive flere debatindlæg, end samtlige brugere på version2 efter 5 år.
Og debatten er hvad der gør siderne interassant. Nyhederne kan man jo alligevel læse dagevis før på udenlanske sider. (Eller på Twitter, hvis man vil have det minutter efter det er sket)
Eller også er det fordi det jeg kunne bidrage med allerede er skrevet af en anden. Det har intet med at jeg ikke ønsker at bidrage til debatten. Jeg kunne også gøre som du gjorde og bare bræge løs uden noget særligt indhold. Men hvordan var det nu lige det gik dig?
http://www.version2.dk/artikel/region-hovedstaden-...
debatniveauet har ihvertfald ikke forbedret sig.
Så vi har Marc Munk som aldrig siger noget på version2, og Hubert som kun brokker sig over alt det de andre siger på newz.dk
Hvad laver du overhovedet på nettet? Pas dog dit arbejde!
/compiling
Så vi har Marc Munk som aldrig siger noget på version2, og Hubert som kun brokker sig over alt det de andre siger på newz.dk
/compiling
Windcape (16) skrev:http://www.version2.dk/artikel/region-hovedstaden-lokker-cms-leverandoerer-med-10-15-mio-kr-32676#comments
/compiling
Hvis du nu blot bekymrer dig om at få noget reelt indhold i dine indlæg i stedet for at tænke på hvad jeg laver på nettet ville du måske kunne tages seriøst langt oftere.
Og jo debat niveauet har ændret sig efter du forsvandt.
Sjovt som du aldrig har spurt om kilder på de evige anti-Microsoft påstande, der nærmest er standard på version2.
Eller at du så åbenlyst mener at debatten om NemID på version2 er sober og høj standard.
Jeg tror du skal en tur til lægen. Du er jo tydeligvis skitzofren, og lider af paranoia (ligesom alle andre BSD brugere)
Sjovt som du aldrig har spurt om kilder på de evige anti-Microsoft påstande, der nærmest er standard på version2.
Eller at du så åbenlyst mener at debatten om NemID på version2 er sober og høj standard.
Jeg tror du skal en tur til lægen. Du er jo tydeligvis skitzofren, og lider af paranoia (ligesom alle andre BSD brugere)
Windcape (21) skrev:#19
Hvis det er åbentlyst korrekte påstande er der jo ingen grund til at spørge efter en kilde...
Den er ret ensidet. Der mangler lidt en myplace til at rette lidt på de debatter.
Min sindstilstand har vel ikke ret meget med dit behov for at hælde lort ud at gøre?
@21
Har du lyst til at uddybe hvad du mener med at han er skizofren? Eller var det bare det første udtryk der faldt dig ind, uden at han egentlig udviser nogen former for tegn på skizofreni...?
Har du lyst til at uddybe hvad du mener med at han er skizofren? Eller var det bare det første udtryk der faldt dig ind, uden at han egentlig udviser nogen former for tegn på skizofreni...?
Chewy (23) skrev:@21
Windcape ynder at bruge ord han ikke helt forstår.. Af andre ord kan vi se på hippie og pragmatisk. :)
@26
Så du mener at han lider af personlighedsspaltning (Dissociative identity disorder,og ikke skizofreni:
Han's meninger på newz.dk reflekere jo tydeligvis ikke hans meninger på version2.
Altså må han have mere end en personlighed!
Så du mener at han lider af personlighedsspaltning (Dissociative identity disorder,og ikke skizofreni:
Despite the etymology of the term from the Greek roots skhizein (σχίζειν, "to split") and phrēn, phren- (φρήν, φρεν-; "mind"), schizophrenia does not imply a "split mind" and it is not the same as dissociative identity disorder—also known as "multiple personality disorder" or "split personality"—a condition with which it is often confused in public perception.
Windcape (27) skrev:Jeg glemte jo at du mener at alt Windows bashing er korrekt, uden kilder.
Underbyg gerne med eksempler på dette.... Jeg har flere gange bedt dig dokumentere din påstand om at jeg skulle være microsoft fjensk men du har aldrig gjort det så måske du skulle holde igen med de beskyldninger når du åbenbart ikke kan finde noget der underbygger din påstand.
