mboost-dp1

Wow skal opgraderes hurtigere

Gå til bund
Gravatar #1 - Lamaro
23. feb. 2009 10:51
Wow bør opgraderes hurtiger som for eksempel 1 gang per år, jeg synes at man alt for hurtigt render tør for ting at lave? når man har fuld tier 7 og alt det andet gear man skal bruge, hvad så ?

Jeg mener derfor at det burde være på sin plads at få en update per år.

Jeg har desværre ingen idé om, hvor lang tid det tager at lave en ny "verden" og ved derfor ikke om dette krav er realistisk ??
Gravatar #2 - Du3-
23. feb. 2009 11:00
Du kunne prøve at gøre som os andre og finde et andet spil du kan hygge dig med så du ikke keder dig i WoW :)
Gravatar #3 - Lamaro
23. feb. 2009 11:05
Hehe jo det har jeg såmen tænkt på. :)

jeg spiller også andet ofc,

cs, battle field osv. :)

så det er ikke det.

synes bare at blizz måske godt kunne ofre lidt mere når man nu betaler hver måned. ?
Gravatar #4 - Du3-
23. feb. 2009 11:07
#3 Så kan jeg kun svare at det er serverne.. Har selv probs med at det bliver sløvt i de store byer osv.. Naxx raids, er der for mange igang lagger næsten hver bossfight :) (Har prøvet at blive disconnected 7 gange i en bossfight -_- ) Så send en klage-mail til Blizzard :P
Gravatar #5 - Lamaro
23. feb. 2009 11:11
Hehe min serer er okay, ( det er Trollbane )

men ja naxx raids og store WG kampe for det til at lagge :)

men blizz har vidst lovet at gøre noget ved det, hos os er der service hver onsdag, men det er der vidst på alle servere ?
Gravatar #6 - Mort
23. feb. 2009 11:14
Så længe kunderne bliver ved med at betale så har Blizzard ingen grund til at poste flere penge i at lave mere nyt indhold. Den eneste måde du kan påvirke udviklingstiden er ved at opsige dit abonnement og få en masse andre til at gøre det samme.
Gravatar #7 - Lamaro
23. feb. 2009 11:16
ja men så kan jeg jo ikke spille ? :b

det er jo een lang ond cirkel :b !
Gravatar #8 - Du3-
23. feb. 2009 11:18
#7 åårh lad da være, du skal bare ha noget andet at lave ;)

For eksempel mig, jeg er på skole i øjeblikket.. i løbet af de seneste 7½ uge(!) har jeg spillet wow 4-5 gange.. :) Det ender med man stopper helt jo :P
Gravatar #9 - Norrah
Du kunne jo også spille mindre wow. Så kan indholdet holde meget længere.
Gravatar #10 - Lamaro
det jo det, :)

jeg har nok heller ikke tid til det når det kommer til stykket

med uddannelse og fritidsjob, samt alm. fritid ?
Gravatar #11 - Lamaro
23. feb. 2009 11:19
jaa det er selvfølgelig en mulighed ;)
Gravatar #12 - illishar
23. feb. 2009 14:11
Du kan også evt. starte nogle andre chars. Eg. hvis du er tank, så start en healer eller en dps. Hvis du bruger plate, så start en der bruger cloth eller leather. etc. På den måde vil du have forskellige chars, som der ikke overlapper hinanden i udstyr og spillestil.

