mboost-dp1

Windows Live MSN Backup

Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
4. aug. 2008 18:14
SUK

Hvorfor må jeg ikke geninstallere kærestens computer, så hun kan opleve bare en smule stabilitet?

elementært min ven! MSN og alle de der'sens smiley og underlige blink!

Og hvad mener manden så?

Jo ser I - jeg vil gerne geninstallere Windows på kranens bærbar, da den er ved at være lidt sløv, og det nok er et par år siden sidst, men problemet er at jeg er forbudt adgang til den, idet hun så mister alt hendes msn lir... og tænker jeg så:

"Findes der ikke et program der kan lave en sådan backup, af alle de der dimser man kan få til msn?"

Havde vist et engang, men det virkede vist kun til de gamle versioner før live.

Håber mit spørgsmål giver mening :-)

EDIT: Jep! Jeg ved godt der er noget der hedder google, synes bare mine søgninger føre mig frem til alle mulige dyre programmer...
Gravatar #2 - vandfarve
4. aug. 2008 18:37
#1 Inviter hende og hendes bedste veninder i biografen samt efterfølgende butyr, mens du i mellemtiden "tilfældigvis" ødelægger computeren og er "tvunget" til at geninstallere. Sådan, så er den skid slået!

Jeg hader de ikoner - så jo færre der bruger dem, jo gladere bliver jeg. ;)
Gravatar #3 - siliankaas
4. aug. 2008 18:55
#2 Altså jeg burde jo rate dig irrelevant, men nu får du en "sjov" i stedet for :-)

Men du ved vel hvordan piger elsker sådan noget gør du ik?

ahh du er bare sur fordi JEG nåede de 10000 i ordlegen, hehe
Gravatar #4 - laspe18
4. aug. 2008 19:05
Skal lige siges, at jeg ikke selv har prøvet det. Men det her ser da ganske lovende ud: http://www.sherv.net/backup.html

The Messenger Backup Wizard is a free utility which allows you to create a backup of your custom added Messenger content such as Emoticons, Display Pictures, Animations and chat window Backgrounds.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
4. aug. 2008 19:15
Jeg mener at en af mine venner, engang brugte den indbyggede 'rejsetaske' til at flytte sine ikoner fra en computer til en anden. Kan dog ikke lige finde noget på google omkring det pt.
Gravatar #6 - siliankaas
4. aug. 2008 19:16
#4 Ja så gir' jeg satme en grøn tuborg, eller måske en "han" øl, hvis det er hvad jeg leder efter.....
Gravatar #7 - milandt
4. aug. 2008 20:34
Jeg synes du gør enormt meget ud af noget der i bedste fald vil være ligegyldigt for din "kran", men i værste fald vil ødelægge dit forhold.
Gravatar #8 - Simm
4. aug. 2008 22:28
Ikonerne ligger som .dat-filer enten et sted i MSN-installationsmappen, eller i c:\Documents and Settings\Application Data <-- skjult
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login