mboost-dp1
YouSee-kunder skal passe på streaming
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://epn.dk/teknologi2/computer/article4882721.e...
Godt man ikke har YouSee internet, eller nogle af de fiiiiiiiine fiber produkter.
Jeg ser sku nok 1-2 timers netflix om dagen lige nu. Så med alt det andet trafik oven i, ville det nok ikke være realistisk med en YouSee forbindelse eller en fiber med "fair-use", ADSL linjen er det eneste valg. :)
Godt man ikke har YouSee internet, eller nogle af de fiiiiiiiine fiber produkter.
Jeg ser sku nok 1-2 timers netflix om dagen lige nu. Så med alt det andet trafik oven i, ville det nok ikke være realistisk med en YouSee forbindelse eller en fiber med "fair-use", ADSL linjen er det eneste valg. :)
Altså hvis jeg skal have fiber hvor jeg bor, skal det være You-See (tm) fiber.
Ingengang Waoo gad levere her da jeg checkede.
Så det er naturligvis ikke relevant hvis man har en anden udbyder. :)
Men jeg kan sku ikke bruge YouSee elendige 50/5 fiber til så meget, især ikke når der er begrænsning på trafikken.
Ingengang Waoo gad levere her da jeg checkede.
Så det er naturligvis ikke relevant hvis man har en anden udbyder. :)
Men jeg kan sku ikke bruge YouSee elendige 50/5 fiber til så meget, især ikke når der er begrænsning på trafikken.
Med blot tre timers Netflix om dagen risikerer man nemlig at overtræde YouSees “fair-use grænse”, såfremt man benytter YouSees mindste bredbåndsforbindelse på 10/1 Mbit.
Fiber på 10/1? Trist.
idiotiskelogin (1) skrev:http://epn.dk/teknologi2/computer/article4882721.ece
Jeg har yousee og jeg har skam ikke noget problem... ud over deres syyyge priser!
#5 jaja men hvis man vil betale 500kr om måneden så kan man skam få hele 100/10. :)
Jeg var seriøst ikke klar over at der i dagens danmark stadig var begrænsninger på internetforbindelsen o_O
I løbet af denne måned har jeg downloaded 1,2 TB og uploaded 850 GB
- fandme godt at man har SE og slipper for "fair use" :P
- edit -
inb4 Yarrrrrr
Jeg er med i SamKnows, og har fået ændret pakkestørrelsen, pga af min fiberforbindelse, dertil kommer streaming og flytning af store filer frem og tilbage på nettet ... Nåja, og så et par film sæ'fø'li
- edit -
inb4 Yarrrrrr
Jeg er med i SamKnows, og har fået ændret pakkestørrelsen, pga af min fiberforbindelse, dertil kommer streaming og flytning af store filer frem og tilbage på nettet ... Nåja, og så et par film sæ'fø'li
Mnc (11) skrev:På grund af af? Stammer du, TB?
Ja, jeg stammer fra Tønder/Møgeltønder ... Stammer du da ikke ó_Ò
Årh hold din kæft, og lade mig vinde den her - gider du? :P
Årh hold din kæft, og lade mig vinde den her - gider du? :P
Thoroughbreed (9) skrev:Jeg var seriøst ikke klar over at der i dagens danmark stadig var begrænsninger på internetforbindelsen o_O
- edit -
inb4 Yarrrrrr
Tilgengæld virker deres måler vist heller ikke, men shhhh
apkat (15) skrev:Tilgengæld virker deres måler vist heller ikke, men shhhh
Hvilken måler? SamKnows?... Jeg synes ellers at resultatet passer meget godt med det som Ookla leverer via Speedtest, og Pingtest.net
Hvis du tænker på data op/ned, så er det noget min router(e) fortæller mig ;)
apkat (19) skrev:Ja yousee har begrænsninger på deres forbindelse, men de kan ikke finde ud af at måle det ordenligt.
Forstår du nu :P?
Aaaah! iSee, lidt skarpere ^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.