mboost-dp1
Xbox 360 hdd i 360 slim?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newz :)
Min meget gamle xbox 360 stod desværre af for en måneds tid siden, og nu har min kære mor nærmest indrømmet at jeg får en slim i fødselsdagsgave.. men hun giver selvfølgelig den billigste model dvs. den uden harddisk.. kan man sætte den gamle harddisk direkte i en slim eller findes der noget adapter værk, eller kan det slet ikke lade sig gøre :)
Har fundet sådan en her http://www.gamebits.dk/shop/xbox-360-harddisk-1112... men jeg aner ikk om det er det jeg leder efter :)
På forhånd tak :)
Min meget gamle xbox 360 stod desværre af for en måneds tid siden, og nu har min kære mor nærmest indrømmet at jeg får en slim i fødselsdagsgave.. men hun giver selvfølgelig den billigste model dvs. den uden harddisk.. kan man sætte den gamle harddisk direkte i en slim eller findes der noget adapter værk, eller kan det slet ikke lade sig gøre :)
Har fundet sådan en her http://www.gamebits.dk/shop/xbox-360-harddisk-1112... men jeg aner ikk om det er det jeg leder efter :)
På forhånd tak :)
Det var også det jeg mente, jeg får den uden lagerplads, og 4 gb er jo alt alt alt for lidt :) jeg kan se den ikke kan smides direkte over i.. må skille den ad og se om det er en 2,5 disk der sidder i så den dimmert jeg har fundet kan virke :)
de 4GB i en Slim er flash, og optager ikke pladsen.
Kan godt nok ikke huske hvordan jeg installerede min disk i min xbox, men mener den skal i en speciel kasse før den kan sluttes til.
Kan godt nok ikke huske hvordan jeg installerede min disk i min xbox, men mener den skal i en speciel kasse før den kan sluttes til.
#7 ifølge det link rainmeter linker til burde den specielle kasse ikke være nødvendig :)
Jeg har i øvrigt fundet en 320 GB Western Digital så jeg vil helt sikkert prøve når/hvis jeg får boxen. Synes jeg kan læse mig frem til at det SKAL være WD før det virker
It is also possible to use your hacked drive in the new Xbox 360 slim, with the slim you are not required to insert the hard drive in any enclosure, you can simply connect it to the console.
If you want to buy an enclosure for it have a look on Deal Extreme at the HDD Hard Disk Drive Case for Xbox 360 Slim, if not just read below and connect the drive directly to your 360 slim.
Jeg har i øvrigt fundet en 320 GB Western Digital så jeg vil helt sikkert prøve når/hvis jeg får boxen. Synes jeg kan læse mig frem til at det SKAL være WD før det virker
Så fik jeg min xbox, og fulgte guiden fra #4 med min western digital 320 GB disk og det virker :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.