mboost-dp1

Zepto = lang næse

Gå til bund
Gravatar #1 - /ph
19. jun. 2008 09:57
kom ellers som én af de få igennem med en bestilling i mandags hos Zepto. Spild af tid. Gad vide hvor mange andre der har bestilt varm luft?

/ph

"Kære kunde

Tak for din interesse i vores Tv kampage Zview 32”

I forbindelse med kampagnen har vi oplevet en helt ekstraordinær interesse med over 165.000 besøgende på vores hjemmeside, denne dag.
Det overvældende besøgsantal på vores hjemmesider skabte dog - på trods af øget serverkapacitet og øget båndbredde - desværre ventetider på vores webserver. Det beklager vi meget.

Vi har nu gennemgået alle ordrer og må desværre fortælle, at du ikke er en af de heldige, som var blandt de første 800 kunder, til at lægge en ordre ind, og du vil derfor ikke modtage en endelig ordrebekræftelse fra os.

Vi beklager endnu en gang og vil naturligvis tage erfaringerne til os med henblik på fremtidige kampagner.

Med venlig hilsen
Zepto"
Gravatar #2 - madeinrussia
19. jun. 2008 10:05
hah hvad havde du regnet med :)
Gravatar #3 - /ph
19. jun. 2008 11:05
Ingenting. Hvis købet var gået igennem, så fint. Hvis det glippede, så whatever. Og nu vil jeg lige checke netbanken for at se om de har hævet pengene :)
Gravatar #4 - natterjack
19. jun. 2008 11:11
Du virker bare ret sur over det...
Gravatar #5 - /ph
19. jun. 2008 11:40
#4.
Tak for bekymringen natterjack :)
Naa, ikke decideret sur, synes bare de kager lidt vel meget i det.

Jeg mener, skal de bruge 3 dage til at tælle til 800? Kunne de ikke bruge, jeg ved snart ikke, IT til at holde styr på lagerstatus?

Eller måske var masterplanen bare at slukke for serveren, præcis når de havde modtaget 800 ordrer?

Nå, de lærer det nok en dag.
Gravatar #6 - madeinrussia
19. jun. 2008 11:45
#5 planen var jo nok at lave en kæmpereklame om noget som i mit hovede ikke engnag findes..
Gravatar #7 - /ph
19. jun. 2008 12:03
#6 Findes kæmpereklamerne i dit hoved ikke, eller siger du at dit hoved ikke findes? Søg hjælp :)
Gravatar #8 - KaW
19. jun. 2008 12:05
De har da også længe snakket om at hvis man havde fået en ordrebekræftelse så var ordren i hus, og hvis ikke, så fik man ikke noget.
Gravatar #9 - noramskull
21. jun. 2008 12:06
Hvad i alverden var prisen siden det vakte så stor interesse? De må jo nærmest have givet dem væk.
Gravatar #10 - Magten
21. jun. 2008 12:14
De havde 1000 (800 på nettet, og 100 i hver butik?) af deres "32 til salg til 2495,- mener jeg det var..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login