mboost-dp1

World of warcraft acc til salg

Gå til bund
Gravatar #1 - charmetrolden-xxD
4. mar. 2008 18:16
Hejsa folkens Sælger mit WoW acc Fordi Jeg ik har tid til det

Det indenholder :¨

70 mage
70 warrior
68 shaman
36 druid
10 hunter (er igang med at blive twink har mats til alle twink enchants og items til alle enchantne)

skriv til min mobil : 20872506
skriv til min msn : [email protected]
Gravatar #2 - Windcape
4. mar. 2008 18:39
Og du lavede en bruger her på siden , KUN for at skrive denne her post? ;-)
Gravatar #3 - Norrah
4. mar. 2008 19:32
Husk du ikke må sælge din wow account...
Du må derimod gerne give den væk..
Og så kan du jo altid modtage en gave hvis han nu er rigtig glad for den.
Gravatar #4 - holmen
4. mar. 2008 19:58
Kender i det, når man er stiv, så plejer man at ringe til forskellige numre og chikanere dem? Det gør jeg ikke. Men jeg kender nogen der gør, og de leder tit efter numre, som de kan ringe til, på nettet...

Bare et lille hint.
Gravatar #5 - milandt
4. mar. 2008 23:18
Kender I det når man er stiv, og ringer rundt il forskellige numre og chikanerer dem? Pludselig har man købt sig en WoW account, og slet ikke opdaget hvad der er foregået.

Jeg gør det ikke, men kender nogen der gør.
Gravatar #6 - Norrah
4. mar. 2008 23:26
#5 kender det godt, sådan da.
Det var sådan jeg endte med en Kontor stol til 8.000,-
Jeg gik ind i Shoppit, for at chikanere dem over at der var "pirat film" til salg over alt på hylderne. Og kom ud meget meget fattig.
Gravatar #7 - zin
5. mar. 2008 15:00
#3:
Jeg fik undersøgt sagen af min søster, som har en cand. merc. i markeds jura. Du må gerne sælge din account da den er bundet til spillets serial key - men så skal du altså også give afkald på denne.
Når det er sagt så vil Blizzard, hvis de finder ud af at du har solgt din konto banne denne, permanent. :-)
Gravatar #8 - cazotaro
5. mar. 2008 16:50

Mener at have hørt at salget er fuldt ud lovligt og Blizzard ikke må banne dig. Hvis du samtidig sælger serial-key (som du skriver). Men samtidig også sletter alle characters, så kontoen er som ny.

Held og lykke med det lovlige salg ;b
Gravatar #9 - zin
5. mar. 2008 21:10
#8: At slette samtlige characters er ikke et krav for videresalg af spillet. At Blizzard så skider på loven er deres problem. Jeg glæder mig til de får en milliard bøde som MS for den brøler. :-)
Gravatar #10 - Windcape
6. mar. 2008 07:31

Ja, det er lovligt. Men det er stadig kontraktbrud, hvilket de i teorien kan sagsøge dig over.

Derudover, så plejer banner de bare solgte accounts, og tro mig... DE VED hvad der foregår.

Vi har allerede grebet Blizzard i at spionere på IRC og websider som havde relevans til at sælge accounts. De går mere op i det end folk tror :p
Gravatar #11 - zin
6. mar. 2008 23:40
#10: Der er ingen lovlig kontrakt mellem dig og Blizzard da dette kræver:
Din underskrift / sammentygge (I agree på en EULA er IKKE en kontrakt!).
Et impartielt vidne (altså ikke en der arbejder for blizzard).
Om blizzard banner folk der sælger acc kan der ikke være nogen tvivl om, og jeg er ganske udemærket klar over at de overvåger så meget som muligt for at prøve at komme salg af acc's til livs, men i flg. Dansk lovgivning må de faktisk ikke permanent udelukke dig for spillet - de må fjerne charactersne osv. men accounten skal være tilgængelig da videresalg af spil er 100% lovligt i DK.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login