Mht. hvor lang tid der tager at lave et nyt område, så er dette ret valgfrit faktisk. F.eks. så kan Blizzard jo blot tage noget af deres eksisterende grafik og modeller, lave et random landskab og så ellers anchor det et sted hvor der er plads. Det er faktisk en så kort process så man kan få computeren til at lave det on-the-fly hvis man vil ^^

Men ok, hvis de nu rent faktisk *skal* lave noget nyt content, så vil jeg gætte på, at en ny model eksempelvis tager 2 dage til sketch, 1 uge til modellering, 1 uge til animation og 2 dage til textures. Selve landskabsmodellen er en hel del større, så den vil tage en hel del længere tid. Inden da, skal der dog først findes på en historie og der skal udarbejde et storyboard, til den pågældende bane. Jeg vil gætte på 1 uge, for et storyboard til eks. et dungeon. Når alle modeller + landskab så er lavet, så skal de indsættes, opsættes, have tildelt paths og opsættes events. Til sidst skal der så opsættes div. loot mm.
Dette er vel og mærke, kun hvis storyboardet ikke kræver ændringer i engine'en altså. Den slags tager meget tid. Alt i alt vil jeg gætte på, at man med 6-8 personer kan lave en ny "Deadmines" til alphatest, i løbet af en måned. Dertil kommer så testen, evalueringen og opfølgning på denne. 2 måneder til denne del er nok et meget godt bud. Derefter er der så deploy, betatest og opfølgning. Til sidst bliver hele reklame-maskinen så sat i gang og derefter er der så endelig udrulning.
Alt i alt, en ret hurtig process der skyldes at man allerede har hele frameworket, og alle elementer til det meste af processen.

... tilgengæld er det vel næppe særlig interessant, at få tilføjet en ny lvl 80 "deadmines"-klon.
Gravatar #13 - Tumleren
23. feb. 2009 15:02
illishar (12) skrev:
tilgengæld er det vel næppe særlig interessant, at få tilføjet en ny lvl 80 "deadmines"-klon.

Det bliver ellers tit nævnt på forums, måske lidt i spøg, men folk ved godt at vi alle sammen vil have det, selvom vi ikke tør indrømme det.

Lamaro (1) skrev:
Wow bør opgraderes hurtiger som for eksempel 1 gang per år, jeg synes at man alt for hurtigt render tør for ting at lave? når man har fuld tier 7 og alt det andet gear man skal bruge, hvad så ?

Jeg mener derfor at det burde være på sin plads at få en update per år.

Jeg har desværre ingen idé om, hvor lang tid det tager at lave en ny "verden" og ved derfor ikke om dette krav er realistisk ??

Well, hvis du med opgradering mener nyt indhold, så sker det skam i hvert fald en gang om året. Vi får snart ("snart") patch 3.1 som giver os det næste raid og tier 8. Problemet atm er, at det er lidt for nemt at komme igennem det hele. Ja, der skal bruges tid på de,t men det -er- altså betydeligt nemmere end i TBC, og det er derfor ret mange folk går rundt og keder sig: Der er simpelthen ikke mere at lave.

Men bare vent! Med 3.1 kommer der nok noget der kan holde folk beskæftiget i lidt tid, så der er ingen grund til at gå i panik
Gravatar #14 - Lamaro
24. feb. 2009 07:50
nemlig det er for nemt, og nej jeg mener ikke patches, men reele opgrades som TBC og WOTLK ? altså helt nye spil ?`

Og ja det bliver fedt med 3.1 og muligvis Arthas som raid boss ^^

håber tier 8 ser bedre ud end 7. For det er godt nok grimt ? :O hvertfald my pala tier, ligner jo en dårlig tegneserie helt ??
Gravatar #15 - Lamaro
24. feb. 2009 07:51
og ja vi må jo indrømme at det ville være sjovt med En 780'er DM .. lol :D

de nye dungeons er hvertfald for hurtige ?
Gravatar #16 - Lamaro
24. feb. 2009 07:53
[quote=illishar (12)]Du kan også evt. starte nogle andre chars. Eg. hvis du er tank, så start en healer eller en dps. Hvis du bruger plate, så start en der bruger cloth eller leather. etc. På den måde vil du have forskellige chars, som der ikke overlapper hinanden i udstyr og spillestil.

Ja det har jeg prøvet :)
Gravatar #17 - Lamaro
24. feb. 2009 08:33
80'er dm ****
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login