mboost-dp1

Af følgende bruger jeg flest penge på:

Gå til bund
Gravatar #1 - CRiSpY
24. nov. 2003 10:28
Har ubevidst boykottet hele svineriet :P
Gravatar #2 - Ramses II
24. nov. 2003 10:47
Går i Bio. 3 gange om ugen :)

Film skal ses i Biografen :D
Gravatar #3 - Euroman
24. nov. 2003 11:13
Tjah jeg lejer faktisk tit film, blev lettere overrasket over hvor få der gør det.

Damn Ramses II 3 gange om ugen, shiat du har da for meget tid og penge :P Men du har ret der er intet der slår oplevelsen af en film i biffen.

Med hensyn til musik gider jeg ikke at skifte CD skiver, så alt hører jeg som .mp3 dog skal det siges at jeg for mindre end en uge siden har købt 2 skiver. Da jeg støtter de kunstnere jeg er fan af. Iøvrigt kan jeg anbefale cdon.com hvis man skal købe musik (Ved ikke om det er tilladt at henvise til andre sider/reklamere. Hvis det ikke er så på forhånd undskyld :P)

Spil har jeg aldrig rigtigt købt, hverken på c64, amiga eller pc, men nu spiller jeg sjældent, så det er nok ikke mig der leverer deres største tab.
Gravatar #4 - Euroman
24. nov. 2003 11:21
Kan man ikke slette indlæg ?!? Internet explorer gik nemlig ind på en fejl side, så jeg gik tilbage og resubmittede, men den har åbenbart fanget alle gode gange 3 :-/

//sorry//
Gravatar #5 - Pernicious
24. nov. 2003 11:27

Det kan man kun som admin, så dit 'ekstra' indlæg er hermed væk.
Gravatar #6 - -ÜberG33k-
24. nov. 2003 11:31
Jeg bruger nok flest penge på at købe DVD-film:P

Men førhen var det sq nok på musik-cd*er, men syntes ik rigtig der er noget værd at investere penge i for tiden...sørgeligt!
Gravatar #7 - jensendk
24. nov. 2003 11:38
Ser de få film i biffen, og dem jeg ikke vil bruge penge på i biffen, køber jg på DVD, og jo, det er billigre med DVDskiver når man ellers skal betale for 3, plus popcorn og sodavand :-(

Musik.. Hører netradio, og det er det. .det er så lidt ny musik, der er en 50.- værd, og slet ikke de ublu priser de tager nu om dage..
Gravatar #8 - tryl
24. nov. 2003 11:50
Nogle film skal ses i biografen, mens andre sagtens kan ses på DVD. For film som Matrix og LOTR, synes jeg at det er værd at ofre begge medier.

Desværre er der mange DVDer der udsendes i 16:9, og ikke det originale bredere format - hvis jeg har været uheldig at få fat i sådan en, er divx ok.

Det er bare spøjst at det koster mindre at trykke en DVD end at lave et videobånd, men alligevel er DVDer meget dyrer. Nogle gange har man ikke så ondt af dem når de råber op om piratkopiering.
Gravatar #9 - Ramses II
24. nov. 2003 11:58
#3 Ja det er også dyrt :) Men mig og vennerne elsker at gå i bio så vi gør det så tit som muligt, sådan en søndag aften med lidt tømmermænd, er det altid godt at tage ind og se en lille komedie... :D

Eller Action om fredagen ;)

Skal da også indrømme at jeg gerne ser en GOD film flere gange i bio.

Men tilgengæld ser jeg faktisk overhovedet ikke tv derhjemme.
Gravatar #10 - Kennedy
24. nov. 2003 12:35
Det bliver helt klart DVD film... Har alene i denne uge købt:
Band of Brothers
X-men united
LOTR: TT ext. gift set
Valhalla

ca. 1700 kr i alt...
Gravatar #11 - Yasw
24. nov. 2003 12:46
Må nok blive musik CDer. Bruger ikke penge på ret meget andet. Der er stadig masser af musik som er værd at købe.
Gravatar #12 - lean
24. nov. 2003 12:53
Damn, dine dvd'er er godt nok dyre - over 400,- pr stk.
Gravatar #13 - derb
24. nov. 2003 12:54
DVD'er og musik helt klart.

#10, x-men? \:
Gravatar #14 - Kennedy
24. nov. 2003 13:06
Band of brothers er en 6 dobbel dvd... X-Men collection er begge x-men film og en røvfuld ekstra materiale (4 dvder)... Valhalla er en dobbel disk... og ringenes herre er en 5 dobbel fætter... så ja... De er dyre...

