mboost-dp1

WTF!? Hjælp ønskes!!

Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
11. aug. 2008 14:42
Primær til jer det evt. måtte have kaspersky 7.0 installeret!

Jeg er en, måske til nu, tilfreds bruger af Kaspersky Internet Secure software pakke - men da jeg her for 5 min siden prøvede at gå ind på : http://free.avg.com/ fik jeg følgende fejlmelding i IE:

Internet Eksplorer kan ikke vise websiden.

Mest sandsynlige årsager:
Du har ikke forbindelse til internettet.
Webstedet har tekniske problemer.
Der er muligvis en slåfejl i adressen.

Prøv at:
Diagnose af forbindelsesproblemer

Flere oplysninge

Det kunne selvfølgelig godt være den host jeg ville besøge der ikke PT var online, men da jeg lige havde besøgt siden fra en anden PC'er (uden Kaspersky) fandt jeg ikke at dette var sandsynligt Jeg prøvede simpelthen at deaktivere Kaspersky Internet S.

JA! -Jeg kom ind på siden!

Jeg testede igen ved at aktivere Kaspersky, og nu var der igen ikke en forbindelse - nu kan der måske være en naturliggrund, men jeg synes det lugter af at Kaspersky bevidst blokere for gratis konkurrenter, der måske oven i købet får bedre anmeldelser... Er der nogle af jer der gider/kan teste om I oplever det samme, og i så flad hvad gør jeg?
Gravatar #2 - siliankaas
11. aug. 2008 14:45
Update:
Ja nu ved jeg snart ik om jeg bare skal holde snitterne fra Internettet idag - efter jeg lavede dette indlæg - virker alt igen!
Gravatar #3 - markjensen
11. aug. 2008 15:45
En lidt mere sigende overskrift en anden gang, tak! :)
Gravatar #4 - Norrah
11. aug. 2008 15:48
#3 Det ved jeg nu ikke, den her tråd kan jo tiltrække både teknisk mindede, og det lidt mere nødvendige, Psykologer. Så det er en helgardering.
Gravatar #5 - siliankaas
11. aug. 2008 16:46
Ok, overskriften burde nok være anderledes, jeg var bare så forundret... Håber du overlever ;-)
Gravatar #6 - squad2nd
11. aug. 2008 17:04
#5 Han overlever.

Fortæl mig nu hvordan du har det... hvordan siliankaas det... ? Hvordan er du ... hvad kan du fortælle... ?

(læser til IT psykolog. Én af mine klienter tror han er en RAM-blok og smækker hele tiden sit hoved ned i mit bord, fordi han ikke har ECC).
Gravatar #7 - siliankaas
11. aug. 2008 17:34
#6 Åhh det var godt :-)

Jamen jeg har det super, har lidt ondt i mit CD-Rom drev, men det er også gammelt jo..
Gravatar #8 - siliankaas
12. aug. 2008 07:51
btw - har jeg nu stadigvæk Kaspersky (eller TDC's DNS) mistænkt for at skabe sig.....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login