mboost-dp1

Wolfram Alpha ??

Gå til bund
Gravatar #1 - cyandk
11. mar. 2009 09:23
Fandt denne nyhed på ekstrabladet om en ny søgemaskine og at den skulle være "klog"...

Tror i der er nogen der kan slå google af pinden? Eller er det bare spildt arbejde de har gang?

Wolfram Alpha
Gravatar #2 - gentox
11. mar. 2009 09:27
Tja den er jo først aktiv fra maj, men jeg tvivler oprigtigt talt, selvom det ville være rart med et godt alternativ.

Jeg ved der er mange alternativer, men gode?
Gravatar #3 - Mozez
11. mar. 2009 09:30
Sådan som jeg har forstået Pagerank-princippet, som Google er bygget på, så får man ved Google-søgninger returneret sider som er linket til af mange dvs. de er populære 'in some sense'. Det er ikke ubetinget godt, så det er da rart at have mange alternativer.
Gravatar #4 - zin
11. mar. 2009 09:34
#3: Det er én af faktorerne der bruges til at udregne det endelige søgeresultat. Jeg tvivler stærkt på at det er den eneste faktor.
Gravatar #5 - Mandalae
11. mar. 2009 10:57
#1,

Well hvis deres program Mathematica er nogen indikator tror jeg godt det kan blive godt.

#3,#4,

Der er en del flere faktorer der spiller ind, en side der bliver linket til af andre sider får en google rating, en side der bliver linket til af en side der er linket til af mange sider (err?) giver bedre google rating.

Der er også en masse med keywords, seo strenge og indholdet på siderne.

Læs eventuelt mere her: Seo Book hvis I er meget interesserede :)
Gravatar #6 - Windcape
11. mar. 2009 11:19

Indsend det som en nyhed omkring d. 5 maj :p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login