X-Men collection er begge x-men filmene til en favorabel pris med en røvfuld ekstra materiale...
Gravatar #15 - CRiSpY
24. nov. 2003 13:31
#3 du leverer da et lige så stor (eller lille) tab til et firma som en person der ikke ville købe spillet, men måske hentede det på mindre lovlig vis :>
Gravatar #16 - L-T-L
24. nov. 2003 14:35
hvordan kan det være programmer ikke er med når spil er?
Gravatar #17 - Redhack
24. nov. 2003 14:48
Bruger faktisk mange penge på at gå i bio. Jeg syntes de tager ALT for mange penge for dvd film.
Jeg skal ind og se Lord Of The Ring "Marathon". starter kl. 15.00 og slutter kl. 4.00 om natten. :) Den tur kommer lige til at koste 350 kr.
Jeg køber kun de spil jeg virkelig spiller meget. Som cs, war3 og UT.
Gravatar #18 - Zhadow
24. nov. 2003 15:21
Jeg Bruger ikke penge på noget af det for jeg downloader det hele fra eMule på

http://www.emule-portalen.com/portal/index.php
Gravatar #19 - Slacz
24. nov. 2003 15:28
Cd'er - masser, hele tiden :D .MP3'er er da udemærket, men det er sgu ikke det samme som at sidde og ae en original cd og snuse til coveret :D

-Slacz-
Gravatar #20 - Zhadow
24. nov. 2003 15:39
Jeg sider ikke der hjemme og sniffer cd’er, så jeg vil nu hellere høre en cd for 1 kr. ind en for 300 kr. og det tager kun 10 minutter at downloade en cd. jeg tror jeg har 3 originale cd’er der hjemme.
Gravatar #21 - Der^Roboter
24. nov. 2003 16:10
Bruger mest penge på DVD skiver, og har pt. fået et mindre flip med ældre krigsfilm, så de seneste par investeringer for mit vedkommende har været "The Longest Day", "A Bridge too Far", "The Guns of Navarone" samt et par Vietnam-film (ie. "Platoon", "Full Metal Jacket" m.fl.)

Har også en del CD skiver, men hører mest P3 lige for tiden.
Gravatar #22 - Ronson ⅍
24. nov. 2003 16:44
Nægter at bruge penge på det pjat. Mage til opreklameret fis og gøgl skal man lede længe efter. Hvorfor ikke bruge bare en brøkdel af reklameudgifterne på bedre og/eller billigere produkter?

Give 150 kr for en Bamse CD, der er indspillet i en ly af guldøl og cigaretter? Næ.
Gravatar #23 - troeLSD
24. nov. 2003 16:52
jeg er sq bange for at det hele, for mit vedkommende, går til Carlsberg
Gravatar #24 - Wolly
24. nov. 2003 16:59
Jeg blev også, som tidligere omtalt, forbavset over hvor få der bruger penge på at leje film. Måske er det fordi der er mange der downloader dem fra nettet.

Jeg bruger helt klart flest penge på at leje DVD'er i den lokale blocbuster. Af musik høre jeg mest netradio, da der findes de fedeste Jazz-kanaler, og det ofte er svært at finde de gode skiver på CD. Spil køber jeg aldrig, og går kun i biografen en gang om måneden.
Gravatar #25 - MNM
24. nov. 2003 18:02
Jeg lejer ikke film fordi det koster 50-80 kr. for en biografbillet og 30-40 kr. for at leje en dvd (her hvor jeg bor) så jeg vil hellere i biffen, det er sku en federe oplevelse.
Gravatar #26 - computer
24. nov. 2003 18:24
Lejer aldrig film!!! men jeg går tit i biografen!!!!!
gode film må bare ses i biografen sådan er det barE!!
Gravatar #27 - demolition
24. nov. 2003 20:13
#22: Nu ikke al den whining..
Der er jo ingen der siger at du skal købe alt det der bliver reklameret for i fjernsynet.

Der er masser af god musik på markedet (også nyt), men for mit vedkommende er det sjældent det der reklameres for i fjernsynet.

Problemet er bare at jeg kun sjældent vil betale for en CD, medmindre jeg kender den i forvejen. Derfor kan det sagtens ske at jeg henter den et sted fra nettet og derefter beslutter mig for om jeg gider at høre mere på det og derfor skal købe CD'en. Jeg køber den normalt kun hvis jeg kan lide hovedparten (eller alle) af numrene på albummet.