Sagt som i at du jo ikke acceptere enhver form for dokumentation jeg fremlægger.Hubert (36) skrev:Eller sagt på anden måde du kan ikke dokumentere dine påstande..?
Når du nægter at tro på noget uden for din egen hippie verden, så er det ikke engang værd at forsøge at overbevise dig om noget mere.
Gå nu tilbage i dit serverrum og leg lidt med din BSD distro. Du kan jo ikke finde ud af at debattere på internettet alligevel.
Windcape (37) skrev:Sagt som i at du jo ikke acceptere enhver form for dokumentation jeg fremlægger.
Når du nægter at tro på noget uden for din egen hippie verden, så er det ikke engang værd at forsøge at overbevise dig om noget mere.
Gå nu tilbage i dit serverrum og leg lidt med din BSD distro. Du kan jo ikke finde ud af at debattere på internettet alligevel.
At pege på mine indlæg er altså ikke at dokumentere noget. Du skulle måske prøve at dokumentere dine påstande inden du igen påstår noget udokumenteret...
Det dokumentere da alting, når jeg netop referer til din måde at debattere på, samt din måde at tolke hvad andre skriver på!Hubert (38) skrev:At pege på mine indlæg er altså ikke at dokumentere noget.
Måske skulle du holde dig til bøger... Og læse http://xkcd.com/978/
Windcape (39) skrev:Det dokumentere da alting, når jeg netop referer til din måde at debattere på, samt din måde at tolke hvad andre skriver på!
Måske skulle du holde dig til bøger... Og læse http://xkcd.com/978/
Jeg forsøger så vidt muligt ikke at fortolke noget andre skriver. Det giver oftest dumme misforståelser. Men igen henvis mig nu til noget konkret istedet for at pege på et unavngivet indlæg...
Du kan jo i samme omgang dokumentere at jeg skulle være fjenskindstillet over for MS
Og slutte af med at underbygge din påstand om at jeg ikke vil vedgå mig at nogen har dokumenteret noget
Det har du jo allerede bevist her.Hubert (40) skrev:Og slutte af med at underbygge din påstand om at jeg ikke vil vedgå mig at nogen har dokumenteret noget
Og du kan selv kigge dine indlæg igennem. Det er dig som har skrevet dem.
Typisk at du ikke vil stå for hvad du har skrevet. Men intet under, men sådan en gal personlighed som din.
Windcape (35) skrev:Dine indlæg her beviser mine påstande i sig selv.
Jeg orker ikke lige at kigge samtlige Huberts indlæg herinde efter for at finde ud af hvem han er inde på V2, og så læse indlæggene. Vil du ikke komme med et par eksempler på hvordan han skriver forskellige ting?
http://www.version2.dk/bruger/85931?page=11
Går ud fra det er Hubert (baseret på navnet), og det svarer vel rundt regnet til 120 indlæg.
Går ud fra det er Hubert (baseret på navnet), og det svarer vel rundt regnet til 120 indlæg.
Windcape (43) skrev:Alrekr (42) skrev:Vil du ikke komme med et par eksempler på hvordan han skriver forskellige ting?
Den primære forskel, som påpeget, er at han slet ikke skriver indlæg på version 2.
Har har vel allerede skrevet flere indlæg i denne her tråd, end totalt på version2.
Vil du ikke komme med et par eksempler på hvordan han skriver forskellige ting? Du har jo sagt at han modsiger sig selv; jeg vil gerne se det. Jeg har ikke så meget lyst til at læse flere forklaringer på hvorfor du ikke kommer med brugbare citater (inkl. kilder), jeg har lyst til at se citater. Indtil da vil jeg vove den påstand at
Windcape (26) skrev:Han's meninger på newz.dk reflekere jo tydeligvis ikke hans meninger på version2.
er ren FUD.
http://www.version2.dk/artikel/dropper-unix-nu-koe...
Her er et hurtigt eksempel på hvor Hubert jo mener at paranoid kritik af Windows systemer er "fornuftige".
Og han skriver indirekte at han mener at debatten er helt seriøs!
Her er et hurtigt eksempel på hvor Hubert jo mener at paranoid kritik af Windows systemer er "fornuftige".
Og han skriver indirekte at han mener at debatten er helt seriøs!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.