mboost-dp1
Windows 7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu bor jeg godt nok i UAE, men kan Windows 7 købes i butikker pt. Jeg er for doven til at kæmpe mig igennem Dubai Mall hvis der ikke er en chance for at jeg finder en kopi af Windows 7, jeg kan tage med hjem og installere på min laptop. Håber i kan hjælpe, google har ikke været min ven i dag ihvertfald.
Windows 7 kan i hvert fald købes i butikker i Danmark
Men hvis du køber det i UAE får du så ikketerrorist versionen den arabiske version?
Men hvis du køber det i UAE får du så ikke
#2 Satser på at man kan vælge engelsk og så kan jeg jo installere en dansk sprogpakke når jeg har installeret det, araberne er en minoritet i Dubai så mon ikke der er taget højde for det.
Men tusind tak for hjælpen, jeg vil prøve at se om jeg kan finde en butik der sælger det :)
Men tusind tak for hjælpen, jeg vil prøve at se om jeg kan finde en butik der sælger det :)
Jeg krydser personligt fingre for at Microsoft er gået væk fra modellen, men i Vista kunne man ikke skifte sprog medmindre man købte Ultimate versionen. Jeg ved ikke om det er sådan med Windows 7, men du bør lige være opmærksom på det.
Jeg krydser personligt fingre for at Microsoft er gået væk fra modellen, men i Vista kunne man ikke skifte sprog medmindre man købte Ultimate versionen. Jeg ved ikke om det er sådan med Windows 7, men du bør lige være opmærksom på det.
#4 Jeg ved det faktisk ikke, men jeg har tænkt mig at købe ultimate så det burde ikke være noget problem
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.