Man kunne også gå på opdagelse på biblioteket og låne en stak CD'er med hjem. Det har jeg også gjort nogle gange for at lede efter nyt musik, og jeg er ikke bange for at låne musik med ukendte navne på.
Gravatar #28 - demolition
24. nov. 2003 20:19
#8: Helt rigtigt. Matrix og LOTR er helt klart værd både at se i biografen og derefter investere i DVD'erne. :-)
Bare lidt skræmmende at se hvad man så har betalt for hver enkelt film.
LOTR 1 - Biograf ca. 100,-
DVD ca. 450,-
Ialt ca. 550,-

Og regnestykket ser ligesådan ud for TTT, men sådan er det jo. Film i den kvalitet skal støttes. Det må der gerne laves mere af, nu hvor LOTR også snart er færdig.
Gravatar #29 - kiwi
24. nov. 2003 23:44
Elsker film, og elsker at tage i biffen.. men det er jo lidt smådyrt i længden, men tar da ind og ser så mange "storfilm" som jeg mener kun kan ses i biffen. Det gav ikke megen mening, men hvad fanden! :)
Gravatar #30 - Disky
25. nov. 2003 07:32
Ja når man bor i sønderborg gider man ikke gå i biffen, deres lyd er simpelthen dårlig :(
Gravatar #31 - demolition
25. nov. 2003 09:12
#30: Jeg bor i Aalborg og er nødt til at tage helt til Hjørring for at se film, så det sætter da også en grænse for hvor ofte jeg går i biffen. Aalborgs biografer er ikke værd at sætte sine ben i.
Her til februar kommer der til gengæld et nyt biografkompleks midt i Aalborg, og det ser da ud til at blive udmærket. Så kan det ske at jeg vil gå i biografen lidt oftere.
Gravatar #32 - fjols
25. nov. 2003 11:33
#31: helt enig. Hjørring bio er simpelthen bare for god, bare en skam der er enkelte film de ikke får.
Det er forresten også der jeg bruger flest penge :) 3 gange om måneden tror jeg jeg går i bio når hvis der kommer 3 film der er værd at se. Leje af film sker højest en gang om måneden, og køb af musik er yderst sjældent da det ikke er så tit man kan få den musik jeg gerne vil høre i Danmark før jeg er blevet træt af den. Spil køber jeg MEGET sjældent, kun når der kommer nye spil fra Blizzard :)
Gravatar #33 - vEnOm
25. nov. 2003 14:11
man skal gerne ha penge for at ka bruge dem ... :D
Gravatar #34 - bnm
25. nov. 2003 22:24
Indtil for nylig har det også været meget dyrt at være anime fan i Danmark, men det har hjulpet meget efter axelmusic.dk fik deres club raccoon ordning op og køre. Det er bare dejligt :)

64 dvd'er and going strong (piv SU, piv)

Har ikke købt musik i flere år af hvad jeg lige kan huske af.. bum bum hmmm jo, der var vidst en Junkie XL cd. Tror det var et impulskøb. men ellers ikke.

Ser mellem 0 og 3 biograffilm om måneden. Lejer 0 film og har heller aldrig gjort det. Det er bare ikke mig. Jeg betaler for at EJE en film. Det er nemt nok at se dem.
Gravatar #35 - iZone
26. nov. 2003 08:34
Jeg køber jævnligt 5-10 musik CD'er... Så det er da vidst ikke min skyld at det går lidt skidt for musikindustrien, selvom jeg da også downloader en del MP3'er...
Men det er kun hvis der er et eller to numre jeg kan lide fra allbummet... Man køber jo heller ikke en pose slik hvor man kun kan lide 2 af vingummierne :)
Gravatar #36 - Lucky
27. nov. 2003 13:10
BIF only!

resten sørger min ADSL for....
Gravatar #37 - Cs_EmU
1. dec. 2003 18:35
jeg lejer kun en film engang imellem men køber faktisk aldrig film længere for prisen er blevet alt ALT for høj.... Hvis prisen faldte på org film så ville jeg også begynde at købe dem igen, men ellers er det sku for dyrt.....
Gravatar #38 - fjols
3. dec. 2003 17:48
ny poll? :(
Gravatar #39 - Kennedy
4. dec. 2003 08:40

God plan :)
Gravatar #40 - Gandalf
5. dec. 2003 01:38
Bruger flest penge på køb af dvd'er, men sq kun fordi jeg arbejder i en biograf og derved få fribilleter :D
Gravatar #41 - Gruesome
8. dec. 2003 15:26
Var det ikke en idé med en ny vote pr. uge i stedet for at vente 2 og så der måske kommer en? En vote er ikke specielt interessant efter de første 3 dage for der har de fleste alligevel stemt...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login